Kirjoittaja Aihe: Raket 120 kiertokangen laakeri  (Luettu 4497 kertaa)

WillMackey

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 2
  • Kotirata: Hyvinkää
Raket 120 kiertokangen laakeri
« : 19.07.2016 20:11 »
Kuuluuko kiertokangen kampuran puoleisen neulalaakerin antaa kangen kiertyä itsensä ympäri hieman vai tarkoittaako moinen klappi että laakeri on sökö?
Pystysuunnassa on melko hankala havaita mitään tuntuvaa välystä ja se vähä "ehkä havaittu" saattaa sekoittua tuohon kiertoon/keinumisen tuomaan klappiin.

Käytettynä minulle ehjänä, viritettynä ja nopeana myyty kone on nyt yhden tankillisen testauksen aikana halkaissut sylinterinsä (pultit oli kyllä kiinni eli oli valmis murtuma odottamassa avutonta vasta-alkajaa) ja sisältänyt suunnattoman määrän karstaa, kuluneen männän neulalaalerin, puoliksi kadonneet männäntapin sokat(??), vuotavat stefat, väljät kampuran laakerit ja monesta kohtaa murtuneen kytkimen niin täytynee kohta alkaa miettiä toista konetta tuon korjailun sijaan jos tuo koko kampura lähtee kiertoon. Tuota alempaa kiertokangen neulalaakeria ei kai järkevästi saa vaihdettua?
Toisaalta eipä tuossa koneessa enää ole sitten muuta kuin lohkot jäljellä, mutta nekin varmaan on avaruusmadon haurastamat tällä tuurilla.

WillMackey

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 2
  • Kotirata: Hyvinkää
Vs: Raket 120 kiertokangen laakeri
« Vastaus #1 : 22.07.2016 12:02 »
Konetta pajalla näytettyä ilmeni että normaalia tuo pieni kiertoklappi. Kampura tosin sai kuolemantuomion muista kuluneisuuksista johtuen.


 

Team Laine Verkkokauppa