Ja vielä näille kierrosluvun metsästäjille:
Viime kaudella mun Leopard kone ei kieränyt koskaan yli 15700, vaikka olisin laittanut siihen 92:sen takarattaan. Niimpä ajelin 84-85 rattaalla koko kauden. Siltikin napsin palkintopallipaikkoja ihan mukavasti.
Vielä muuten tämmoinen huomio:
Digitaalisella mittareilla tarkastettuihin koneisiin annosteltiin luokkarissa olevaa inserttiä käyttäen 9.7cm3 öljyä. Kaikki jäivät vajaaksi, eli varaa oli reilusti.
Luokkarissa annetaan minimi: 9.5cm3, joten koneissa oli luokkariin nähden todella paljon varaa.
Hankala tosin on tuota lähteä kiristämään, mun menisi metallihommiksi koska välitiivistettä ei ole.
Metallihomma on taas työstämistä, joka on kielletty.
Eli näin "tiukoilla" koneilla TAG:issa vedetään.
Kiitos kaikille kommentteja heittäneille, tämä oli ihan mukavaa.
(ja kiva kun O-P viitsi tulla myös paikalle "kolmantena" osapuolena)