Kirjoittaja Aihe: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt  (Luettu 249115 kertaa)

Jarno_71

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 336
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #120 : 06.03.2011 21:37 »
Ai, se oli teitin koneiden laulu mikä tänne meitin pihalle kuului...
jo ihmettelinkin, että mikä kumma... 8) Ilmootelkaa kun tulette
seuraavan kerran, niin tulen tarkastamaan ihan radan varteen.
(jos ny ei oo jo sitten jäät sulaneet sitä ennen)

Hienoa kuvaa rc-radalta 27.2.11. Toivottavasti kamera on kiinni
myös kesän koitoksissa...

spetz

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 320

Tommi Lehto

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 412
  • Kynäniska
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #122 : 10.03.2011 02:56 »
Jälkiedittiä:
Tuli tänä aamuna kanssa lähettyy vielä lisää kokeilulinjalle tän motin kanssa. Ostin neulasäätöisen 44 millisen Mikunin kalvopumppukaasarin ton alkuperäisen 39mm Keihinin tilalle. Toi uus Mikuni on vesijetteihin tarkoitettu ja ulkonäöltään ja toiminnoiltaan kuten mikä tahansa kartin Ibea tai Tillotson tms. Saas nähdä miten lyhyeks tällasen koneen männänvaihtovälin saa (tehdassuositus 80h) kun sitä alkaa kierrättämään useemman tonnin lisää  ;D vai tuleeko jossain vaiheessa vaan "pikku säikähdys" kun mäntä päättää tulla sylinterinkannesta läpi  :o
Jostain luin kokemuksia kalvokaasarista vaihteellisessa. Tulee kuulemma mukavasti tehoja yläkierroksille. Ongelmana säädöt; tuppaa holvaamaan bensaa koneen täyteen kun kelaa monta vaihdetta alaspäin. Mutta kai sen saa toimimaan kun kärsivällisyyttä riittää.

Crossikoneiden kierrokset pistetään ennakolla aika kylmästi poikki hetimiten vakiohuipputehokierrosten jälkeen, jottei hypyissä mene ylikierroksille.

Jos meinaa mennä alas vaihtaessa tukkoon niin osaavampi kaveri antaa välikaasua siinä keppiä tökkiessä.

Alaruuvin kauttahan tulee kakkua aika Prautarrrrruuuukiesti sillon ku kone pyörii ja läppä on kiinni.

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #123 : 10.03.2011 06:13 »
Tossa kaasarissa on kolme seossäätöä, ensiksi tietenkin tyhjäkäynnin määrä, tyhjäkäynnin seos, alakierrosalueen seos ja yläkierrosalueen seos. Myöskin läpivirtauspiiri. Mä uskoisin saavani tän kaasarin kyllä pelittämään.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2011 20:59 kirjoittanut JariV »

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #124 : 12.03.2011 21:07 »
Jessssssss, tänään tuli koneisteltua imukaula valmiiks saakka ja huomenna loppusipistelyt. Sit alkas olemaan tää MS 500KX -vempele jotakuinnii valmis.

Tuli muuten mieleen sellanen ajatus kun mun kaveri osti multa sen mun edellisen vehkeen (Gulf GP Racing ER6 650 ruisku) ja nyt kun oma alkaa olla valmis pikkuhiljaa ens kesän koitoksiin ja hauskanpitoon niin mites olis josko otettas jollekkin radalle kesän aikana pari kokoontumista näille Outlaw-vehkeille? Mä ainakin haluisin nähdä näitä pellepeloton-laitteita lisää ja ihan radalla ja ajaa kilpaa tälläsessä seurassa. Olis myös makeeta saada paikalle ehta Superkartti myös niin sais referenssiä suorituskykyeroihin.

Saakos ajatus kannatusta?

Omat tapaamispaikaehdotukseni ovat Vihti, Lahti, Kouvola ja Paimio.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #125 : 12.03.2011 21:58 »
Joo, tuota samaan aikaan radalle osumista jo ollaan aikasemminkin tähtäilty.
Sopii mulle kyllä, mutta jätetään "kisalähtö" tekemättä ja vertaillaan ennemmin vaikka kierrosaikoaja jos ne ketään kuitenkaan kiinnostaa.
Tuossa meikäläisen pelissä ei ihan hetkessä välitystä muutella, joten optimi kierrosaikaa tulee tuskin kuitenkaan haettua.
Kannatan enemmän "kokoontumis-ajo" meininkiä.

Nuo radat sopii kyllä. Hierotaan tässä keväänmittaan pvm kunhan nuo kisakalenterit vahvistuvat. (TAG Suomensarjan kisassa näytösajo?)

Perinteisesti me ollaan aloitettu (ja lopettu) kausi tuolla Outlaw laitteella kun vaan jokin rata on saannut aurattua kartin mahtuvan väylän radalle....   ;D
Homman Pitää Olla Hauskaa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #126 : 13.03.2011 01:02 »
Hieno juttu.

Juu, ei muakaan ne viivaltalähdöt kiinnosta ollenkaan vaan hyvät kierrokset. Mä en tosin edes tuu ajamaan aikamitattavia kierroksia, koska mulla on vaan analoginen rundimittari ja vedenlämpömittari eikä kierrosaikoja ollenkaan. Tää siksi, että aikoinaan keskityin vaan ajamaan ennätyskierroksia ja kavereiden kanssa ajaminen ja kisaaminen unohtui. Joten mä tuun mittaamaan omaa ajoani muiden ajamiseen sitten.

Täytyy toivoa että muitakin Outlaw-kartteja ja edes yksi Superkart tulis paikalle MKR:n, mun ja kaverin lisäksi.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011 00:02 kirjoittanut JariV »

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #127 : 15.03.2011 23:40 »
Jooh, nyt olis uus koottero valmis. Ja siihen jopa mahtuu sisäänkin eikä nilkat oo pahassa asennossa. Tosin joutu pidentämään kyllä polkimien runkoja.

Analogisen KOSOn kierroslukumittarinkin kanssa oli vähän ongelmia, kun en saanut sitä alkuun lukemaan signaalia ja täten ei näyttänyt mitään. Mutta sekin homma tuli kuntoon. Nyt sais vaan alkaa noi lumet sulamaan pois...
« Viimeksi muokattu: 22.03.2011 09:11 kirjoittanut JariV »

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #128 : 28.06.2011 10:40 »
Kovasti on tullu tapeltuu kaasuttimien kanssa ja pakoputkiakin on tullu tehtyä. Viime viikonloppuna ENSIMMÄISTÄ kertaa laite alkoi toimimaan kunnolla. Sit se repäs moottorin etukannakkeen poikki ja ajo loppui ennenaikaisesti. Pikkujuttu, tehty jo tukevammaks.

Pääasia oli se, että kyllä tuntuu laite kiskovan hyvin. Nyt on uusi 44mm Mikuni VM44 kaasari ja pakoputki mallia OmaEvoluutio2 kiinni. Tulispa viikonloppu nopeesti ni pääsis taas radalle.  
« Viimeksi muokattu: 28.06.2011 10:44 kirjoittanut JariV »

rämeairo

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 399
  • Sairasta menoa
    • Daddy's Racing
  • Kotirata: Tuikkala
  • Moottorimerkki: parilla
  • Runkomerkki: Art gp
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #129 : 10.11.2011 20:51 »
Tähän threadiin on hyvä mainostaa että markkinapaikassa olisi nyt hauska Rotax Max Polinilla varustettu auto kaupan. Moottoriin joutuu tekemään pari muutosta muutenkin kuin pelkän pytyn ja männän vaihtaa.
Onneksi kuski voi aina syyttää mokaanikkoa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #130 : 26.01.2013 11:11 »
Herätellään tätä aihetta.

KX500:sen motin myin pois ja pidin välivuoden karteista ku oli muuta puuhaa. Nyt tulen taas takasin samalla autolla mut eri moottorilla  ;D

Uus motti on Suzuki TL1000R V2, 136hp ja tulee karteille tyypilliseen paikkaan eli kuskin viereen. Paljon piti muutella runkoa koneen alta mutta nyt alkaa näyttää hyvältä jo. Paljon työtä vielä jäljellä mutta valmistuu varmasti ajokauden alkuun.

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #131 : 26.01.2013 12:05 »
Jariv, paljonko on motin paino?



JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #132 : 26.01.2013 13:09 »
Se on täys-magnesium motti,  mutta kyllähän se painaa joo. En oo punnannu sitä vielä, mutta meinaan kyllä ihan lähitulevaisuudessa. Penkkiä ja rattiputkea pitää myös siirtää vasemmalle jotta saan tasapainoa sivusuunnassa. Motin sain jo paikalleen ja laitoin sen niin "sisälle" sivusuunnassa ku mahollista. Sain sen asemoitua paremmin kuin edellisessä autossani missä oli se 2-cyl Kawan rivikone. Tää V2 taitaa olla jopa aavistuksen kapeempi kuin se edellinen ja hyvin se edellinenkin kulki radalla.

Tosin se on varmaan selviö, ettei tolla tulla ajamaan mutkia yhtä nopeesti ku vaihdepiikeillä. Mutt lyhyilläkin suorilla varmaan pärjännee :D

Mä olin kovasti innoissani aikoinaan siitä KX500:sesta mutta kun piruvie aina meni heti aamupäivällä jotain rikki. Ite motti pysy nipussa mutta se täristi kaiken ympäriltään joko irti tai paskaks. Milloin meni pputki poikki tai moottoripukki repees tai ketju katki tai muuta. En yhtenäkään ajopäivänä toissakesänä saanut edes 40 kierrosta mittariin ku aina päivä loppu keskeytykseen jostain syystä. Tosin niillä putkilla mitä tein se motti pyöri yli 11.000rpm joten kyllähän mä aika limiitillä sitä pattia käytin.

No, nyt on siis Superbikeen suunniteltu moottori, joka on saanut paljon tunnustusta osakseen. Itse pyörä ja sen takajousitus ei ollut täysin onnistunut, mutta moottoria on kehuttu yhdeksi parhaimmista veekakkosista.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2013 15:08 kirjoittanut JariV »

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #133 : 26.01.2013 19:45 »
Innolla seurataan projektia. Itselläkin lienee toteutumassa "Project Pippo <40s" kevään aikana, jos sopivia palikoita löytyy. Tosin mää hylkäsin jo ajatuksen isosta V2:sta, kun mittasin omasta SP-2:sta motin koon. Pitäisi kuitenkin mahtua normipaikalle ilman isoja virityksiä. Ehkä joku GasGas / KTM 300cc 2-tahti antaa tarpeeksi kyytiä ja männät kestää vetää vähän enemmän kuin max 2 tuntia, kuten aikanaan TM takomännillä aikanaan mentiin. Startti olis plussaa. Mielenkiintoinen tapaus olisi myös Aprilian 450cc V2 4-tahti. Ei vaan oikein budjettihinnalla meinaa löytää. Pitäiskö laittaa projektiosio pystyyn... =)

Koneista saa vinkkaillaa allekirjoittaneelle, jos nurkissa sattuu pyörimään jotain mielenkiintoista.

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #134 : 26.01.2013 19:58 »
Aprilian veekakkosta mäkin katoin aikoinaan mutta miks sä katot tota 450:stä kun 550:nkin on olemassa?

Sen takia mäkin sen motin työnsin pois ajatuksista kun se tulis aivan liian kalliiks. Plus vielä että ekan vuosimallin (2007) motit on olleet aika ongelmallisia, vasta päivitetty moottoriversio kestää jotain. Lisäks kun mulla oli jo 650cc motti niin en kattonu innostavaks siirtyä pienempään mottiin joka on samantehoinen joskin kevyempi mutta hitosti kalliimpi.

Olis se Pippon alle 40sek aika ihan mahollista saada aikaseks. Mut en usko että se 300cc 2-tahdilla kuitenkaan onnistus, ei se mahotonta oo mutta epäilen. Sääli ettei se KX500:nen koskaan kestäny pitempään nipussa. Kerran kävin sillä Pippossa ajamassa mut silloin repes putki rikki jo muistaakseni neljännellä kierroksella joten loppupäivä kateltiin vaan kavereiden ajamista tympääntyneenä.

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #135 : 26.01.2013 20:46 »
Lainaus
Olis se Pippon alle 40sek aika ihan mahollista saada aikaseks. Mut en usko että se 300cc 2-tahdilla kuitenkaan onnistus, ei se mahotonta oo mutta epäilen.
Ei se ole kun 0,7 sekunnin päässä. ;) Paljon pitoa, kevyt auto (ja kuski) ja vähän enemmän voimaa (~80hv) vois johtaa haluttuun tulokseen.

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #136 : 26.01.2013 21:26 »
Millasella vehkeellä sä ajoit 40,7 siellä? Mä pääsin sillä 650:llä parhaimmillaan Pippossa 41,4.

KX500:sella ei edes kerenny kokeilla, prkl...
« Viimeksi muokattu: 26.01.2013 21:30 kirjoittanut JariV »

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #137 : 26.01.2013 23:53 »

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #138 : 27.01.2013 08:42 »
Hieno maalaus katteissa. Kakspuokki kakstahtinen? Honda?

Otso

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 118
  • Yamahassa kytkin???!!!
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #139 : 27.01.2013 10:50 »
Jos vaan yhdestä - kahdesta kuningaskierroksesta on kyse, niin miten olis tuohon kakspuolkkiin ilokaasut? "Märkä"-systeeminä ei vaatisi mitään moottorinohjaukselta, vain napin rattiin ja paino pysyisi kurissa. Controlleriboksilla tehoa saisi vaikka koko alueelle lisää ja toiminta-aluetta jopa hieman lisättyä. Tuo on hauskaa ainetta. ;) Pitempi-iloinen ratkaisu olisi tietenkin ahtaa tuollainen moottori muuttuvasiipisellä ahtimella (myös 2T on ahdettavissa), niin toiminta-alueen saisi lähes yhtä leveäksi kuin vaparinakin. Vaan kun ahdin saavuttaa toiminta-alueensa, niin meno on hieman erilaista... Siis mikäli noissa kakspuolkeissa on pelivaraa keston suhteen. Kiertämistä voisi jopa rajoittaa, koska tehoa varmasti saadaan enemmän kuin tarpeeksi. Ahdin + ilokaasut... :P

"Odota kunnes näet Jumalan - sitten jarruta!"
Kevin Schwantz

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #140 : 27.01.2013 11:07 »
Lainaus
Kakspuokki kakstahtinen? Honda?
TM

Lainaus
Siis mikäli noissa kakspuolkeissa on pelivaraa keston suhteen
Ei ole. ;D  Kuten tuossa aiemmin totesin, niin orkkis takomäntä kesti vetää max 2 tuntia, sitten se oli väljä. Myytiin tosin sitten harrastecrossareille noita. Siksi olenkin himppasen isompaa konetta katselemassa, että sais kestoa edes 10% lisää ja vähän enemmän potkua kompaktissa muodossa. Keveys ja painopiste on se ykkösasia, jottei aika mene jarrutteluun ja mutkista selviämiseen. Esimerkiksi Lahden radalla on suoranopeuksia enää turha hirveästi kasvattaa, koska F250 autonkin kanssa oli vähän niin ja näin että vehkeet pysyy suunnassaan, varsinkin takasuoralle tiputtaessa.

Ahtimet kuuluu toistaiseksi vielä autoihin... Jos sen hyvin tekis, niin tosiaan juuttuvasiipinen ahdin 4-tahtisessa kunnollisesti ohjelmoidulla servo-ohjauksella niin sais jotain järkeäkin siihen touhuun. Muuten menee driftingiksi.

Ja kaikenkaikkiaan sillä vehkeellä pitäis päästä jotakuinkin kesä per motin avaus ja sisältää paljon ajoa. Eli turbot ja ilokaasut on poissa ainakin mun laskuista.  :-\

Otso

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 118
  • Yamahassa kytkin???!!!
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #141 : 27.01.2013 11:51 »
Nakukolvi vaikutti hieman ylävetoiselta. ;D

Turbotiisselit itsellekkin hieman tutumpia, niin TDI kuin IDI puolelta. ;)

Muuttuvasiipinen ei tarvitse ihmeellistäkään ohjausta, kun ei mennä ahtimen maksikapasiteetin lähettyville (=bensamotit). Tässä Aprilian TL1000S turbotettuna VNT:llä Raptorin kuoriin mahdutettuna. Toimii hienosti lähes tyhjäkäynniltä ja on rata-ajossa kova nöyryyttämään mopoja. Perinteinen painekello-ohjaus lisättynä hätähukkaportilla.

http://youtu.be/0rrpn1SZmM4
"Odota kunnes näet Jumalan - sitten jarruta!"
Kevin Schwantz

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #142 : 27.01.2013 12:16 »
Mulla kanssa vastaavaa kokemusta dieseleistä ja bensoista. Jos ahtamaan ite lähtisin niin se turbopotku on vähän huonompi asia kun muutenkin mennään pidon rajalla.

Itse näkisin mekaanisen ahtamisen huvänä vaihtoehtona, mutta välijäähy olis pakko olla ja paketti monimutkastuu ja tulee kalliiks todella nopeesti. On mulla useempi normikokonen turboauto, joista ykskään ei oo vakio. Ja meinaan myös yhden tulevan projektin ahtaa. Tarkottaa että tykkään turboista, mutta rata-ajossa suosin mieluummin isoa vaparia kuin pientä ahdettua johdonmukaisuuden ja helpomman hallittavuuden vuoksi.

Otso

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 118
  • Yamahassa kytkin???!!!
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #143 : 27.01.2013 12:46 »
Turbopotkun pystyy nykyisillä pakokaasuahtimilla varmasti hanskaamaan, mutta painoa nuokin toki lisää kaikkine putkituksineen/öljynkiertoineen. Välijäähyä ei tarvita toisin kuin mekaanisilla ahtimilla ja itse ahdin paljon kevyempi.

Vaan totta tuo on mitä sanot ajettavuudesta ja sen kärsimisestä ahtimen kanssa. Tuo Raptori tosin toimii vallan kivasti.

Tuossa harrasteitani ennen kuin katsoin järkevämmäksi harrastaa omien kotkotusten sijasta mukeloiden kotkotuksia  8):

http://youtu.be/dYl9XsRtssk

Penkattu 692/1250.
"Odota kunnes näet Jumalan - sitten jarruta!"
Kevin Schwantz

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #144 : 27.01.2013 13:00 »
On jo raju Johtotähti ja kulkee ihan helvetisti. Mä oon turbodisujen puolella viilannu nelikko Cummins Dodgen itelleni. Tuplaturbot ja höpötykset tullu tehtyy. Dynossakin käyty, 749hp/ 1998Nm. Mutta kun läjä painaa tankki täynnä kuskin kanssa 3 tonnia ni se ei tollaseen suorituskykyyn pysty. En oo tosin varttia käyny koskaan mittaamassa kun ei kiinnosta. Rata-ajo on mun juttu ja toi Dodge on käyttöauto.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2013 13:05 kirjoittanut JariV »

Otso

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 118
  • Yamahassa kytkin???!!!
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #145 : 27.01.2013 13:22 »
Radalla vaan koeponnistettu sillon tällön, kun missään muualla, kuin liimatulla radalla ei saada pitoa tarpeeksi täysvetoihin. Tuossa videon vedossa pikkupaineet ja syötöt (~550hv), tiukemmassa vedossa pito irtosi kolmosella ja siinä neloselle vaihtaessa (n.190kmh) meni vahingossa vapaalle, kun kädet ei tahtoneet riittää kaikkeen tarvittavaan -> 9000rpm -> motoririkko. Siinä vedossa olisikin menty pitkälle kympin puolelle, joka on vetokoukulliseen käyttikseen jo riittävä suoritustaso. Motti toki kunnostettu ja ajossa nykyään. Eiköhän tuota vielä joskus testata uudestaan.
"Odota kunnes näet Jumalan - sitten jarruta!"
Kevin Schwantz

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #146 : 27.01.2013 13:42 »
Mä oon funtsinu näitä karttijuttuja jokusen vuoden pikkuhiljaa ja keränny osia seuraavaan peliin minkä teen suurimmaks osaks itse. Ei mitään perinteistä vaan hybridivehjes. Mut nyt täytyy keskittyy tähän VeeKakkoseen. Ei oo ajatuksissa lähtee ahtamaan tätä, mutta seuraava kyllä. Se tulee turbolla ja maltillisilla paineilla.

Toi Mese on kyllä todella huima härveli. Arvatenkin 3,0. Vai stroukattu isommaks?

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #147 : 27.01.2013 15:18 »
Tomi, huutoosi on vastattu. Kuivapaino alle 100 kg ja teho yli 100hp. Ulkonäkökin taatusti ex. puokkikuskia miellyttää.





Kestää kesän, toisenkin ja kolmannenkin avaamatta ja kulku riittää taatusti. Ja jos alkaa tuntumaan ettei teho riitä niin löytyy metanoliversio n. 2x70hp tai ahdettuna 2x100+ hp...  ;D
« Viimeksi muokattu: 27.01.2013 15:21 kirjoittanut sirace »

caveman

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 92
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #148 : 27.01.2013 15:27 »
2xwankel?? halpaa kun saippua 8)

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #149 : 27.01.2013 16:04 »
On varmasti hurja kyyti toi jos tupla-Aixroilla. Mutta kustannukset meneekin jo aikastalailla reiluiks. Omasta Suitsan padasta maksoin 1200€ täydellisenä kaikkine tykötarpeineen ja putkineen syylareineen. Taitaa olla toi wankel-auto piiitkästi yli kymppitonnin ellei lähempänä 15k ellei 20k jos kaiken ostaa uutena. No, elämä on.  ;D

Sinänsä jos tota Aixroa vois ostaa 2-kammioisena tehtaalta ja naittaa sen perään vaihteiston ja ahtaa sen... Kännystä kattelen kuvia tosta autosta eikä näy niin tarkasti. Eiks siinä oo kaks erillistä Aixroa?
« Viimeksi muokattu: 27.01.2013 16:09 kirjoittanut JariV »


 

Team Laine Verkkokauppa