Ei taida olla yleispätevää ohjetta. Mutta jos stefat on kunnossa, sateella/soralla ajetaan vähän, ennakko maltillisesti kunnossa...riittänee kun vaihtaa 'kausihuollossa' talven aikana.
Kuuntele miltä laakerit kuulostaa, kun pyörittelet akselia alakerran ollessa pöydällä ilman pyttyä. Tiedät varmasti, miltä lopussa oleva laakeri kuulostaa.
Vaihda stefat niin usein, että alakerta, ja siis kone yleensäkin, pysyy tiiviinä.
Männänrengasta vaihdat joka kisaan, jos ajat mustalla renkaalla. Mäntä kestänee useamman kisan, jos kone saa riittävästi ruokaa.
Kaasarin käyt läpi joka kisan jälkeen. Ja treenien jälkeen ennen kisaa, jos ajatte samalla kaasarilla treenit ja kisat.
Pakoputki on oltava puhdas, ajomääristä riippuen puhdistat sen jokaiseen tai joka toiseen kisaan.
Kuskia pitää huoltaa jatkuvasti...
Juotavaa ja suolataspaino kuntoon joka lähdön välissä pitkin viikonloppua.
Näin me tehtiin, oliko oikein vai väärin, sen varmaan joku kohta kertoo.