Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi paras runko  (Luettu 11412 kertaa)

Dille

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 6
Mikä olisi paras runko
« : 21.01.2008 12:52 »
Moikka! Olen ostamassa käytettyä runkoa Rotax Max sarjaan! Tällä hetkellä vaihtoehtoina on Intrepid Silverstone, CRG Road Rebel ja GILLARD T-REX. Kertokaa rohkeasti mielipiteitänne!

ÄsLaihomäki

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 607
    • ÄssäLaihomäki
  • Moottorimerkki: Rotax Max
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #1 : 21.01.2008 13:52 »
Mielipiteitähän on tietty monia. Yks mitä voi aina tsekkaa, viimevuoden tulosluettelo. Siitä selviää että sarja voitettiin SwissHutlessilla. Kympin sakkiin ajettiin Hutlessin lisäks PCR:llä, Energyllä, Gillardilla ja Intrepidillä. Toki kuskillakin on jonkunlainen vaikutus menestykseen ja joku merkki voi sopia jollekin paremmin kuin toinen, toisaalta kaikki merkit saa varmaan toimimaan. Toiset helpommin, toiset vähemmän helposti. Ja loppuun tietysti linkki omaan myynti-ilmoitukseen. Oon mä tällä rungolla yhden RotaxMax kisan voittanutkin. http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,2417.0.html
^Tietoa 3% Varikkohuhuja 14% Harhaanjohtamista 83%

K.Pessala

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 114
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #2 : 07.03.2008 19:22 »
myös uusi sodi kart on yksi vaihtoehto.

jarhe

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 72
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #3 : 07.03.2008 21:50 »
Eiköhän tohon mene melkein mikä vaan A:n runko, jos jätetään pois vanhat hetekat  :) Makuasioista ei voi kiistellä, pääasia on että hanskat toimii.

yläruuvi

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 138
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #4 : 08.03.2008 11:46 »
Moikka! Olen ostamassa käytettyä runkoa Rotax Max sarjaan! Tällä hetkellä vaihtoehtoina on Intrepid Silverstone, CRG Road Rebel ja GILLARD T-REX. Kertokaa rohkeasti mielipiteitänne!

Rohkeasti vain euromäärä esiin, mitä olet aikonut runkoon sijoittaa, eiköhän niitä tarjouksia ala pukata, hyviä runkoja on paljon kisailijoilla. Tutkit vain kaluston mitä sitten tarjoamallasi euromäärällä saat ja mimmosta.

santtu510

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #5 : 25.07.2009 22:56 »
Zanardi on hyvä vaihtoehto

markus___

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 44
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #6 : 25.07.2009 23:28 »
CRG :) :) :) :) :)
Markus

jarit

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 113
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #7 : 26.07.2009 10:06 »
Eiköhän suunnilleen kaikki kunnossa olevat rungot saa kulkemaan Rotaxin kanssa, toki erilaisella työmäärällä ja säädöillä, jos on vain hanskat toimii kuskilla ja mekaanikolla :)
Dillen listasta poimittuna, Intrepid -kauppias kiertää läpi Rotax Challengea ja se on iso etu jos (=kun) sattuu jotain häsää ja tarvitaan osaa & neuvoja. Muut paikan päällä edustettuna pongatut merkit ovat Swiss, Sodi, Energy, oliko myöskin Maranello ? Mä katsoisin kisoissa paikalla olevien kauppiaiden tarjontaa ja tekisin valinnan noiden merkkien väliltä.
...ja eikun hanaa...

88

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 72
  • CO2 - Vuosituhannen suurin kupla
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #8 : 20.10.2009 09:54 »
Jos Sergei, niin BlackStar.
Ja olihan Maranellokin kolmen sakissa....nääs

tj

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 42
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #9 : 21.10.2009 21:50 »
Miten BlackStar eroaa ajettavuudeltaan esim. Roadrebelistä? itsellä kyseinen -08 runko enkä ole täysin tyytyväinen siihen, esim.ohjaus yliherkkä ja raskas kääntää tiukkaan kurviin.(verrattuna mm. tonykarttiin) kulmia on säädelty ja mittailtu, ei vain tunnu istuvan täysin hanskaan.

88

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 72
  • CO2 - Vuosituhannen suurin kupla
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #10 : 21.10.2009 22:01 »
Myönnettävä, että tietoni perustuu vain kommentteihin ihmisiltä jolla kokemusta molemmista putkista. Meillä BlackStar kaudella -08 jonka ostimme käytettynä. Tyytyväisiä oltiin.

ykc

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 36
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #11 : 22.10.2009 09:14 »
Miten BlackStar eroaa ajettavuudeltaan esim. Roadrebelistä? itsellä kyseinen -08 runko enkä ole täysin tyytyväinen siihen, esim.ohjaus yliherkkä ja raskas kääntää tiukkaan kurviin.(verrattuna mm. tonykarttiin) kulmia on säädelty ja mittailtu, ei vain tunnu istuvan täysin hanskaan.


Siirrä raidetankojen kiinnitykset rattiputkeen ylempiin reikiin, niin ohjaus muuttuu epäherkemmäksi ja samalla kevyemmäksi.

tj

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 42
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #12 : 23.10.2009 17:48 »
Kiitos vinkistä! täytyy pistää muistiin, seuraavaan ajokertaan ei ole aikaa enää puoltavuottakaan !!! ;D

bigbear

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 35
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #13 : 03.05.2010 20:16 »
Osaako joku heittää kuinka monta sekuntia eroa on kohtuu säädöllisellä vs huippusäädöissä olevalla rungolla? Entä eri runkojen väleillä? Puhutaanko sadasosista vai kymmenyksistä ?

Entä wanhan väsyneen rungon ero uuteen? Oletetaan, että runko on sama ja säädöt samat?


epä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 323
Vs: Mikä olisi paras runko
« Vastaus #14 : 03.05.2010 21:24 »
Ensiksi minähän En osaa ajaa, mutta mielipiteissä löytyy sitäkin enempi...
Eli aloittelijan siis minun kannalta:
-Jos runko on ehjä ja renkaat suorassa, muttei vaan käänny tai pysy radassa kiinni.
Kuten puskee, perä lipsuu ja kaikkea muuta kivaa,...
Niin ero on sellaiset 2 sekkaa samalla rungolla hyviin säätöihin.
Sillä huonoissa säädöissä olevalla vain Ei Uskalla painaa loppuun asti ja siitä
huolimatta ne megasladit ja lipsahdukset syövät tuhottomasti suoranopeutta.
Isoin ero johon olen törmännyt henk koht oli, että meidän Parolaiva Fossari oli yli 3 s
hitaampi naapuritiimin tyttöjen "Nimetöntä" runkoa, jota ajoin 30kg ylipainolla....
et rungoissa ja niiden säädöissä on eroja luulen ma.

Parempia kuskeja seuranneena Normisäätöjen ja Ratakohtaisten säätöjen erot
pyörivät siinä 0.3-1.0 sekunnin välillä. Toki tähän vaikuttaa myös se, että kuski
oppii ajamaan rataa viikonlopun aikana paremmin ja paremmin.
Minä mitään tiedä.


 

Team Laine Verkkokauppa