Kirjoittaja Aihe: 250 pakoputki  (Luettu 100873 kertaa)

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #60 : 04.04.2019 14:27 »
Vanteen keskitykseen löytyy myös irtoholkkeja, mutta niille on yleensä oma pieni syvennyksensä.
https://shop.teamlaine.fi/tuote/vanteen-keskitysrengas-muovia-%C2%B7-rca-26--racing-08-rca-26--racing-08/MS_203B/

Sitten tuohon jarrun kiinnittämiseen, niin siihen on paria erilaista mallia. Aiemmin kaikkiin etujarrullisiin olka-akseleihin oli hitsattu jarrusatulaa varten kiinnikkeet:
https://shop.teamlaine.fi/tuote/vanteen-keskitysrengas-muovia-%C2%B7-rca-26--racing-08-rca-26--racing-08/MS_203B/

Uudemmissa on sitten erilaisia irtokiinnikkeitä, jotka lukitaan kiiloilla:
https://shop.teamlaine.fi/tuote/ms-kart-d25-olka-akseli-oikea-rzf-29--kz-kf2-etujarrut-blue-falcon/MS_200Hc/
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #61 : 05.04.2019 11:06 »
tuossa ei ollut kuvaa jarru sylinterin kiinnitys..oli sama keskitys holkki.etsin itsekin etujarrun kiinnitys mutta ei tullut,takajarrulle oli..?joku hitsattava pala..?

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #62 : 06.04.2019 20:00 »
ebayn löytö etujarru projektia  https://aijaa.com/0Yq7c3  vanne keskitys uupuvat vaan. 

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #63 : 12.04.2019 21:20 »
mielen kiintoinen karrtti projekti.:    http://www.lostenduros.com/?page_id=1554    hyviä vinkkejä rakenteluun esim.vaihdevivun tuki:  http://www.lostenduros.com/wp-content/uploads/2012/09/100_1672.jpg
« Viimeksi muokattu: 12.04.2019 21:32 kirjoittanut xeeno »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #64 : 15.04.2019 13:12 »
IMG 4551  nyt näyttää hyvältä.tuo puritin kaipaa kiinnitintä.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #65 : 01.05.2019 15:07 »
alupuslat sorvista... IMG 4564  satulakin kiinni.    IMG 4565
« Viimeksi muokattu: 01.05.2019 15:09 kirjoittanut xeeno »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #66 : 12.05.2019 18:37 »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #67 : 06.06.2019 09:58 »
tuli polkimelle yhteys.IMG 4595  lisä tuki kone  IMG 4618  veto kulma 90.suoraan jos olis laittanut uniball tarvinnut hitsata latat.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2019 12:24 kirjoittanut xeeno »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #68 : 21.06.2019 12:12 »
miten tuo ohjaus kulma,jätin hieman auraukseen säädön.runko kai vääntyy painosta ohjauskulmat nollaan .onko oikein.??   IMG 4619  IMG 4620  pykälän verran kumpikin puoli.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2019 12:16 kirjoittanut xeeno »

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #69 : 05.07.2019 11:04 »
Yleensä jätetään vähän haritusta.

Mikäs/mistäs tuo säätövehe on?
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #70 : 05.07.2019 14:35 »
jostain tuon käytetyn ostin.tuli uudet etu jarru satulat.voi päästä radallekin kohta.nuo säädöt oli varsissa kun ostin auton.jossain fossiili sarjassa kisattu kotkassa sillä.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #71 : 26.07.2019 16:29 »
nyt jarrut päivittetty: IMG 4647   kuinka nuo jarrut ilmataan.?ruuvit on mutta ei mitään jarru nippoja..??  IMG 4643.?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2019 16:32 kirjoittanut xeeno »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #72 : 13.08.2019 07:54 »
https://www.facebook.com/StuntFreaks/photos/a.10150771421376590/10157183850606590/?type=3&theater   .jarrut saatiin ilmattua,levyt liian ohuet.prikoilla ja simmeillä saatiin toimimaan. liepeellä testissä,ainoa osa joka jäi viime remontissa tekemättä leikkas kiinni nyt.eli kiertokanki .toden näköisesti alkuperäinen. no kohta uusi yritys.videota tulee radalta.

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #73 : 16.08.2019 08:14 »

xeeno

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 90
  • Kotirata: lievestuore
  • Moottorimerkki: raket
  • Runkomerkki: kart
Vs: 250 pakoputki
« Vastaus #74 : 22.12.2019 17:41 »
https://www.instagram.com/p/B5VLHpan_Uh/   taas kukkuu kone,kiertokanki tunnit tuli täyteen.nyt uutta kaikki kone laakerit ja tasapainoitettu.


 

Team Laine Verkkokauppa