Kirjoittaja Aihe: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt  (Luettu 249101 kertaa)

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #30 : 08.06.2010 07:56 »
Heh heh, on varmaan melko näky toi vehje. Sääli ettei Kangasalan Lentolaan voi tulla näillä Outlaw-laitteilla. Kaikkialle muualle kyllä pääsee mutta tuolla sanottiin mulle puhelimessaettä vaan luokkapelelillä saa ajaa. Melko hanurista...

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #31 : 08.06.2010 11:35 »
Heh heh, on varmaan melko näky toi vehje. Sääli ettei Kangasalan Lentolaan voi tulla näillä Outlaw-laitteilla. Kaikkialle muualle kyllä pääsee mutta tuolla sanottiin mulle puhelimessaettä vaan luokkapelelillä saa ajaa. Melko hanurista...
Tuon Lentolan määrää niin ympäristölupa kuin radan järjestyssäännötkin. Valitettavasti tässä Lentolan ympäristössä on noita superkuulon omaavia henkilöitä, joita kaikenlainen ääni häiritsee vielä kahden kilometrin päässäkin, joten sehän se suurin syy asialle on. Mitenköhän mahtaa heidän vointi nyt olla kun ainakin täällä on kovasti paljon hyttysiä inisemässä korvaan?  ;)
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #32 : 08.06.2010 23:35 »
Joo, tää ikävä tilanne on tiedossa.

Oliko kellään linkkiä siihen AKK:n karting-ratojen listaan? Mulla oli linkki edellisessä koneessa mutta kun kovalevy kaatui niin sinne meni sekin. Tarttisin takasin sen linkin kun olis käyttöä...

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #33 : 08.06.2010 23:54 »
Joo, tää ikävä tilanne on tiedossa.

Oliko kellään linkkiä siihen AKK:n karting-ratojen listaan? Mulla oli linkki edellisessä koneessa mutta kun kovalevy kaatui niin sinne meni sekin. Tarttisin takasin sen linkin kun olis käyttöä...
Jos tuota karttaversiota kaipaat niin sehän löytyy osoitteesta http://shop.teamlaine.fi/index.php?main_page=page&id=4&chapter=100
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #34 : 08.06.2010 23:59 »
No toi mun 2 moottorinen kuulostaa... hmmm... ihan kun kaksi karttia ajaisi lähekkäin.   :P

Radat löytyy sääntökirjan luvusta 13.
(kaikkihan tän on lukeneet?   ::)  )
http://www.autourheilu.fi/attachements/2010-03-26T20-48-11175.pdf

« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 00:19 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #35 : 09.06.2010 00:16 »
Kiitos herrat tuosta.

Tässä muuten kuva mitä pyydettiin, eli tää mun viissatanen Tony. Halusin olla vähän erilainen joten kamat on sijoiteltu ja duunattu joiltain osin poikkeavasti ja halusin myös että laite on kevyt. Ekat testiajot oli todella brutaalia menoa, itteekin alko jo vähän huimaamaan.

« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 00:21 kirjoittanut JariV »

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #36 : 09.06.2010 00:23 »
Hianon näkönen laite.   :o  ;D

Juu, linkki unohtu. (lisäsin sen tuohon ed viestiini)

www.autourheilu.fi  -> Säännöt -> Karting.

ja tässä vielä suora linkki:
http://www.autourheilu.fi/attachements/2010-03-26T20-48-11175.pdf
Homman Pitää Olla Hauskaa

ATM

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 118
    • http://www.kopteri.net/koti/ari.makkonen
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #37 : 09.06.2010 00:42 »
Ja ne, joilla on tilaisuus/mahdollisuus valita teollisuusventtiilien ostopaikka (jos sellaisia nyt joku sattuu tarvitsemaan), valinnevat toimittajaksi jonkun muun kuin tuon superkuuloisten päämiehen palkanmaksajan. Itse ainakin teen näin.
Perässäjuoksija...

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #38 : 09.06.2010 06:34 »
Kiitos herrat tuosta.

Tässä muuten kuva mitä pyydettiin, eli tää mun viissatanen Tony. Halusin olla vähän erilainen joten kamat on sijoiteltu ja duunattu joiltain osin poikkeavasti ja halusin myös että laite on kevyt. Ekat testiajot oli todella brutaalia menoa, itteekin alko jo vähän huimaamaan.



Ei etujarruja?  :o

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #39 : 09.06.2010 06:49 »
No on taatusti. Kuvakulma vaan jotenkin peittää ne. Jos katsot pääsylintereitä niin niitä on kaksin kappalein ja ainakin toinen etuletku näkyy kuvassa selvästi. Ei tulis ajamisesta mulla ainakaan mitään pelkällä takajarrulla.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 06:50 kirjoittanut JariV »

tj

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 42
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #40 : 09.06.2010 21:47 »
Hieno peli jälleen kerran jartsa!
löysit sitten nopeasti pyörät tohon peliin... mites se käyttäytyy, onko koko ajan perä tulossa vierelle? luulis ainakin tollasella koneella! toisaalta jartsahan on tottunut käsittelemään noita "tehohirviöitä" ;)

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #41 : 09.06.2010 22:03 »
[hullunyllytys]Eikun hiilikuitua tilaukseen, ja suunnittelemaan katteita varten muotteja. ;)

Niin ja samallahan siitä tekee penkin ja pohjalevynkin...[/hullunyllytys]
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #42 : 10.06.2010 07:59 »
No penkkiin tulee vielä päällyste ja pienet kylkitoppaukset kunhan autosisustajakaverini vaan kerkeää homman hoitaa. Se on tehnyt kaikki noi mun edelliset penkit ja on olleet todella sopivia mun hannekselle. Muutoin tää jää ulkonäöllisesti tällaseks eikä tähän aleta laittamaan mitään mistä paino nousisi. Ehkäpä saatan mittarin ostaa mutta kun sitäkin mietin, että kun ajanoton laittaa autoon kiinni niin sitten sitä tulee eniten aina ajettua kelloa vastaan ja kavereita vastaan neppaaminen jotenkin jää.

On tää jotenkin sellanen hieman älyvapaan oloinen auto ajaa mutta menoa rauhoitta se, että siinä on ihan pirun pitkä ketjuvälitys, etu ja takaratas on melkein samoilla piikeillä. Mutta kyllä se siltikin suti ja sladasi pölyisellä kotikadulla. Radallehan mä en oo vielä tällä päässyt mutta jos vaan jossain päin Etelä-Suomea on kuivaa keliä niin ajan vähän pitemmällekin että pääsee tulevana viikonloppuna radalle. Täytyy kattoo sit et miten tää vehjes tarttis lyhyempää välitystä...

Joo Tomppa, mä sain ostettua jo yhden kierroksen vanteita käytettyine renkaineen mitkä on tossa kuvassa. Ostan vielä toisen sarjan kunhan kerkeää. Uusia DDS:iäkin tilasin ja odottavat jo Matkiksessa noutoa.

Mulla on suunnitelma jo mitä alan värkkäämään sitten seuraavaks. Mutta se onkin sitten isompi projekti ja kokonaan uudenlainen auto.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2010 08:07 kirjoittanut JariV »

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #43 : 10.06.2010 08:33 »
Radallehan mä en oo vielä tällä päässyt mutta jos vaan jossain päin Etelä-Suomea on kuivaa keliä niin ajan vähän pitemmällekin että pääsee tulevana viikonloppuna radalle.

Toi pitäis viedä Ahvenistolle ulkoilutettavaksi..

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #44 : 13.06.2010 05:55 »
No täytyy kattoo miten Ahvenistolle pääsis. Voi helkutti tätä keliä, koko viikonlopun työntäny vettä taivaalta ja sama näyttää jatkuvan...  >:(

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #45 : 31.07.2010 18:38 »
No tolla mun uudella ei sit kokeilla enää yhtään mitään. Kaasu hirtti kiinni ja auto ja kuski paskaks. Motti ja taka-akseli jäi ehjäks. Katotaan miten ja millä palataan josko palataan enää ollenkaan. Nimimerkillä 42 tikkiä...  :-\

ÄsLaihomäki

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 607
    • ÄssäLaihomäki
  • Moottorimerkki: Rotax Max
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #46 : 28.09.2010 23:22 »
Tuli tuossa vastaan että Ausseissa ajetaan kilpaa 2x100 kuutioisilla 200cc open class luokassa!



^Tietoa 3% Varikkohuhuja 14% Harhaanjohtamista 83%

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #47 : 29.09.2010 00:02 »


Meille tänne tollanen luokka heti nyt !!
:D
Homman Pitää Olla Hauskaa

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #48 : 29.09.2010 08:15 »
Myös Superkarteista löytyy useampi kaksimoottorinen viivalta eli 2 x 125cc. Liikkuvat nekin ihan hyvin kun on synkassa.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

beko

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #49 : 29.09.2010 09:59 »
No tolla mun uudella ei sit kokeilla enää yhtään mitään. Kaasu hirtti kiinni ja auto ja kuski paskaks. Motti ja taka-akseli jäi ehjäks. Katotaan miten ja millä palataan josko palataan enää ollenkaan. Nimimerkillä 42 tikkiä...  :-\

Auts, siis mitä v...ua???

ÄsLaihomäki

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 607
    • ÄssäLaihomäki
  • Moottorimerkki: Rotax Max
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #50 : 29.09.2010 10:56 »
Tekniikkaterveisiä Ausseista, 200cc Super Tech sarjanimellä.
http://www.kartsportnews.com/content/2009/feat_200supertech.html
^Tietoa 3% Varikkohuhuja 14% Harhaanjohtamista 83%

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #51 : 29.09.2010 17:46 »

Taas on talveks askarreltavaa...  ;)
Tuossa linkissä olikin jo monta vinkkiä.
Homman Pitää Olla Hauskaa

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #52 : 20.01.2011 10:58 »
Tässä topikissa ollu hiljasta viime aikoina.

No, mäkään en oo haastellu kun ajoin kovan mällin loppukesästä tolla 500cc-Tonylla ja ite autosta tuli totaalisen entinen. Motti säilyi tosin ehjänä (käynnistin sen toisella bensatankilla joku aika mällin jälkeen) joten nyt sit alkoi polttelemaan päästä radalle takasin joten uusi auto tulee alle johon siirrän ton KX500:sen.

Pitkään tuli funtsittua että loppuiko ajaminen siihen, mutta selkeesti ei siis loppunu  ;D

jomi

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 103
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #53 : 20.01.2011 13:49 »
Siis silloin kun aloitin omaa ajamistani joskus -70 luvun alussa niin Swedut ajoi tuollaisilla 2x100 ccm laitteilla. Muistan nähneenikin moisen laitteen Ahveniston varikolla, jossa oli kpl:tta pallopää Parilloita kiinni.

Eiköhän mm:ssa Ronnie Petersonilla ollut moinen laitos jossain uransa vaiheessa... en vanno mutta kuvia muistelisin nähneeni, mut kun asioista on kulunut hyvän matkaa yli 40-vuotta niin ei voi ihan tarkkaan muistaa ::)
jouni Väisänen

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #54 : 20.01.2011 21:38 »
No, joo.
Mun talviharrasteauto sai täysin UUDET tehtaan paketista moottorit.   ;D
-> Joululahja ittelleni. Kannatti olla kiltti koko vuoden.  ;)









Spez kiikutti 18mm piikeillä varustetut talvinakit, joilla ollaan parikertaa käyty vetämässä niinsanotusti parta huuruun.
KYLLÄ KULKEE !!

Talvikumien kehä on 96cm, välitys 10/74 ja koneet ottaa mukavat 19k rpm, eli ei oltu jaloissa isollakaan jääradalla.
Sutimista havaittiin kaikilla nopeusalueilla.  ;D

Homman Pitää Olla Hauskaa

jomi

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 103
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #55 : 20.01.2011 22:02 »
Kannattaisko vielä kysellä, jonkun tallin nurkista paria boosteria tohon kaasarin ja koneen väliin niin ampuis mutkista vielä paremmin ja sytty lähelle 5 ennakkoa ;D ;D
jouni Väisänen

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #56 : 21.01.2011 20:25 »
 ;D
Kyllä tällä ny jo näin talvella pärjää. Katotaan jos kesäks tehokkaampia vesikoneita....   :P
Homman Pitää Olla Hauskaa

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #57 : 21.01.2011 20:48 »
Kartingkansa tahtoo videokuvaa MKR:n talviharjoittelusta!  ;D

JariV

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 286
  • Kotirata: Vihti
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #58 : 24.01.2011 14:56 »
MKR, videota kehiin!!  ;D

spetz

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 320
Vs: Outlaw viritykset ja muut keksinnöt
« Vastaus #59 : 24.01.2011 18:17 »
Ei oo ollu kameraa mukana  :-\


 

Team Laine Verkkokauppa