Se on täys-magnesium motti, mutta kyllähän se painaa joo. En oo punnannu sitä vielä, mutta meinaan kyllä ihan lähitulevaisuudessa. Penkkiä ja rattiputkea pitää myös siirtää vasemmalle jotta saan tasapainoa sivusuunnassa. Motin sain jo paikalleen ja laitoin sen niin "sisälle" sivusuunnassa ku mahollista. Sain sen asemoitua paremmin kuin edellisessä autossani missä oli se 2-cyl Kawan rivikone. Tää V2 taitaa olla jopa aavistuksen kapeempi kuin se edellinen ja hyvin se edellinenkin kulki radalla.
Tosin se on varmaan selviö, ettei tolla tulla ajamaan mutkia yhtä nopeesti ku vaihdepiikeillä. Mutt lyhyilläkin suorilla varmaan pärjännee
Mä olin kovasti innoissani aikoinaan siitä KX500:sesta mutta kun piruvie aina meni heti aamupäivällä jotain rikki. Ite motti pysy nipussa mutta se täristi kaiken ympäriltään joko irti tai paskaks. Milloin meni pputki poikki tai moottoripukki repees tai ketju katki tai muuta. En yhtenäkään ajopäivänä toissakesänä saanut edes 40 kierrosta mittariin ku aina päivä loppu keskeytykseen jostain syystä. Tosin niillä putkilla mitä tein se motti pyöri yli 11.000rpm joten kyllähän mä aika limiitillä sitä pattia käytin.
No, nyt on siis Superbikeen suunniteltu moottori, joka on saanut paljon tunnustusta osakseen. Itse pyörä ja sen takajousitus ei ollut täysin onnistunut, mutta moottoria on kehuttu yhdeksi parhaimmista veekakkosista.