Kirjoittaja Aihe: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt  (Luettu 249098 kertaa)

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #60 : 24.01.2011 19:31 »
Katotaan jos saataisiin GoPro kiinni, tai jotain.
Kunhan ny taas ennätetään radalle seuraavan kerran, niin ehkä sitä menoa malttaa myös kuvata.
:P
Homman Pitää Olla Hauskaa

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #61 : 25.01.2011 08:18 »
Joo GoPro mukaa ensreissulle!  ;D

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #62 : 28.01.2011 11:28 »
KX500:sen koneen uusi koti tuli eilen haettua Kangasalta.

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #63 : 28.01.2011 11:49 »
KX500:sen koneen uusi koti tuli eilen haettua Kangasalta.
Kiitos siitä. Jäämme odottelemaan projektin valmistumista ja kuvia.  :)
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #64 : 28.01.2011 12:27 »
Kiitokset sulle Marko.

Oli erittäin kiva jutella ja tutustua kalustoon. Oma uusi MS-Kart RCA 26 vaikuttaa erittäin lupaavalta ja pidän yksityiskohdista ja säätömahdollisuuksista todella paljon. Nyt on pakko laittaa joku fiksu tappokytkin tolle motille että tästä rungosta ei ainakaan ihan heti tuu entistä  ;D

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #65 : 30.01.2011 21:16 »
Joo GoPro mukaa ensreissulle!  ;D

Pirskata... Wintoosa keksi kääntää GoPro:n SD muistikortin tallennushakemiston "Read only" tilaan kun tyhjensin sieltä viimekesän reissukuvat. GoPro kuvaa ei siis tältä reissulta jäännyt haaviin, mutta jotain matskua kyllä.

Tässä radan vierestä video nyt ensihätään:



Ja koska tieto näin ärhäkästä härvelistä oli kantautunut suhteellisen pitkälle, ilmeisesti Universumin luetuimman ja seuratuimman Foorumin kautta, tultiin laitettamme ihmettelemään jopa matkan päästä. (osa jopa kuuloetäisyyden kantamalta  ;) )

Otetaampa kuva tuosta heti mutkan jälkeen, ja tutkitaan otosta hieman tarkemmin. Hops.
<taustalle nousee elokuvista tuttu jännitystä kasvattavaa musiikkia.  Tum,   Tum,  Tum, Tum Tum,>


Suurennetaan hieman....
<musiikki voimistuu ja tahti nopeutuu: Tum,Tum  Tum,Tum  TumTumTumTum..>


Ja vielä kerran...
< SWEEEK SWEEEK SWEEEK !!!>


Härveliä ohjastaa naapurigalaksista saapunut punasilmäinen Kyklooppi-Alien, joka huhupuheet kuultuaan tuli pummimaan tyyppejä.   ;D

Katotaan jos seuraavalla ajokerralla saadaan jotan järkevääkin tallennettua.  :D

Homman Pitää Olla Hauskaa

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #66 : 31.01.2011 17:00 »
Nyt on myös MS Kart tehnyt tehdastekoisen kaksimoottorisen auton, joka oli Saksan messuilla esillä. Aika hyvän näköinen kapistus...
Moottoreina kaksi luotettavaa Honda GX200:sta eli ns. pitkäikäisestä harrastelaitteesta on kysymys. Noita näkyi olevan myös joillakin muilla merkeillä tehdastekoisena.

-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #67 : 31.01.2011 20:12 »
Nätit tarrat.

Briteissä ajavat vissiin kilpaakin noilla. Homman järkevyys jää vähän hämärän peittoon, kun koneen pitäisi olla puolta halvempi hankkia ja ylläpitää kuin puolta tehokkaampi yksi kone. Voihan noin ollakin tosin... Tuonkin jälkeen jää sitten vielä hankaluudeksi paino ja kahden koneen tuomat hankaluudet, joista ei ainakaan pienimpänä touhun vaatima spesiaalirunko, tuplakäynnistys, kahden rattaan vaihdot joista toinen laakereiden sisäpuolella, sekä bonuksena johtoa-letkua-vaijeria sinnetänne ja mitäköhän vielä.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2011 20:14 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #68 : 31.01.2011 20:25 »
Voih...
Ja viimeistään homman järkevyys kaatuu tähän: Honda GX200, 5.5 HP (4.1 kW) @ 3,600 rpm
Käytettävissä oleva rpm alue on myös todella suppea, jotta ihmettelen miksi tätä moottoria edes tyrkytetään kartteihin.  :'(
Raket 120 / B&S WorldFormula kartit yhdelläkin moottorilla pyörinevät tuon ympärillä kahdeksikkoa?

Ei voi kun harmitella sellaisen ihmisen puolesta joka tuollaisen hankkii. Siinä voi adrealiinin kiilto vaihtua kyyneleiksi jo heti ekojen kierrosten jälkeen kun totuus selviää.  :-\

Homman Pitää Olla Hauskaa

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #69 : 31.01.2011 22:25 »
Käyttötarkoitus noissa on varmastikin vähän toisenlainen kuin 10 minuutin pyrähdys. Eli noiden autojen on tarkoitus kestää 9h, 12h ja 24h kisoja, ja toki siellä on luokkia mm. 390cc yksikoneisille Hondillekin.
Sitä en tiedä saako noita virittää, ja jos saa niin kuinka paljon. Kyllähän noikin kulkemaan saa huomattavasti paremmin. Onhan tuollaisessa monia etuja vaikka vauhti ei päätä huimaakaan, noiden kulutus on 2l/100km ja äänien puolesta voi ajaa vaikka kaupungin keskustassa sen 24h. Itseäni tosin tuo vauhti sen verran kiinnostaa että en välttämättä jaksaisi koko kisakautta tuon pohjalle rakentaa.

Noi kaikki uudet MS Kart:n rungot saa tuolla uusitulla teippisarjalla, joka kieltämättä on varsin hyvän näköinen. Niitä on saatavilla useampiin eri katteisiin, kuten osoitteesta http://www.mskart.cz/new/en/racing/racing voi käydä katsomassa.


« Viimeksi muokattu: 31.01.2011 22:29 kirjoittanut Team Laine »
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #70 : 31.01.2011 22:46 »
Sitä en tiedä saako noita virittää, ja jos saa niin kuinka paljon. Kyllähän noikin kulkemaan saa huomattavasti paremmin.
Tuosta saa vissiin reilustikin sen verran irti mitä raketeissa ja world formuloissa on, kun pistää käytännössä kaiken uusiksi, ts. tuplaa moottorin hinnan. Tuskin kummoisia kestää tuon jälkeen. "Stock" versioissa on vissiin lähinnä rajoitin poistettu ja irtoaa tuo J4K7:n raportoima 6,5 hevosvoimaa raakaa tehoa.

Jos haluaa nelarin ja 15hp niin tuunaisiko tuon vai ostaisiko world formulan tai jos pitää olla yli 30hp niin tuommoisia kaksi taiko vaiko 1kpl Swissauto250? Ei hankala valita...


Ei muuten olisi noita ketjunsuojakiekkoja tulossa myyntiin? Saattaa tulla tarvista  ::)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 21:38 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #71 : 31.01.2011 23:22 »
Ei muuten olisi noita ketjunsuojakiekkoja tulossa myyntiin? Saattaa tulla tarvista  ::)
Jos sellaisille on tarvetta, niin otetaan seuraavaan kuormaan mukaan.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #72 : 31.01.2011 23:51 »
Täältähän ne tuolle koneelle tarkoitetut käyttökohteet ja myös tehot löytyy:
http://engines.honda.com/models/model-detail/gx200
Agregaattikin listattu.   :P  ;)

Juu, Hondalla on ihan päteviäkin koneita, ei siinä mitään, mutta GX200:sen myyminen kartissa on HUIJAUSTA !!!!
Vihdissä ei tuollainen kone meinannut jaksaa vetää pääsuoraa ylös aikuisen kuormalla.  :-[ Kun olisi edes kytkin luistanut, mutta siihenkään ei voima riittänyt. Heppu sai kovimmat kyydit sillä pelillä, kun työnsin sen lopulta radalta pois Leopardilla.

Haluisin kyllä nähdä sen kuskin joka ei 24h kuluessa kyllästy hölkkävauhtia kilpaa ajamaan ja lähde vaikka hakemaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita huvipuiston törmäilyautoista.   ::)
Sisärata-autoissa käytetään aika useesti 390cc 7-9hp koneita (Honda / B&S..jne..) , jotka sitten kestääkin vaikka viikon vetää rataa ympäri. ( todistetusti ainakin 25h http://www.kic.fi/25h/index.html ) Ne sentään kiertääkin jo johonkin, eikä pateettiset alle 4000rpm. Kun tuon kytkin puree n.2300rpm, niin selviääkin jo käytettävissä olevat vauhtivarat  :o  2300...3900rpm.  Kokonaiset 1600rpm raakaa kiihtyvyyttä.

Toivottavasti tuo oli ihan vaan messuille rakennettu näytille, eikä tosimyyntiin.
Tuskin sinäkään Laine oikeesti tollasta kenellekkään täysin pokkana myisit?  :o

« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 00:08 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #73 : 01.02.2011 13:14 »
Ei muuten olisi noita ketjunsuojakiekkoja tulossa myyntiin? Saattaa tulla tarvista  ::)
Jos sellaisille on tarvetta, niin otetaan seuraavaan kuormaan mukaan.

Miksi muuten tuollaisia ei käytetä enemmän? vastaavalla ajatuksella olevia kiekkoja olen netissä nähnyt ennenkin, mutta radalla ei ole tullut vastaan. Onko tähän joku syy, meneekö akseli helpommin kieroksi tms?

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #74 : 01.02.2011 17:12 »
Toivottavasti tuo oli ihan vaan messuille rakennettu näytille, eikä tosimyyntiin.
Tuskin sinäkään Laine oikeesti tollasta kenellekkään täysin pokkana myisit?  :o
Tuosta moottorista on ihan oikeasti useampia versioita ja ainakin MS Kart:n kautta tulevat koneet ovat nimenomaan kartingkäyttöön valmiiksi muunneltuja.
Saksassa tuo näyttää olevan ihan suosittua kun katsoo osoitteesta http://www.race-report.de/Video/Videoarchive.html noita videoita. Videoissa näyttää olevan sekä 390cc yksimoottorisia että noita pienempiä kaksimoottorisia. Itse en ole livenä noita videolla esiintyviä laitteita vielä nähnyt, joten niiden todellisesta kulusta en pysty ottamaan kantaa. Hauskaa noilla ainakin näyttää olevan.
Ja kyllä, jos joku tuollaisen haluaa tilata, niin varmasti toimitetaan. Hyllytuotteeksi noi ei ainakaan vielä taida kuitenkaan tulla.  ;)
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

make1

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #75 : 01.02.2011 19:04 »
eikai tohon pakko noita puutarhajyrsimen koneta oo laittaa, heittää 2kpl KZ2 patoja ni alkaa meno maistua... ;D

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #76 : 01.02.2011 19:42 »
Ennemmin tuollaisia:
http://www.ekartingnews.com/viewtopic.php?p=624241&sid=5fd4d8dab00d6c4c3d9824bf25f9a52b

Saa sytkävehkeiden ja kytkimen paikat käännettyä ympäri, niin on vimpan päälle symmetrinen kartti ja tehoa 100hp.

« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 19:46 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

teppo

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 301
    • skallio.com
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #77 : 01.02.2011 20:25 »
Miksi ihmeessä te potkuripäät ette tule kisaamaaan ice super luokkaan?
Tekniset säännöt on todella olemattomat.
Kuvassa Super Albatross tiimin Vadim Davydov, joka on todella nopea.
Runko on Petrokart ja kone näyttää rotax maxilta, mutta saattaa siinä olla vaikka Polinin 154cc pytty. Ei noista tiedä, kun kone on vapaa.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 20:28 kirjoittanut teppo »
www.skallio.com www.sakal.fi icekart.skallio.com

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #78 : 01.02.2011 20:51 »
Ei hullumpi harraste-viritys, jos vaikka on sylinterivikainen rotaxi jollain jemmassa. Tuo sylinteri+mäntäsetti on kohtuu hintainen, vaatii vain pidemmän kiertokangen ja sylinterin alle korokepalan, sekä originaalia paremmat laakerit.

Tuo kuulemma kuitenkin vähän värisee ym. ikävää, joten parempi voisi olla pistää DD2 -sylinteri, sekä vaihtaa sytkävehkeet rajoittamattomiin. Tai sitten poraa rikkimenneen sylinterin reiluun ylikokoon (58mm = 144cc, vertexiltä löytyy sopiva mäntä), käyttää virivelholla kanavamuotoilussa ja lopuksi komeus nikasil-pinnoitukseen. Tai sitten rahapussi sileäksi ja tekee nuo viritykset DD2 -sylinterille :). Pisteeksi I:n päälle joku KF1 -kaasutin saattaisi antaa lisäkirpeyttä hieman. Äkkiä vaan tulee virittelylle hintaa..
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 21:56 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #79 : 01.02.2011 21:05 »
Ennemmin tuollaisia:
http://www.ekartingnews.com/viewtopic.php?p=624241&sid=5fd4d8dab00d6c4c3d9824bf25f9a52b

Saa sytkävehkeiden ja kytkimen paikat käännettyä ympäri, niin on vimpan päälle symmetrinen kartti ja tehoa 100hp.



HEP !!
Nyt kaikki Sponsorit ja kauppiaat kuulolle !!
Kahdella tuollaisella mun kartti saa taatusti näkyvyyttä ja se meinaa sitä että ponttoonit näkyvät kuvissa !!!
Kun minulle kiikuttaa tuollaiset (2kpl) täydellisenä, niin katteet ovat käytettävissä.   ;D

Moottorintoimitus-anomukset mielellään kirjallisena, kiitos.

Homman Pitää Olla Hauskaa

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #80 : 02.02.2011 06:29 »
Ennemmin tuollaisia:
http://www.ekartingnews.com/viewtopic.php?p=624241&sid=5fd4d8dab00d6c4c3d9824bf25f9a52b

Saa sytkävehkeiden ja kytkimen paikat käännettyä ympäri, niin on vimpan päälle symmetrinen kartti ja tehoa 100hp.



2x BRC ja MS Kartin rungolla. Nice!  ;)

micca

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 19
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #81 : 02.02.2011 08:48 »
Ei muuten olisi noita ketjunsuojakiekkoja tulossa myyntiin? Saattaa tulla tarvista  ::)
Jos sellaisille on tarvetta, niin otetaan seuraavaan kuormaan mukaan.

Miksi muuten tuollaisia ei käytetä enemmän? vastaavalla ajatuksella olevia kiekkoja olen netissä nähnyt ennenkin, mutta radalla ei ole tullut vastaan. Onko tähän joku syy, meneekö akseli helpommin kieroksi tms?

linkittäkää nyt joku tämä kun ei jaksa ite ettiä.

teppo

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 301
    • skallio.com
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #82 : 02.02.2011 09:34 »
Ei hullumpi harraste-viritys, jos vaikka on sylinterivikainen rotaxi jollain jemmassa. Tuo sylinteri+mäntäsetti on kohtuu hintainen, vaatii vain pidemmän kiertokangen ja sylinterin alle korokepalan, sekä originaalia paremmat laakerit.

Tuo kuulemma kuitenkin vähän värisee ym. ikävää, joten parempi voisi olla pistää DD2 -sylinteri, sekä vaihtaa sytkävehkeet rajoittamattomiin. Tai sitten poraa rikkimenneen sylinterin reiluun ylikokoon (58mm = 144cc, vertexiltä löytyy sopiva mäntä), käyttää virivelholla kanavamuotoilussa ja lopuksi komeus nikasil-pinnoitukseen. Tai sitten rahapussi sileäksi ja tekee nuo viritykset DD2 -sylinterille :). Pisteeksi I:n päälle joku KF1 -kaasutin saattaisi antaa lisäkirpeyttä hieman. Äkkiä vaan tulee virittelylle hintaa..

Todellisuudessa ice super luokan talvimikroautoon kannattaa laittaa joku motocrossi pyörän kone, näin pääsee halvimmalla. Sopiva voisi olla 125cc kaksitahtinen tai 150cc - 250cc nelari. Vaihteet kun ei ole kiellettyjä, niinkuin juuri mikään muukaan.
www.skallio.com www.sakal.fi icekart.skallio.com

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #83 : 05.02.2011 23:05 »
Joo tollanen, tai tossa Laineen laittamassa tuplamoottorikartin takaa otetussa kuvassa on toisenlaiset vastaavat.

Mutta miksei näitä näy radalla ja käytetä joka kartissa, idea ei voi olla niin uusi?

Old school

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 113
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #84 : 06.02.2011 01:56 »
Joo tollanen, tai tossa Laineen laittamassa tuplamoottorikartin takaa otetussa kuvassa on toisenlaiset vastaavat.

Mutta miksei näitä näy radalla ja käytetä joka kartissa, idea ei voi olla niin uusi?

Ei ole ihan uusi idea. Meillä oli suojat jo pari vuosikymmentä sitten...  ;D
Tilasin tollasen tinoxin suojan (yllä). Oli hukka investointi, nimittäin sopii vain tosi pienille rattaille.  :o
Ei vanha koira uusia temppuja opi, mutta kova se on silti yrittämään!

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #85 : 06.02.2011 11:44 »
No onks se hyvä? Ilmeisesti, kun tilasit heti 20v jälkeen uuden.. :)

Old school

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 113
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #86 : 07.02.2011 09:04 »
No onks
se hyvä? Ilmeisesti, kun tilasit heti 20v jälkeen uuden.. :)
niin... Ostin tuossa talvella... Ei ollut hyvä meidän tarpeeseen. En vielä edes yrittänyt asentaa kun meillä on rata vielä kiinni ja kalusto kasaamatta.  ;D 
Aiemmin oli niinkin eksoottinen ratkaisu kuin isompi ratas rinnalla ja hyvin toimi suojana silloin.
Tietysti syojan tarpeellisuuteen vaikuttaa että ajaako radalla vai sen ulkopuolella.  :)
« Viimeksi muokattu: 07.02.2011 16:57 kirjoittanut Old school »
Ei vanha koira uusia temppuja opi, mutta kova se on silti yrittämään!

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #87 : 07.02.2011 20:17 »
Ratas-suoja voi osua myös omaan nilkkaan:
Kivi käy juuri suojan alla ja vääntää sen kihnuttamaan ketjunkylkeä.  2 kierrosta ja ketju poikki ja siihen meni mestaruus.  :'(
Homman Pitää Olla Hauskaa

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #88 : 07.02.2011 20:20 »
Siispä sen pitää olla muovia tai nylonia...
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #89 : 09.02.2011 22:22 »

Spez:in nastarenkaat:  (nämä 2xICAj:ssa alla)


 ;D
Homman Pitää Olla Hauskaa


 

Team Laine Verkkokauppa