Kirjoittaja Aihe: Cadet pakolämpö  (Luettu 4713 kertaa)

JarnoH

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 32
  • Kotirata: Kotkan FK
  • Moottorimerkki: IAME
  • Runkomerkki: Formula K
Cadet pakolämpö
« : 26.10.2015 06:50 »
Onko sallittua käyttää pakolämmön mittausta?
Luokkarissa kyllä mainitaan "Yleisesti minkäänlainen käsittely ei ole sallittua, 
poislukien ne osat jotka on erikseen mainittu.
Kaikkien moottoriin kuuluvien osien tulee olla alkuperäisiä. "
Monilla on sylinterissä lämpöanturi ja silloin joutuu koppaan poraamaan reijän,eli periaatteessa sekään ei ole sallittua.

lemberg

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 35
    • Kali Kart Finland
  • Kotirata: Helsinki
  • Moottorimerkki: TM, Rotax
  • Runkomerkki: Kali Kart
Vs: Cadet pakolämpö
« Vastaus #1 : 26.10.2015 08:47 »
Eipä käy kisoissa sellainen cadet putki johon on anturi kiinnitetty. R95 se on erikseen sallittu. Mutta voihan sillä harjoituksissa ajella ihan vapaasti.

JarnoH

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 32
  • Kotirata: Kotkan FK
  • Moottorimerkki: IAME
  • Runkomerkki: Formula K
Vs: Cadet pakolämpö
« Vastaus #2 : 26.10.2015 09:05 »
Niin ajattelinkin.Tuohon sylinterin lämpöanturiin ei ilmeisesti olla puututtu vaikka koppaa joutuukin poraamaan reijän?

lemberg

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 35
    • Kali Kart Finland
  • Kotirata: Helsinki
  • Moottorimerkki: TM, Rotax
  • Runkomerkki: Kali Kart
Vs: Cadet pakolämpö
« Vastaus #3 : 26.10.2015 10:15 »
Periaatteessa pitäisi käyttää tulpan kierteen alle tulevaa anturia, mutta eipä tuohon puhellinkopan reikään ole tosiaan puututtu.


 

Team Laine Verkkokauppa