Kirjoittaja Aihe: oulun seudun ica-j kuskit  (Luettu 5198 kertaa)

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
oulun seudun ica-j kuskit
« : 26.07.2010 22:58 »
hei tarttisin ajo kaveria lähinnä iinatin radalle ku siellä ei joko pärjää muille autoille tai sitte mennään tuhatta ja sataa ohi. joten kaipaan ajokaveria. ica-j kuskit ottakaa minuun yhteyttä yv-viestilä tai vastaa tänne kiirre innostusta on.

mhc102

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 0
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #1 : 27.07.2010 13:50 »
Terve,
En pääse ajokaveriksi, asun Hesassa. Mutta olisin tiedustellut junnu A koneen kaasarin säätöjä. Meillä on iame parilla 100cc, jossa walbro WB32 kaasutin. Onko sulla heittää mitään perussäätöjä, mistä vois lähtee liikkeelle? Tossa, kun pukilla kokeiltiin H oli 1/4 ja L 1 1/2, niin käynnistyi kyllä mutta ei ottanut kovin herkästi kierroksia. Sitten laitettiin L 1/2 kierrosta kiinnipäin, niin otti kierroksia paremmin. Noilla sitten on tarkoitus mennä radalle kokeilemaan.

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #2 : 27.07.2010 22:07 »
suht ok sit ku lämpee nii l ruuvii kiinni päin noin 5min kerralla ja nyt sit ennenku lähtee ajamaan avaa h-ruuvia noin 5min lisää niin on vielä pelivaraa silläkin että ei mee liian laihalle sit jos rupee pooaamaaan niin l ruuvia auki päin reilusti ei mitään 5 min säätöjä vaan ihan 30min ja jos menee parempaan suuntan niin koikeilee

Velociraptor

  • Vieras
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #3 : 28.07.2010 21:23 »
Laita H-ruuvi 10min auki, ja L-ruuvi 1min 20s auki, kun kone lämpenee niin voit laittaa H-ruuvia pari minuuttia kiinni päin, säädä kannen välys 1,10 mm;iin.
Sitten kiertää 16-19000. Ratas välityksellä laita mutka lähtö kohdalleen, tarkkaile kytkimen kytkeytymis nopeus jos kytkee liian alhaalla niin kiristä kytkintä.
Sitten ei kukaan ihan tietämättä ajele ohi :D paremminkin tulevat perä edellä vastaan. Kytkimen kytkeytyminen on ratkaiseva tekijä että kone pysyis myös hyvällä vääntö alueella.

mhc102

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 0
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #4 : 29.07.2010 09:06 »
Terve taas,
Kiitti hyvistä neuvoista. Auto liikkui aika tahmeesti ekan kierroksen, eli takas varikolle. L ruuvattiin kiinnipäin vielä 15min, sitten lähti reippaammin liikkeelle. Kytkimelle ei vielä tehty mitään. Loppu ilta ajeltiin H 20min ja L 45min ja auto toimi melko hyvin, mitään ei menny rikki. En muuten ole ihan varma onko parillan kone, kun ei löydy sitä tekstiä mistään. Iame lukee useammassakin paikassa.

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #5 : 09.08.2010 08:52 »
kyllämä luulen etse parilla on mutta eikö tosian löydy ajo-seuraa mut jos tän loppu kesän jaksas niin sitte luokka vaihtuu junnu rotaxiin mut jos jollain intoo niin ilmoittele

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #6 : 10.08.2010 13:29 »
toivottavasti vaihtuu

epä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 323
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #7 : 10.08.2010 17:20 »
Terve

Missäs ajoissa Junnu-A liikkuu Iinatin radalla?
Joko ollaan alle 50 sekunnin? 8)
Minä mitään tiedä.

junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: oulun seudun ica-j kuskit
« Vastaus #8 : 11.08.2010 18:00 »
50s pintaa viimeisimmillä säädöillä ei kellotettu, mutta jos saisjostain lähes uudet nakit alle niin alle menis


 

Team Laine Verkkokauppa