Kirjoittaja Aihe: Tag suomensarja 2011  (Luettu 57510 kertaa)

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #30 : 10.05.2011 20:42 »
Kuis osui nelareitten painot kohdilleen?
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

SuperRok

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #31 : 11.05.2011 21:45 »
aivan loistavia kuveja ;D meistähän tietty olikin helpompi ottaa (66&46 ::)), kun ei vauhti päätä huimannut...mutta muut meni jopa kovaa :o

Ei aina tarvi mennä niin kovin täytyy välillä kattella maisemia... 8)


JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #32 : 12.05.2011 16:24 »
Kuis osui nelareitten painot kohdilleen?

Muut oli ok mut vankkeli ei kuulu tohon sarjaan.

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #33 : 12.05.2011 17:04 »
Liian nopea? Harmi sinänsä jos näin, kun taitaapi olla paras harrastemoottori mitä kaupasta saa.

edit:

Koodia: [Valitse]
Results of 2011 TAG Suomensarja 1.osakilpailu - TAG 250 - Finaali
Engine Pos No. Name Laps Total time Diff Best In lap Best speed
Aixro 1 99 Rauli Silvonen 15 12:08.972 48.223 8 73.683
SA250 2 5 Ari Holappa 15 12:10.255 1.283 48.353 11 73.485
SA250 3 69 Juha Huhtala 15 12:19.963 10.991 48.724 4 72.925
4 28 Juha Huhtinen 15 12:25.070 16.098 49.139 8 72.309
5 50 Rainer Krunl 15 12:31.103 22.131 49.630 13 71.594
SA250 6 80 Heta Koponen 15 12:33.334 24.362 49.162 7 72.275
Aixro 7 58 Pertti Koskin 15 12:40.793 31.821 49.554 3 71.704

Ei nyt dramaattisia eroja parhaissa kierroksissa, jos ei nyt sitten kovin ole hanskalla paikattu.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2011 17:46 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #34 : 12.05.2011 17:24 »
Kisassa oli 2 wankelia, tuloksissa ensimmäinen ja viimeinen.

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #35 : 12.05.2011 20:53 »
Liittäkää se aika-ajo listakin tohon!

Mut pääasiahan on et jengi saa kilpailla.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2011 20:55 kirjoittanut olpe78 »

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #36 : 12.05.2011 21:04 »
Kisassa oli 2 wankelia, tuloksissa ensimmäinen ja viimeinen.

ei se sivusta seurattuna näyttänyt mitenkään epäsuhtaiselta kilpailulta...hyvät kisat nelareilla oli, muutama ukko/akka lisää vielä, niin hyvät kisat ne ovat...paljon isommat erot tag:ssa oli...kiitos meikäläisen...eikä se kaikki kyllä koneesta johtunut ;D
pari sekuntia liikaa...:D

JTH

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 72
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #37 : 12.05.2011 21:43 »
Liittäkää se aika-ajo listakin tohon!

Pos    No.    Name            Best time    
1    99    Rauli Silvonen    47.365    
2    69    Juha Huhtala    48.124
3    5    Ari Holappa      48.333    
4    77    Jarkko Heikkinen    48.378
5    28    Juha Huhtinen    48.463
6    58    Pertti Koskinen    48.930
7    50    Rainer Krunlund    49.502
8    80    Heta Koponen    49.550    
9    63    Eerik Sulima    49.762    
10    57    Raimo Koivisto    49.900    
« Viimeksi muokattu: 12.05.2011 21:45 kirjoittanut JTH »

susi

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 16
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #38 : 13.05.2011 13:49 »
moi jh 2003. yritäs ny tajuta,että tag nelari sarja on harraste sarja. ei tässä mistään mm. ajeta. kaikki ollaan aikuis harrastelioita aikuisia miehiä ja naisia. joten voisitko lopettaa ton wankelin vastaisen kamppaniasi.totuushan on se,että jos siihen sun autoosi lyötäisiin oikea kuski, esim. kf 3 tai kf2 luokasta niin se pesis meidät kaikki, ja reilusti..... ja mitä aika-ajo tulokseen tulee , aika-ajon wankel 1 ja 6 sijan jälkeen sovittiin,että  wankel vaihtaa pidemmät välitykset ,että saadaan eroja tasattua ja niin tullaan tekemään edeleen.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 15:16 kirjoittanut susi »

JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #39 : 13.05.2011 16:11 »
moi jh 2003. yritäs ny tajuta,että tag nelari sarja on harraste sarja. ei tässä mistään mm. ajeta. kaikki ollaan aikuis harrastelioita aikuisia miehiä ja naisia. joten voisitko lopettaa ton wankelin vastaisen kamppaniasi.totuushan on se,että jos siihen sun autoosi lyötäisiin oikea kuski, esim. kf 3 tai kf2 luokasta niin se pesis meidät kaikki, ja reilusti..... ja mitä aika-ajo tulokseen tulee , aika-ajon wankel 1 ja 6 sijan jälkeen sovittiin,että  wankel vaihtaa pidemmät välitykset ,että saadaan eroja tasattua ja niin tullaan tekemään edeleen.

Kyllä mulla on hyvin tajunnassa, että kyseessä on aikuisharrastesarja. Ei mulla ole mitään Wankelin konetta tai Wankelin koneella ajavia kuljettavia vastaan mutta tosiasiahan on se, että näillä säännöillä se on aivan ylivoimainen.  Eikö aikuisharrastesarjassa mielestäsi kuulu kaikilla olla tasavertainen kalusto?

Aika-ajotuloksista ero käy hyvin selville, koska siinä ajetaan täysillä koko ajan. Parhaan Wankkelin ja parhaan nelarin ero on yli 0,7s. Neljän ensimmäisen nelarin aika-ajotululokset ovat 0,3s sisällä, mikä mielestäni on normaalia.

En ole tietääkseni mainostanut olevani kovinkaan kummoinen rattimies, joten toki oikeat kuskit mainitsemistasi sarjoista ajavat autollani takuulla kovempaa. Voihan toki olla, että itse olet kuljettaja ylivertainen meihin muihin aikuisharrastajiin nähden ja purnaus moottereista on turhaa. Kuinkahan kovaa sinä olisit päässyt Swiss Autolla tai Vampirella? 47s olisi mennyt rikki?

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #40 : 13.05.2011 16:36 »
Spekulointi alkoi varikolla ennenkuin ensimmäisen erän lähtölippu heilahti..  ;D

Yhtälö ei ole aivan yksinkertainen kun toisissa autoissa on etujarrut ja toisilta nämä puuttuu ja lisäksi teho- ja luonne-eroja moottoreissa on paljon, radatkin vielä vaihtelee ja kuskit ajavat vielä eri rungoilla!! AJATELKAA...  ;D Koeta siinä sitten luoda tasaväkinen sarja ilman ainuttakaan aiempaa kokemusta ko. moottoreista kilpailussa.

Tai sitten pitää tehdä todellinen yksityyppiluokka jossa kaikki on vakioitua, runko, moottori, suutin, neula, välitys, rengaspaineet, penkin koko, painojen paikka, kuskin paino jotta NE todelliset rattimiehet erottuvat sunnuntai ajelijoista...  ;D

Aika-ajo vauhti kertoo absoluuttisen vauhdin mutta painoltaan raskaammat autot syövät kisapäivän kuluessa enemmän rengasta ja tästä johtuen voimasuhteet tasaantuvat loppua kohden kuten viimeisen erän ajoista voi päätellä. Ei Formuloissakaan aika-ajolla ole enää niin suurta merkitystä kuten kauden kisoista olemme voineet todeta. Vampiren "loppukiriä" viimeisessä finaalissa ei nähty harmillisen keskeytyksen takia mutta finaalin alkukierrokset ajettiin samaan tahtia. Painoja tarkastamalla voimasuhteet on mahdollista saada tasaväksiksi MUTTA EI SITEN ETTÄ Wankelista tehdään 210 kiloinen tankki muiden painojen pysyessä samana vaan siten että Vampiren ja Swiss Auton painoja lasketaan.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 16:48 kirjoittanut sirace »

JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #41 : 13.05.2011 17:18 »
Spekulointi alkoi varikolla ennenkuin ensimmäisen erän lähtölippu heilahti..  ;D

Yhtälö ei ole aivan yksinkertainen kun toisissa autoissa on etujarrut ja toisilta nämä puuttuu ja lisäksi teho- ja luonne-eroja moottoreissa on paljon, radatkin vielä vaihtelee ja kuskit ajavat vielä eri rungoilla!! AJATELKAA...  ;D Koeta siinä sitten luoda tasaväkinen sarja ilman ainuttakaan aiempaa kokemusta ko. moottoreista kilpailussa.

Tai sitten pitää tehdä todellinen yksityyppiluokka jossa kaikki on vakioitua, runko, moottori, suutin, neula, välitys, rengaspaineet, penkin koko, painojen paikka, kuskin paino jotta NE todelliset rattimiehet erottuvat sunnuntai ajelijoista...  ;D

Aika-ajo vauhti kertoo absoluuttisen vauhdin mutta painoltaan raskaammat autot syövät kisapäivän kuluessa enemmän rengasta ja tästä johtuen voimasuhteet tasaantuvat loppua kohden kuten viimeisen erän ajoista voi päätellä. Ei Formuloissakaan aika-ajolla ole enää niin suurta merkitystä kuten kauden kisoista olemme voineet todeta. Vampiren "loppukiriä" viimeisessä finaalissa ei nähty harmillisen keskeytyksen takia mutta finaalin alkukierrokset ajettiin samaan tahtia. Painoja tarkastamalla voimasuhteet on mahdollista saada tasaväksiksi MUTTA EI SITEN ETTÄ Wankelista tehdään 210 kiloinen tankki muiden painojen pysyessä samana vaan siten että Vampiren ja Swiss Auton painoja lasketaan.


Ideaalitilannehan olisi, että keksitään keino, jolla tilanne saadaan tasaväkiseksi kaikkien koneiden kesken ja mahdollisimman monta kisaajaa lähtöruutuun. Kartilla ei kuulu ajaa 200kg tai yli painoilla millään moottorilla. Kun kyseessä on jo moneen otteeseen mainostettu AIKUISharrastesarja niin kuljettajatkin ovat AIKUISEN painoisia. Mulla ei ainakaan ole mahdollisuutta keventää autoa ja näin taisi olla monella muullakin kuskilla.

Nimenomaan tehoerojen ja painorajotusten takia totesin aikaisemmin ettei Wankel kuulu samaan sarjaan nelareiden kanssa ja todennäköisesti en ole yksin ajatusteni kanssa. Vai olenko sittenkin?  ???

Välityksen muuttamista kannattaa ehdottomasti kokeilla mutta yhden piikin pienempi takaratas tuskin muuttaa tilannetta radikaalisti. Tässä vielä koneiden speksit valmistajien sivuilta, jotta saadaan lisää vettä (nelari)myllyihin  ;D

Aixro XR 50
Leistung: 33 kW / 87501 /min

Vampire VT250
Power: 34 PS at 9‘250 rpm

Swissauto 250
Power: 35 HP at 10'000 rpm with 30 carburetor

Biland SA250
Power: 30 HP at 9500 rpm
 
 
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 17:22 kirjoittanut JH2003 »

susi

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 16
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #42 : 13.05.2011 18:17 »
moi jh-2003, olet ajatuksesi kanssa aikas yksin. yleinen mieli varikolla oli positiivinen wankelin suhteen vai ymmärsinkö jotain väärin ,ja kuten kerroin niin piikkejä otetaan taka rattaasta pois niin kauan ,kun vehkeet kulkee tasan ja mun puolesta voidaan seuraavassa kisassa äänestää nelariporukassa ajaako wankel sarjassa vai ei .voin poistua sarjasta toisen wankel kuskin kanssa jos nelarikuskien mieli pide on meitä vastaan.ja asia on sitten puitu ,eikä tarvii täällä kirjotella.eikä muuta ,kun parempaa onnea sinullekkin ensi kisaan....
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 19:31 kirjoittanut susi »

ah62

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #43 : 13.05.2011 20:12 »
Tervehdys kaikki 4t "kuskit", eikös me jo sovittu Vihdissä aika-ajon jälkeen että muutetaan wankelin ratasta. Tällä toimenpiteellä ei tarvitsisi mennä räpläämään painoja. Tämä ymmärtääkseni oikea vaihtoehto? Rakennetaan tästä porukalla hauska sarja! T: Ari Holappa 

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #44 : 13.05.2011 20:26 »
Mitä Vihdissä sovittiin wankelin välityksen suhteen?

Asian tekee hankalaksi se ettei luokkaria ole ja rajoittajia löytyy kahta erillaista 10300 ja 10800 rpm + että niissä on melkoisia heittoja laadussa kun 10800 yksilö nappaakin vasta 11600...  :o  Tuo 800 kierroksen ero tekee Vihdissä käytössä olleella 11/52 välitysella huippunopeudessa melkein 10km/h.

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #45 : 13.05.2011 20:39 »
Mitä Vihdissä sovittiin wankelin välityksen suhteen?

Asian tekee hankalaksi se ettei luokkaria ole ja rajoittajia löytyy kahta erillaista 10300 ja 10800 rpm + että niissä on melkoisia heittoja laadussa kun 10800 yksilö nappaakin vasta 11600...  :o  Tuo 800 kierroksen ero tekee Vihdissä käytössä olleella 11/52 välitysella huippunopeudessa melkein 10km/h.
Tähän kohtaa on pakko todeta että kyseinen laite oli penkissä meillä ja tuolla 11600 rpm:n kohdalla ei ole mitään tekemistä enää tehojen kanssa. Eli rajotin kyllä alkaa toimimaan aikaisemmin, loppu on pelkkää räkimistä joka ei vie eteenpäin. Uskoisin että kyseinen laite oli vielä sillä ns. hitaammalla setupilla liikenteessä, joten eiköhän siellä anneta jo herrasmiesmäisesti tasoitusta ilman että viimeisiä otetaan irti. Wankel on kyllä varsin hyvä, mutta antakaa niiden nyt ihmeessä ajaa kun ei se viiva näytä muuten noita autoja yli pursuavan.

Nimim. 218 kg minimipaino...  ;D
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

ah62

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #46 : 13.05.2011 20:49 »
Hei, sovittiin että seuraavaan kisaan eli Hyvinkäälle Mr. Silvonen laitaa toisenlaiset välitykset, kokeillaan jos homma pelittää. Välityksistä Mr. Silvonen voi valaista lisää. T:Ari   

mos55

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 20
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #47 : 16.05.2011 18:36 »
Minkälainen mahtaa olla iltakisojen aikataulu?
tekevälle sattuu....

Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #48 : 16.05.2011 19:27 »
http://www.ninar.fi/8

Aikataulu löytyy tuolta.
Skrollatkaa sitä suomensarjan sivua tarpeeksi alas niin siellä siellä se oooooon ja lepäääää!
kuin kiekot ruotsin maalissa konsanaan.

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #49 : 16.05.2011 20:35 »
Ideaalitilannehan olisi, että keksitään keino, jolla tilanne saadaan tasaväkiseksi kaikkien koneiden kesken ja mahdollisimman monta kisaajaa lähtöruutuun. Kartilla ei kuulu ajaa 200kg tai yli painoilla millään moottorilla. Kun kyseessä on jo moneen otteeseen mainostettu AIKUISharrastesarja niin kuljettajatkin ovat AIKUISEN painoisia. Mulla ei ainakaan ole mahdollisuutta keventää autoa ja näin taisi olla monella muullakin kuskilla.
Painothan on aina ikuisuuskysymys. Painoa on helpompi lisätä karttiin kuin poistaa vyötäröltä, minkä takia olen yleisesti reiluhkojen painojen kannalla. Mutta.

Paljos se SA250 -kartti painaa? Minun laskuopin mukaan pitäisi olla max 85kg. Jättää kuskille 95, joka on kyllä aika paljon kun kartingista puhutaan. Normaalipainoindeksin puolelle 190cm kaveri pääsee nipin napin max 90kg painoilla, joten kyllä tuossa oli 5-10kg olisi vara nipistää ja puhutaan vielä aikuisista ihmisistä. Tosin painoeroa pitäisi olla luokkaa 45kg, jos puhtaasti kiihtyvyys=teho/massa -kaavalla kulkueroa pähkäilee, mutteihän se ihan noin käytännössä mene. Bilandissa sitten on pulmallisempi tilanne, taitaa olla pienten kavereiden mylly jo nykypainoilla.

Disclaimer: itse ajan R120-sarjaa 10kg ylipainoilla jossa se painoero tosiaan tuntuu ja huvikseni KZ2:sta noin 190kg yhteispainolla. Oma vika, mitäs olen lihava. Onpa joku motivaatio katsella syömisiään.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2011 21:05 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #50 : 17.05.2011 22:27 »
Ideaalitilannehan olisi, että keksitään keino, jolla tilanne saadaan tasaväkiseksi kaikkien koneiden kesken ja mahdollisimman monta kisaajaa lähtöruutuun. Kartilla ei kuulu ajaa 200kg tai yli painoilla millään moottorilla. Kun kyseessä on jo moneen otteeseen mainostettu AIKUISharrastesarja niin kuljettajatkin ovat AIKUISEN painoisia. Mulla ei ainakaan ole mahdollisuutta keventää autoa ja näin taisi olla monella muullakin kuskilla.
Painothan on aina ikuisuuskysymys. Painoa on helpompi lisätä karttiin kuin poistaa vyötäröltä, minkä takia olen yleisesti reiluhkojen painojen kannalla. Mutta.

Paljos se SA250 -kartti painaa? Minun laskuopin mukaan pitäisi olla max 85kg. Jättää kuskille 95, joka on kyllä aika paljon kun kartingista puhutaan. Normaalipainoindeksin puolelle 190cm kaveri pääsee nipin napin max 90kg painoilla, joten kyllä tuossa oli 5-10kg olisi vara nipistää ja puhutaan vielä aikuisista ihmisistä. Tosin painoeroa pitäisi olla luokkaa 45kg, jos puhtaasti kiihtyvyys=teho/massa -kaavalla kulkueroa pähkäilee, mutteihän se ihan noin käytännössä mene. Bilandissa sitten on pulmallisempi tilanne, taitaa olla pienten kavereiden mylly jo nykypainoilla.

Disclaimer: itse ajan R120-sarjaa 10kg ylipainoilla jossa se painoero tosiaan tuntuu ja huvikseni KZ2:sta noin 190kg yhteispainolla. Oma vika, mitäs olen lihava. Onpa joku motivaatio katsella syömisiään.

Vampire + Ninar + kuski, parin bensalitran kanssa, näytti Vihdissä lukemaa 182 kg. Kuskin paino on juuri saatujen tietojen mukaan 85 kg. Siihen ajovarusteet päälle niin kartin paino taitaa olla siinä 90 kg kieppeillä.

JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #51 : 17.05.2011 22:42 »
moi jh-2003, olet ajatuksesi kanssa aikas yksin. yleinen mieli varikolla oli positiivinen wankelin suhteen vai ymmärsinkö jotain väärin ,ja kuten kerroin niin piikkejä otetaan taka rattaasta pois niin kauan ,kun vehkeet kulkee tasan ja mun puolesta voidaan seuraavassa kisassa äänestää nelariporukassa ajaako wankel sarjassa vai ei .voin poistua sarjasta toisen wankel kuskin kanssa jos nelarikuskien mieli pide on meitä vastaan.ja asia on sitten puitu ,eikä tarvii täällä kirjotella.eikä muuta ,kun parempaa onnea sinullekkin ensi kisaan....

No ei tässä tarvitse mitään äänestyksiä järjestää eikä poissulkea mitään konetta sarjasta mutta jollain tavalla kulkueroja pitäisi tasoittaa, jotta kilpaileminen olisi mielekästä kaikilla moottoreilla. Kuten awi jo aikaisemmin totesi, niin Wankelissa pitäisi olla pienikokoinen kartanlukija mukana, jotta  erot saataisiin painoilla tasattua. Kannattanee siis kokeilla välityksien muuttamista. Ehdotan, että pistätte Wankkeleihin  kolme piikkiä pienemmän takarattaan kiinni seuraavaan kisaan ja katsotaan kisan jälkeen miten tilanne on muuttunut.

Jarno_71

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 336
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #52 : 24.05.2011 21:15 »
2. kilpailun tulokset ja sarjapisteet. Hienoa vääntöä oli monella rintamalla...

http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=660405
http://www.mylaps.com/championship/index.jsp?id=66752

Tuloksia ja videokuvaa TAG kisoista ilmestyy tänne:

http://www.ninar.fi/10
http://www.ninar.fi/11

Pysykää kanavalla...Hyvinkään kisan taatusti
katsomisen arvoinen videokooste ilmestyy loppuviikon aikana.

Next race: Vihti 2.6.2011. Helatorstai ja päiväkisan aikataululla mennään...
« Viimeksi muokattu: 25.05.2011 10:35 kirjoittanut Jarno_71 »

SuperRok

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #53 : 04.06.2011 22:01 »


Onkos kukaan törmännyt 3. kisan tuloksiin?




Eipäs oo näkyny viel missään???

Jarno_71

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 336
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #54 : 07.06.2011 20:43 »
Kyllä siellä aikaa otettiin (vaikka itselleni liian huonoja :P)
Tuloksetkin saatiin ja luettiin, tosin ilman nimiä vain kilpailijoiden numeroilla...
Se, että missä tulokset ovat, on arvoitus...tulevat varmaan aikanaan.

SeppoS

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 123
    • http://www.nixuracingteam.net
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #55 : 07.06.2011 22:21 »
Moikka.

Kiitos kivasta kisasta, miellyttävä rento tunnelma, paljon kuskeja.

Mitä olette mieltä, kilpailijat ja kisajärjestäjä, voisiko kisaan osallistua Mojo-renkailla (RMC:ssä käytetyillä)?

Nixu ei ole koskaan ajanut isolla autolla Hyvinkäällä isolla autolla, se kiinnostaisi kun siellä kuitenkin aloiteltiin karting aikoinaan, iltakisa 28.6. kiinnostaisi.

Näin persaukisten tiiminä ei raaskisi kuitenkaan ostaa enää yhtään Maxxis-sarjaa, ei palvele meitä ajaa ollenkaan niillä. Kun tuo ajomääräkin on aika pieni, ilmoittautumismaksuun verrattuna.
Eikä tuolle yhdistelmälle Markun Leopard ja Timo kuskina pärjäisi kuitenkaan kuin uhraamalla muutaman sarjan renkaita ja aikaa rungon säätöihin... ;) Jos sittenkään...

Jos näette, että turvallisuus/kolarivaarat kasvavat esim. jarrutusmatkoissa, jäämme suosiolla pois. Tai kaupalliset edut...
Ajoissa, sen jälkeen kun tuo Maxxiksen seinäpito romahtaa, ei ole suuria eroja, keskiviikon treeneissä Mojoilla 48,9, erät Maxxiksella korkeintaan muutaman kympän parempi.

Olisipa kiva, jos joskus "tulevaisuudessa" esim. RMC ja TAG ajettaisiin samalla renkaalla, kuskit voisivat "sukkuloida" helposti...



Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #56 : 08.06.2011 15:37 »
Hyvä että porukat viihtyi Tag kisoissa.

Valitettavaa on kuitenkin tulosten viivästyminen mylap siin.
Virhe on paikallistettu ja saadaan hoidettua parin päivän sisällä.

Rengas kysymykseen vastaus on selkee, vain Maxxis renkaat.


Jarno_71

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 336
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #57 : 08.06.2011 16:34 »
Hyvä että porukat viihtyi Tag kisoissa.

Valitettavaa on kuitenkin tulosten viivästyminen mylap siin.
Virhe on paikallistettu ja saadaan hoidettua parin päivän sisällä.

Rengas kysymykseen vastaus on selkee, vain Maxxis renkaat.



Käytetyilläkin Maxxis SLR:llä voi pärjätä. Hyvinkäällä 24.5. finaali lähes voitettiin
varovasti sanottuna kuluneilla kiekoilla (-0,339 s. voittajasta). Kannattaa kysellä, vähän
ajettuja pyöriä on varmasti myynnissä... TAG kisoissa viihtyy aina, joten eikun kaikki mukaan.  8)
Myös Nixu. Rotaxilla ehtii Hyvinkäällä mainiosti...

Olisihan se hienoa, jos eri sarjoja ajettaisiin samoilla renkailla, mutta kaupalliset seikat
tehnevät tuosta utopistisen ajatuksen...

« Viimeksi muokattu: 08.06.2011 16:46 kirjoittanut Jarno_71 »

simuli

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #58 : 08.06.2011 18:33 »
noill maxixseilla ajaa 2 päivä kisaakin, helposti ajatte sen iltakisan ku ootte ajanu niillä renkailla vaan sen vihdin päivä kisan!

Sigfrid

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 280
Vs: Tag suomensarja 2011
« Vastaus #59 : 08.06.2011 20:40 »
Noniin

Lähes täydelliset tulokset mylapsissa.


 

Team Laine Verkkokauppa