Kirjoittaja Aihe: Unipro 6003  (Luettu 6802 kertaa)

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Unipro 6003
« : 17.06.2016 22:51 »
Ajan otto hävis!! lukee vaan adjust delay (muistaakseni), yritin kaikkea painella . poistin kaikki ratakierrostiedotkin. jostain varmaan toivottavasti saisi pelaamaan.netin ihmeelisestä maailmasta yritin etsiä ohjeita , niitä löytämättä.
oiskos kellään vinkkiä!!
tylsää ajella ilman aikoja.. :o

Turtle

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #1 : 18.06.2016 00:05 »
Onko magneetti raitojen asetukset oikein?
Siellä voi muistaakseni säätää viivettä montako raitaa jättää huomioimatta radalle tulo kierroksella!
Johtusko tuosta?

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #2 : 18.06.2016 12:21 »
magneettien määrän pääsen määrittelemään , mutta delay kohtaa ei anna 0 muuttaa.  :(

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #3 : 18.06.2016 12:26 »
Ota patterit pois ja koita uudestaan.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #4 : 18.06.2016 14:24 »
 :-[ Patterit ? näytössä vai keskusboksissa? näyttö oli käsis mutta eip ymmärrä miten saapi kotelon pois.

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #5 : 19.06.2016 13:24 »
Ota keskusyksikön kotelo irti rattikatteesta. Irrota kannen ruuvit, jolloin patterit (2 kpl AA, 1,5 v) paljastuvat. Kannattaa vaihtaa ne samalla. Kotelo on yleensä rattikatteen alla, kiinni yhdellä kuusiokololla rattikatteen päältä. Näyttö on suljettu ja saa virtansa keskusyksiköstä.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2016 13:27 kirjoittanut DSMarko »
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #6 : 19.06.2016 20:23 »
Löyty eileen,  tänään kokeilin radalla. Ei onnistunu.  Sain viivettäkin säädettyä, start driving. 
Ajelin mut ei mitään apua. Onko joku nappi mitä pitää painaa ajon aikana? Kaikkea kokeilin. Oiskos piuha kaput?
Pitää varmaan soittaa tonne mittareita myyvään liikkeeseen. Ohjeet ois jees. Ostin käytettynä ei ollu ohjeita. Kiits kumminkin.....

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #7 : 19.06.2016 22:23 »
Säädä delay arvoon nolla, ennen kuin lähdet radalle kun mittari on päällä. Paina setupia niin monta kertaa että tulee magnets ja delay. Sitten säädä nuolilla magneettiraitojen määrä oikeaan määrään ja delay arvoon nolla. Jos delay on esim. 1, se skippaa ensimmäisen magneettiraidan.

Tässä linkki englanninkieliseen manuaaliin. Delay-säätö sivulla 36.

http://www.uniprolaptimer.com/images/manuals/referencemanual6003_UK_145_2009-03-15.pdf
« Viimeksi muokattu: 19.06.2016 22:32 kirjoittanut DSMarko »
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #8 : 19.06.2016 23:31 »
Oli näin, kun 1 magneetti valittu ei anna muuttaa delayta. Pitää tutkia toi manuaali ajan kanssa.
Aloitus sekuntteja pysty säätämään varikolta lähtöä varten, pitää kokeilla sitä kans. Jos oikein sain suomennettua. Kiitos manuaalista.

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #9 : 19.06.2016 23:56 »
Jollei ota aikaa, Irroita magneettianturin piuha keskusyksiköstä muutama kerta, elektroniikkasuihkeella voi putsata liitosta., niitä kannattaa silloin tällöin aukoa niin ei hapetu. Tarkasta, että johto on ehjä.

Jos on irtomagneetti käsillä tai vaikka magneettikuppi, vetäise magneetti auton ollessa pukilla anturin alta rauhallisesti edestakaisin ja katso, tuleeko aikaa/reagoiko mittari mitenkään.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #10 : 20.06.2016 16:47 »
Otin piuhan irti ja jääkaapin ovi magneetilla kokeilin.
Anturin päästä ei ottanut,  kupeesta kyllä.
Laitoin makuulleen ja lähemmäs radan pintaan, oli ennen pystyssä.
Edellinen omistaja sanoi et ottaa päästä.
Pystyssä pelas noin 240 kierrosta.
Pitää kokeilla huomenna radalla joko toimis. :)

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #11 : 20.06.2016 21:57 »
Vika olikin radassa, ajolinjalta magneetit hävinneet.
Huomenna korjataankin rataa.

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #12 : 21.06.2016 15:25 »
Kouvola....?
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

mie..76

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 8
  • Kotirata: Kouvola
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Tonykart
Vs: Unipro 6003
« Vastaus #13 : 21.06.2016 22:50 »
jees, kaivettiin kaikki magneetit pois ja laitettiin uudestaan koko raita.
toivottavasti nyt pelaa.  :D


 

Team Laine Verkkokauppa