Kirjoittaja Aihe: rotax max täydellä kaasulla "pötskää".. ja kyselyä välityksistä?  (Luettu 5817 kertaa)

saminygren

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 23
Onko vinkkejä seuraavaan; kun ajaa täydellä kaasulla,  rotax max rupeaa yläkierroksilla(12 000 r/min nurkilla) yskimään ja ryytyy. Kun pikkasen löysää kaasua niin kyseistä oiretta ei ole, lähtee vetämään sinne 13 300 nurkille ennenkuin joutuu ettimään jarrua?? Onko ongelma kaasarin säädöissä? Pääsuutin on 175 ja ulkolämpötila oli jotain +1 aste. ajosessio tehtiin joensuun ylämyllyn radalla, eturatas 12, takaratas 78. Onko tietoa välityksistä, onko mitenkin metässä?

savu on voiman merkki...

TB-Racing

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 52
mikä tulppa  varmaan noin kylmässä vois olla iw24-iw27 ja kokeile 178 suutinta
kuulostaa et menee laihalle

EriHidaste

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 170
no kattoo ny.. ihan väärä suutin..  ;) ei se muuten tuonne ois menny  ;D Mut mukavaa oli taas!!

http://www.youtube.com/watch?v=4xjWDuLA8XU&feature=channel
Siellä missä on ääntä on ajettu taas ulos..

TB-Racing

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 52
sit mikä on koneen lämmöt pitää olla ainakin yli 50 et toimii

CHR

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 163
Laihalle ilmeisestikin menee. Näin viileällä saa olla aika iso suutin. Ratas saattaa olla hieman pieni, kannattaa kokeilla suurempaa. Itse ainakin olen ajanut 80-81 rattaalla.

saminygren

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 23
Kiitti vinkeistä; moottorin lämpötila oli 60 asteen luokkaa, tulppa NGK BR10EG.. onko käytännön kokemuksia denson ja ngk tulppien eroista, vai olisko tässä juuri sellainen...?
savu on voiman merkki...

TB-Racing

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 52
minä en saanut omaa rotaxia toimimaan ngk:n 9-10 syksyllä ollenkaan kokeile denson iw27 ensin
ennen kuin teet muuta

saminygren

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 23
No niin, denson IW 27 tulppaa testasin, ja kappas; pötskämisestä ei ollut tietoakaan.. Kiitti asiantuntiaraadille vinkeistä. Rotax rallatti hyvin, kuskilla vaan meinasi ruveta klyyvariin jääpuikkoa muodostumaan...
savu on voiman merkki...


 

Team Laine Verkkokauppa