Kirjoittaja Aihe: 2010 Kalenteri  (Luettu 16189 kertaa)

Jarppis

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 44
2010 Kalenteri
« : 16.03.2010 23:52 »
Kalenteri kaudelle 2010 on julkaistu osoitteessa www.rokcupfinland.com. Muita päivityksiä myös tulossa piakkoin.
If it has wheels or skirt, I can't afford it

JOP-1

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 179
  • HK meni, HK tuli, HK voitti
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #1 : 27.04.2010 00:47 »
Nyt tarvitsisi lisätietoa sarjasta. Milloin loppuu ennakkoilmottautuminen, vai loppuiko jo? Paljonko sarjamaksu koko kaudeksi ym.?
Sähköpostiakin on koitettu lähettää, mutta vastausta ei ole koskaan kuulunut. Mitään puhelinnumeroakaan en löytänyt!
Kaikkki kaksi pyöräiset polttavat kumia-jollei muuten niin bensalla

Jarno_71

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 336
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #2 : 27.04.2010 19:44 »
Nyt löytyy vihdoin sarjan sivuilta lisätietoja. www.rokcupfinland.com

Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #3 : 27.04.2010 21:02 »
Nyt äkkiä ilmoittautumaan, siellä muutama jo olikin.

TJR

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 152
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #4 : 28.04.2010 11:25 »

henrilo

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 29
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #5 : 28.04.2010 17:28 »
Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

Jarppis

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 44
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #6 : 28.04.2010 20:30 »
Jep ilmoittautuminen on alkanut. Allekirjoittaneella ei tahdo millään riittää aika kaikkeen joten nettisivujen päivitys urakkaa on jaettu etiäpäin, eiköhän ne nyt ala pysymään ajan tasalla  ;D. Noista painoista vielä että mitään ei ole nyt kuitenkaan 100% lyöty lukkoon, mutta leopardin painoehdotukset on kyllä kantautuneet kuuleviin korviin. Yritetään saada viilaukset mahd. pian, ennen ekaa kisaa  :D. Ennakkoilmoittautuminen onnistuu vielä ekan kisan aamuun asti, mutta tietenkin mielellään mahd aikaisin. x30:n painoon on vaikea lähteä ottamaan kantaa, niitä kun ei paljoa viivalla ollut, mutta samalla nyt alkuun kuin viime vuonna eli 176kg?!? tulikohan nyt tarpeeks epäselvästi kaikki tiedot?!?
If it has wheels or skirt, I can't afford it

Tommi Lehto

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 412
  • Kynäniska
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #7 : 28.04.2010 21:18 »
Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

Juunääs mulla olisi sellainen mielitieto tähän Lepaardin painoon että pudotetaan vaikka 170 kiloon ja määrätään yläruuville tietty aukiolokohta jossa kone alkaa röpöttää vaikka 14000 kohdalla.  ;)  Sehän tässä on ongelmana että Leopard on ainoa moottori missä ei ole rajoitinta.

Ilmoitellaan kisaa edeltävänä keskiviikkona tarkat painot, kunhan saadaan tekninen järjestelydelegaatio kasaan.  8)

Erno Laukkarinen

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 30
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #8 : 28.04.2010 21:34 »
Ja tekninen delegaatio on kokoontunut ja päivittänyt mm. Leopardin painoa...

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #9 : 28.04.2010 23:27 »
Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

Juunääs mulla olisi sellainen mielitieto tähän Lepaardin painoon että pudotetaan vaikka 170 kiloon ja määrätään yläruuville tietty aukiolokohta jossa kone alkaa röpöttää vaikka 14000 kohdalla.  ;)  Sehän tässä on ongelmana että Leopard on ainoa moottori missä ei ole rajoitinta.

Ilmoitellaan kisaa edeltävänä keskiviikkona tarkat painot, kunhan saadaan tekninen järjestelydelegaatio kasaan.  8)

Kun nääs Leopardin henkitorvi on kooltaan lähempänä 20mm kuin 25mm, jollaista käytettiin jo ammoin 100cc koneissa, niin "natural aspirition" tekniikalla se rajoitinkin tuleepi vastaan ihan itsekseen siinä 17000rpm tienoilla viimeistään. Tämä siis vanhempien (vihreä/puna starttinappisten osalta) Uudemmissa avainkäynnisteisissä on valmistaja asentanut ketjurikkojen varalta KIERROSLUVUNRAJOITTIMEN 17000rpm kohdalle. Tehoahan ei Leopardi enää tuolla kierrosluvulla anna nimeksikään, mutta on se hianoa kuultavaa. :)  Tämänhän kierrosluvun ylittää kevyesti esim Sonic (ei rajoitinta), joka kuulemma laulaa subsonikkiset 19000rpm? Myös SuperRok laulaa tuonne 17000rpm tietämille.
Homman Pitää Olla Hauskaa

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #10 : 29.04.2010 06:13 »
Joo Sonikki kiersi ihanasti vinkuen ton 17-19000 ja milloin mitkäkin osat mosasta lensi, milloin mistäkin aukosta ulos.

Paras tulishow oli aikoinaan lahden TAG-Extrakisassa, kun Lahden pääsuoran päässää kierroksia noi 18000 ja kytkin junttas jumiin täydestä laukasta.
Palkintokaapissa on muistona tästä Finndriven Shorttrack rataennätys pysti.
Ei voinu muutamat vanhat SM-mitali konkaritkaan Sonikin ylivoimalle mitään :)

PS. Leopardin paino on nyt kohillaan!

spetz

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 320
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #11 : 29.04.2010 12:14 »
Eihän tuo 4 kiloa ihan autuaaksi tee mutta pääsepähän ehkä lähemmäksi suomentaakin viime kauden voittoaikoja. Kyllä tuli äiteetä ikävä viime kaudella liepeellä kun muut moottorit oli jotenkin alueella ja ylämäkeen piti niillä painoilla nousta leopardilla... vilkku olis ollu kiva, kyllä ne niin helposti nousi vierelle ja ohi lähdöissä. Kyllä siihen löyty sellaiset asetukset että työvoitoilla kykeni sijoille 3-5 mutta moottorin keston sai jakaa suoraan neljällä.

Ja voi jestas minkälaiseen kuntoon runkoputki meni 20 kisassa noilla painoilla... Ei yhtään vääntänyttä mälliä mutta painavampi kaveri kun hyppäs italiassa puikkoihin niin putki oli keskeltä kuulemma maassa kiinni. Kyllä sen jotenkin huomaa että nää on kuitenkin suunniteltu n. 30-40 kg kevyempiin kilpaluokkiin eikä tuollaiseen "harrasta viisvuotta huoltamatta tankkipainoilla herrasmiesmäisesti"-luokkaan

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #12 : 29.04.2010 17:57 »
Rungoissa on menty - syystä tai toisesta niin pehmeisiin aineisiin, ettei edes 32mm kz2-putki oikein siedä sille tarkoitetun luokan painoja ::)

Sitä en sitten tiedä, onko tuossa järkeä ja koskeeko kaikkia merkkejä. Ainakin Tecnon saa valita kovemmalla seoksella. Voihan se olla, että uudella saa viimeisetkin tuhannesosat noin pois, mutta ei tuo oikein harrastajaa lämmitä.
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

JOP-1

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 179
  • HK meni, HK tuli, HK voitti
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #13 : 05.05.2010 01:31 »
Kuinkas sarjaan saa hankittua vuosinumeron? Mistä pitää varata ym (tapahtuuko meilillä info@rokcup...)? Ennakkoilmoittautumista ei siis tarvita, riittää että pöllähtää paikalle lauantai aamuna, vai?
Kaikkki kaksi pyöräiset polttavat kumia-jollei muuten niin bensalla

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: 2010 Kalenteri
« Vastaus #14 : 06.05.2010 20:52 »
Varmasti onnistuu maililla se numeronvaraus yritys, mut paikan päällä selviää vanhojen "kettujen" käyttämät numerot. Ekan kisan jälkeen tuonne ilmoittautuneiden/tuloslistallehan sivujen päivittäjä vois sit vaikka päivittää numerot, kun ne alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan.

Ja paikalle voi vain pöllähtää.


 

Team Laine Verkkokauppa