Seuraan
Tuolla toisessa ketjussa vähän samaa pohdiskelin.
Autokäyttöön tein joskus neliöprofiiliputkesta vähän
tämän tyylisen raudan, jossa päissä kierreholkeilla M8 pultit jotka sitten kiristettiin hellästi sekä vanteiden etureunaan että takareunaan vasten, ja rakotulkilla sitten mitattiin niiden ero. Toi nyt ei tosin kerro kuin etupään kokonaisaurauksen, ja ohjauskin pitäisi saada lukittua mittausta varten jotenkin täysin keskikohtaan.
Crossimönkijään kokeiltiin tehdä joskus nelipyöräsuuntaus luotilankojen avulla jolloin sai jo vähän takapään asennostakin vihiä, mutta taitaa olla liian suurpiirteisiä näihin.
Edit: Joku muukin on noita luotilankoja näköjään kokeillut
https://themustangsource.com/diy-tech-setting-toe-at-home-10027/