Vaikea täältä käsin mitään ihmeellistä yksityiskohtaista vinkkiä on antaa, kun mahdollisia asiaan vaikuttavia tekiöitä on useita.
-Luistinkaasarilla ei voi lyödä samantien kaasua pohjaan(ero kalvokaasariin merkittävä).
-Tiedätkö varmuudella mitkä kaasarin setupit oli toisessa kokeilemassasi rotaxissa?
(esim.neula tai sen korkeus)
-Rungossa ongelma?(esim. oman autosi jarru laahaa mutkissa)
-Milloin on vaihdettu bensapumpun kalvot?
-Onko pakoputken sisäpilli ehjä tai villat vaihdettu?
Se kunnon potku tulee, kun rave aukea. Ja niinkuin tuo kaavio ilmoittaa sen tulisi aueta 7500kierroksien kohdalla ja jos sulla aukeaa se vasta 8000-9000 kierroksilla on se liian myöhään-->ruuvaa auki päin.
-Kokeile vielä niin isolla rattaalla, että se todellakin lähtee. Välittämättä mitä muilla on kiinni. Jos se alkaa lähtemään, niin todennäköisesti kyse on kaasarinsäädöistä. Alavääntöihin ei vaikuta pääsuuttimen vaihdot. Neula ja sen korkeus ennemminkin.
Tsemppiä testailuun. Kyllä se sieltä vielä löytyy