Kirjoittaja Aihe: walbro/yamaha 100cc  (Luettu 3825 kertaa)

Rambe

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
  • Kotirata: Turku
walbro/yamaha 100cc
« : 22.09.2016 00:25 »
tere.
yamahan 100cc kone ja walbron kaasari on naitettuna yhteen. kaasarista tiivarit, kalvot sun muut vaihdettu sillä "korjaus-setillä" ja useempi tunti hierottu käikälettä puhtaaksi.
kone "pitäs" olla ok,puristuksia löytyy.(no,niitä jammuja tos lattialla 3kpl vielä :D)
jonku kerran nasahtanu käyntiin, välillä ihan ok, joskus pirullisin kierroksin.
pääongelmana lienee se, kun vekotinta lutkuttaa käyntiin, niin bensiini loikkaa messevästi ilmanputsarin puolelle... käytännös joka tippa, mitä startates mokomaan kaasariin letkujen kautta liikkuu...
kipinää myös antaa, ja kun tärähtänykki käyntiin, niin ei yhtäkkiä sytkäpuoli oo ajatuksis.

mikä lienee onkelma?  :-\

kaikki vaihtoehdot kelpaa, ei oikein nappaa uutta walbroa ainakaa ostaa.
vinkki jonku jaappanin pojan uuteen kaasariin, joka sopiis heittämällä, otan mieluusti vastaan. ;) uusia kaasareita siä kaupitellaan alle satkuun, mut ei jokanen sovi... eikä haitaksi oo, vaikka toimivan joku/jotkut lahjoittais. ;)

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Vs: walbro/yamaha 100cc
« Vastaus #1 : 22.09.2016 08:22 »
oisko kaasarin neula likainen jos liemet menee ämppärin puolelle?
Itellä ainakin kokemus asiasta :)
.

Rambe

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
  • Kotirata: Turku
Vs: walbro/yamaha 100cc
« Vastaus #2 : 22.09.2016 14:54 »
juu, mä vaihdoin neulan ja kaiken irtoavan myös. tos yöllä sain sen useemman kerran pysyyn käynnis, kun ruuvasin H ja L -ruuvit suositeltuihin asentoon. vähä käyntiin saaminen kuitenki kestää.
sitten on useammilla tutuilla ollu se ongelma, kun kuormitusta on (eli laitetaan vormula maahan liikkeelle lähtöön), niin se ei jaksa liikkua, vaan sammuu... tossa vehkees ollu sama ongelma. vielä en oo saanu mahdollisuutta kokeilla, kun yksin ei onnistu.


 

Team Laine Verkkokauppa