Kirjoittaja Aihe: Yamaha KT100 pakolämpö?  (Luettu 3762 kertaa)

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Yamaha KT100 pakolämpö?
« : 28.04.2015 09:48 »
Tuli tilattua pojalle pakolämpöanturi kun tulpan alla olevalla anturilla on hiukka hankala säätää koneen lämpöjä oikeaksi.

Osaako arvon Yammu tuntijat sanoa mikä olisi optimaalinen pakolämpö mikä tulisi saavuttaa. Ja onko öljyllä merkitystä lämpöön; ajaako rissalla vai Motulilla.
Vauhti pidentää aikaa!

need for speed

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: Yamaha KT100 pakolämpö?
« Vastaus #1 : 28.04.2015 15:33 »
Moi
Ei mikään asiantuntija jammus, mutta me ollaan ajettu raket jr lähtien ilman lämpöanturia/-mittaria, tulpan väristä kattoo kuskin kanssa ajon jälkeen mikä on oikea seos, kuski ei välttämättä opi ruuveja käyttään oikein jos tuijottaa lämpöjä, helpottaa myös huoltajaa kun ei tartte huolehtia lämmöistä. Jos nasahtaa kiinni niin lähtee ne männän alumiinit suolahapolla pytystä aika kivasti. Öljyis varmaan jotain eroa, jos voitelee huonosti niin kuumenee, mutta eiköhän nämä nykyajan öljyt oo kaikki aika hyviä, me ollaan ajettu motulilla, ei tuu karstaa vaikka olis jäykempikin seos, shellin joku öljy ainakin karstas tosi paljon.
t:timppa


 

Team Laine Verkkokauppa