Kokemukset ja tiedot perustuu Parillaan.
Kaasari on sama kaikille PHBG 18 BS.
Parilla menee periaatteessa näin: Vuosien saatossa kun on tullut vääntävämpiä koneita on pääsuutin pienentynyt. Olisiko tuo Vortex lähellä Parilla 2010? Parilla 2010:ä ollaan ajettu suuttimilla 90-100. Monet sanoo että 96 on maksimi ja sen yli kone hyytyy tietyillä keleillä.
Tyhkäkäyntisuuttimen vaikutuksesta on todella eri näkemyksiä. On tullut vastaa kaikkea 42-60. Taitaa olla niin että varma valinta on 55.
Ruuvissa on pidetty perussäätönä 1,5 auki ja siitä tarpeen mukaan justeerausta.
Syksyn kelit on sitten oma haasteensa. Lämpötila vaihtelee päivän mittaan paljon ja pilvisyys voi muuttaa olosuhteita nopeasti. Aamun eka vedon iso suutin helposti hyydyttää koneen auringonpaiste päivänä.
Säätämisessä on kaikkien kuskien kanssa niin että perusasiat kannattaa tehdä kotiradalla jossa kuski saa kierroksiin varmimman toistettavuuden.
Oisko niin että neulakorkoa säädetään sitten kun kaikki muut säädöt on pielessä