- Aukeaako kaasuläppä varmasti kokonaan auki tai että eihän se aukea liikaa? Tilanteen voi tarkistaa kurkkaamalla kaasarin kurkusta sisään ja painaa polkimen pohjaan....
- Onhan neula Walbron orkkis neula, joissain tarvikesarjoissa on liian pitkät neulat eikä ne aukea kunnolla?
- Keinuvivun korkeudella voi säätää jonnin verran bensan saantia suuremmaksi (nostamalla vipua ylemmäksi), mutta pääsuutin kuitenkin rajoittaa saannin maksimimäärää täydellä kaasulla. Vivun korkeus pitää olla dramaattisesti pielessä että se pilaisi koneen kulun. Edit: tietenkin vääntämällä vipua alemmas, kaasarin saa laihemmalle koska kalvo aukaisee neulaa vähemmän.
Vivun pitäisi olla about 0,5-1,0mm tota kaasarin pohjan pintaa korkeammalla.
- Takaiskuventtiili-suutin yhdistelmä lähtee irti pätkimällä sen sisään kaasarin kurkkuun, mutta se voi kyllä hajota osiin sinne sisälle huonolla tuurilla ja pilata kaasarin. Testaa suutin mun toisessa triidissä kertomalla tavalla....