no joo mitäs toi sun setti maksais kun mulla kummiskin on hondan kone
Osta ihmeessä pois jos saat. Nämä pitää aina itse modifioida ja eivät tietenkään toisessa rungossa ja autossa toimi samalla tavalla eli siksi sinulta tivataan tietoja millainen toteutus sinulla on. Runko , moottori jäähdytin letkut jne ovat samat, mutta harvoin paketti on bolt on tässä luokassa.
Mutta sitä varten pitää kysyä. Tilannetta helpottaa jos ja kuinka valmis auto on, niin lähetä kuvia Markolle, niin hän näkee miten se pitää asentaa. tietenkin omat mitat ja tottumukset ja mieltymykset vaikuttavat vähän. Perusrakenne on kuitenkin meillä sama kaikilla.
Ja kuten Marko osuvasti totesi ja minkä minä voin vahvistaa, niin vapaan hakeminen Ratavarikolle tultaessa on joskus hankalaa, istuu kuski autossa tai ei.
. Viime Kouvolan kisassa jouduttiin asentamaan vanha paineilmasysteemi kepin tilalle, (sillä toteutuksella eivät sopineet yhteen joten ei keppiä.) siirtäjätangon katkettua. (suunnitteluvirhe).
Onneksi saatiin kasaan, mutta "öljyrenkaiden" pito ei sateen jälkeen ollut optimaalinen joten vauhtia ei voinut pitää. Eli valmistusvaiheessa jäävien osien poisto ei onnistu puolen kierroksen aikana kovilla renkailla kylmällä radalla kolmosvaihde päällä.
Eli yksi hyvä mahdollisuus saattoi mennä juuri tämän takia kun minä en saanut, eikä kukaan saanut vapaata kytkettyä, ennenkuin auto käännettiin kylkiasentoon.
Kun renkaat olivat neitsytvaiheessa.
Ja Aika-Ajo toiminnassa.
Vaihteet toimivat viiveellä johtuen kompuran ja työsylinterin kuluneisuudesta , mutta ei onneksi jäänyt kokonaan kisa kesken kaikissa lähdöissä.
Hauskaa kuitenkin oli.
Pitää vielä aloittajalle täsmentää että meillä systeemi oli käytetty ja voittoisaksi todettu. Ei sille tosin oltu tehty mitään kun ei tarvinnut.
Ei kai mikään kulu koskaan? Eli kun niilä voittaa tänään, niin miksi ei huomenna?
Elion vahvaranteisia jotka vaihtavat kepistä. Tosin jos sekin systeemitoimii kitkatta kuten MOOTTORIPYÖRÄSSÄ. Ei ole Ongelmaa.