Kirjoittaja Aihe: helpoin runko säätää aloittelijalle pikkuluokissa?  (Luettu 4489 kertaa)

anonymkartracer

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 13
Mikä runko olisi aloittelevalle mekaanikolle helpoin säätää ja aloittelevalle kuskille helpoin ajaa pikkuluokissa? Missä rungossa joutuisi kaikista vähiten tekemään töitä rungon säätöjen kanssa?

Ja sitten pohdin, että uusi vai käytetty? Kuinka nopeasti käytetty runko "väsyy" jos se on ihan "normaalissa" kisa-ajossa?

Karvis

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 94
  • Moottorimerkki: Iame
  • Runkomerkki: OTK
Mikä runko olisi aloittelevalle mekaanikolle helpoin säätää ja aloittelevalle kuskille helpoin ajaa pikkuluokissa? Missä rungossa joutuisi kaikista vähiten tekemään töitä rungon säätöjen kanssa?

Ja sitten pohdin, että uusi vai käytetty? Kuinka nopeasti käytetty runko "väsyy" jos se on ihan "normaalissa" kisa-ajossa?

Me on kesä ajettu Haasella eikä ole isoja säätöjä tarvinnut tehdä, keväällä haettiin runko hyvään perussäätöön ja sen jälkeen on käytännössä säädetty vain keulan ja perän leveyttä. On ollut hyvä käytöksinen paketti kelissä kuin kelissä.


 

Team Laine Verkkokauppa