Kirjoittaja Aihe: taka-akseli  (Luettu 15553 kertaa)

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
taka-akseli
« : 16.07.2017 08:55 »
hei voiko 20mm taka-akselin muuttaa 40mm tai 50mm kokoon.onko laakeri pesissä peli varaa..?

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart

JarnoH

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 32
  • Kotirata: Kotkan FK
  • Moottorimerkki: IAME
  • Runkomerkki: Formula K
Vs: taka-akseli
« Vastaus #2 : 17.07.2017 17:54 »
"90mm outer diameter"

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #3 : 18.07.2017 14:46 »
sorit muistin väärin,akseli on 30mm kokoa 3pultilla kiinni niiden diameter jotain 90mm.runko on sonic suomalainen runko.tarkoitus olis laittaa 250 grossi kone.akseli koon isonnus vois olla hyvä ratkaisu.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #4 : 22.07.2017 10:10 »
http://www.shop.kartshop-xl.de/product_info.php?info=p989_wk-schaltwippe-alu-cnc.html  miten tuon sais toimimaan vaihteet.?onko jollain kuvia.?

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #5 : 23.07.2017 17:05 »
IMG 4226[1]  uutta konetta soviteltu paikalle.penkin siirto ja yksi runko putken siirto.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #6 : 25.07.2017 15:14 »
IMG 4227[1]  ei löytynyt valmista pukkia tarvi tehdä itse.IMG 4230[1] pultti koko muuttu 10mm kokoon 12mm.IMG 4231[1]  martelan konttori tuolin alta löyty takapukille sopiva aihio.50mm kulmaraudasta tehty aihio valmiin alupukin päälle.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #7 : 06.08.2017 14:39 »
IMG 4232[1]  taas on ahkeroitu,kawan omat syylät nipussa.IMG 4233[1] pukki odottaa konetta,tarvii avata 3-4 vaihde ei pysy päällä.siirtäjät sökönä.sähköt tein turkkilevylle,tarvii kait maadotusta.?

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #8 : 10.08.2017 12:51 »
IMG 4238[1] kytkin vipunen ja kawan oma kytkin vaijeri.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #9 : 23.09.2017 20:24 »
hei tuohon taka-akseliin tulee 50mm koko ,tarviiko jotain lukitus renkaita laittaa laakerin juureen akseliin.??

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #10 : 29.09.2017 12:52 »
onko kellään mittoja jos tekis pakoputken paisarin.kartion levitys onnistuu ammatilitesesti jos ois mitat.kaksi kartiota keskenään vai tarviiko väliin suoran siivun.??kyseessä siis kawasaki kx 250 karting autoon.kartioon tarvii kolme mittaa lyhyt ja pitkä diameter + korkeus.voin piirtää muillekin levitys kuvan jos mitat ois.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2017 13:10 kirjoittanut xeeno »

Valtte

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 85
Vs: taka-akseli
« Vastaus #11 : 29.09.2017 17:13 »
Tosta perustiedot putken mitoituksesta:

http://jysal.pp.fi/mopokaavat%20ym/Tiittanen%20Motocross%20Mekaanikon%20K%E4sikirja.pdf

Saattaa olla jossain tuoreempaakin tietoa tosin tarjolla.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: taka-akseli
« Vastaus #12 : 30.09.2017 11:50 »
kiitoksia teoriasta mutta ei auennut tuo matematiikkka.oisko valmiita mittoja kellään.??


 

Team Laine Verkkokauppa