Kirjoittaja Aihe: Raket 120 narukäynnistyksen poistaminen  (Luettu 15181 kertaa)

KK-Kart

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
Raket 120 narukäynnistyksen poistaminen
« : 07.11.2016 18:14 »
Moi,

Mites toi narukäynnistys poistetaan koneesta? Onko jotain erityistä huomioitavaa?

- KK

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 narukäynnistyksen poistaminen
« Vastaus #1 : 07.11.2016 22:23 »
Käynnistin kyllä kannatta purkaa jos ajaa kisaa tai muutenkin ajaa enemmän. Se hajoaa ja rikkoo koneen. Purat kaikki sen kopan alta pois. Myös ne käpälät vauhtipyörästä. Jos on puolipuristin, niin tukit senkin.
-petri-

Kronk

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Raket 120 narukäynnistyksen poistaminen
« Vastaus #2 : 10.03.2017 16:12 »
Keskiruuvi käynnistin/tuuletinkopasta irti ja ottaa nätisti sen möhkäleen irti(jousi voi purkautua/avautua mutta ei haittaa), vetokahvasta naru irti ja sen jälkeen uudestaan koppa paikalleen ilman noita rojuja(jos et tuota mönttiä tarvi enää itse, voi sen sopivasti myydä tai antaa jollekkin Cadet-luokan kuskille, uuden mallinen menee ristiin R60 koneen kanssa ja niillä noita naruja ja jousia sitten meneekin.

Vauhtipyörästä voi halutessaan ottaa sen käynnistinkynnen vastakappaleen pois, on kiinni kahdella kuusioruuvilla. Vaikka siinä ainakin uusissa mosissa lukee että DO NOT REMOVE, ei sillä ole muuta tarkoitusta kuin antaa käynnistimen käpälille kiinniottopinta.


 

Team Laine Verkkokauppa