Kirjoittaja Aihe: Kilpailusäännöt ja sääntöhierarkia  (Luettu 3891 kertaa)

malakias

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 18
Kilpailusäännöt ja sääntöhierarkia
« : 11.05.2015 12:33 »
Miten sääntöhierarkia menee käytännössä? Otetaan esimerkki: kyseessä kansallinen kisa, jossa erikseen on annettu ohjeita esim. transponderin asentamiseksi.
AKK:n säännöt (2014-10-31T12-28-36175): 25 +- 5 cm maasta mitattuna.
Kilpailun säännöt: 20 +- 5 cm radan pinnasta mitattuna.

Kumpaako sääntöä seuraamalla tulee hylky? Ajaako AKK:n säännöt ohi?

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Kilpailusäännöt ja sääntöhierarkia
« Vastaus #1 : 11.05.2015 16:26 »
Oisko tässä taas iskenyt sääntö Suomi :o
Tuskin tuollainen transponder niin paljon painopisteeseen vaikuttaa, että ihan sentilleen on sääntöihin pitänyt rajana minne sen saa tunkea.
Mitataanko etäisyys 0-rengaspaineilla kuski kyydissä vai ajopaineilla kait sekin on kerrottu.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Kilpailusäännöt ja sääntöhierarkia
« Vastaus #2 : 11.05.2015 18:04 »

On sattunut kilpailukutsun luojalle perinteinen näppäinvirhe. Pahoittelut. Korjaan huomenna.  ;)
25cm +/-5cm on oikea mitta.
(tuskin ketään korkeudesta hylätään, mutta esim liian korkealle asennettuna riskeeraa sen ettei ajanottojärjestelmä reagoi ponderiin ja jää kierrosaika aika-ajoista saamatta. )
Homman Pitää Olla Hauskaa


 

Team Laine Verkkokauppa