Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Myytävänä/Annetaan / M:Mylaps X2 Kart transponderi, Tikkakoski, 170€
« Uusin viesti kirjoittanut Valtte tänään kello 09:12 »
Transponderi sis transponderi, X2 racekey, latausjohto ja teline ponderille autoon.

Ostettu 5v lisenssillä, lisenssiä jäljellä 28.5.2021 asti.

Rekisteröinti uuden omistajan tilille, kts:
http://help.mylaps.com/KnowledgeArticle?id=kA057000000Tcmi

Järkeviä tarjouksiakin kuunnellaan.



Hinta:
170 euroa

Sijainti:
Tikkakoski

Ota yhteyttä mieluiten yksityisviestillä.
Myyjä: Kalle
Puhelinnumero:
Sähköposti:
2
Myytävänä/Annetaan / M:Parolin LeMans 125 rotax max, Jämsä, 1800€
« Uusin viesti kirjoittanut Mirzu_ 14.07.2018 14:39 »
Myydään siistissä kunnossa oleva 2013 vuoden rotax. Juuri vaihdettu uusi syyläri, etu- ja takaratas ja ketjut. 3 eri penkki vaihtoehdosta voi valita mieluisensa. Mukaan myös huoltokärry.

https://www.nettimoto.com/parolin/lemans/2302377



Hinta:
1800 euroa

Sijainti:
Jämsä

Ota yhteyttä mieluiten puhelimitse.
Myyjä: Mirjami Rautiainen
Puhelinnumero: 0442102258
Sähköposti:mirjami.rautiainen@gmail.com
3
Ostetaan / Ajopuku n. 160 cm
« Uusin viesti kirjoittanut mikany 14.07.2018 13:38 »
Vanha puku alkaa olla pieni niin tarvittaisiin isompaa. Eli n. 160 cm / 55 kg kuskille.
SJM-kelpoinen eli pitää olla FIA-hyväksyntä.Väri mielellään musta; Alpinestars, Sparco, Mir CRG...

Vaihdossa voidaan antaa pieneksi käynyt musta Mir CRG-ajopuku. Koko muistaakseni 42. Sopiva 140-150 cm kuskille.

Laita vaikka viestiä jos löytyis sopivaa pukua... Aina parempi jos saadaan sovittua kaupat ensi viikolle Jämsän SJM-kisaan niin pystyis kokeillakin sitä ensin.

Mika Nykänen
Nollaneljäneljä 328 0388
4
Aloittelijoiden kysymykset / Tillotson 205 huolto ja sen jälkeinen säätö
« Uusin viesti kirjoittanut Max22 14.07.2018 06:43 »
Purin tuon 60 cadetin kaasarin, liotin lämpimässä fairyliuoksessa, huuhtelu, kuivaus, uudet neulat, keinu ja tiivisteet. Radalle ja säätöjä ei löydy enää mistään. Ei lähde yläkierroksille enää millään.
Ruuvien asennot käyty aiemmasta L 2.20 H 0.5 tehdas asetuksiin L1 ja H1 mutta ei.
Kokonaan Uusi kaasari paikoilleen ja buum taas kulkee.

Joten jos jollain vinkit kaasarin kunnon huoltoon ja sen jälkeisiin toimiin, niin kiitos
5
Aloittelijoiden kysymykset / Vs: Cadet/Raket60 aloittelijan ihmetyksen aiheita
« Uusin viesti kirjoittanut Max22 14.07.2018 06:32 »
Kiitos aiemmista vastauksista, jatketaan tarinaa jos vielä löytyisi lisää vinkkejä. :)

Viisi sessiota ollaan käyty tattarisuolla huristelemassa, ja ihan ok on homma lähtenyt. Eka käynnistys meinasi aiheuttaa vähän tykytyksiä, kun kuski ehti halleissa tottumaan käytäntöön laittaa heti kaasu  pohjaan kun laite on tulilla. Pikku juoksukilpailu auton perässä ja hetkeksi koneet seis, mutta ei sen kummempaa. Stoppari laitetttiin polkimen alle, mutta ei kuitenkaan rajoitettu kaasun aukeamista. Pari ensimmäistä kierrosta tuotti lukuisen määrän spinnauksia, mutta kyllä se tuntuma löytyi muutaman nurmikon kyntämisen jälkeen.

Käynnistys naru taitaa olla näiden akilleen kantapää, pari kertaa on irronnut mutta ystävälliset henkilöt varikolla lainasivat sopivan avaimen ja sain tovin ähräämisen jälkeen sen korjattua välttävästi. Mutta mites se narun pää kuuluisi lukittua käynnistyskiekolle? Nopealla vilkaisulla ei löytynyt mitään muuta kuin se reikä siellä pohjassa. Eli "kuuluuko" narun vaan yksinkertaisesti irrota jos vetää liian pitkälle, ja pitää vaan totutella lyhyihin vetoihin? Pitänee varmaan etsiä varalle koko sivuposki niin voi sitten vahingon käydessä nopeesti ruuvata paikoilleen.

Niin, ja sitten rungon säädöistä. Runko on CRG noin vm.2014 (Junior?) Tarkoitus ei ole alkaa etsiä varsinaisia aikaparannuksia säätämällä, koska palautteen saaminen kuskilta ei tässä vaiheessa varmaan ole järkevää/mahdollista. Oppimisen kannalta olisi kuitenkin varmaan suotavaa, että säädöt olisi edes suurinpiirtein tehdasasetuksissa ja sinneppäin. CRG:n sivuilta löysin manuaalin, jossa oli joitain perusarvoja, mutta onko jotain keinoa jolla noita säätöjä voisi mitata kotikonstein ilman suuntaus laseria?

Aurauksen tarkistukseen ajattelin tehdä säätöraudan, jolla saa mitattua puolien erot vanteen reunasta. Mutta lisäksi rungon suoruus, ristimitat, rungon etu/takapään korkeuden suhde ym. olisi kiva saada tarkastettua. Niin ja lisäksi etu ja takapään raideleveys, onko lähtöarvo se, että sama leveys edessä ja takana? ja voiko sen mitata laipoista, vai pitääkö laskea renkaiden keskipisteestä, jolloin pitää varmaankin laskea se vanteiden offsetit huomioon ottaen? Etu ja takavanteissa lienee ilmeisesti eri offset?

Juu tiedän, koko säätöprosessia on hankala lähteä tässä perusteellisesti käymään läpi, mutta linkki-vinkitkin olis kivoja  ;D

Sen verran alkanu kutkuttamaan, että pitää varmaan syksyllä katella talliin ihmeteltäväksi joku 120cc laite mihin mahtuu myös 180cm kuski.  ;D ;D Hyvin tuolla käryssä menis pari autoa päällekkäin samoilla reissuilla.


Samat ongelmat vissiin joka aloittelijalle. Ainakin meillä. Narukäynnistykseen harjaantuu muutaman rikkoutuneen jousen jälkeen... Naru menee reiän läpi ja sinne solmu jottei huuda läpi eka vetäsyllä.
Kokeile opetella käynnistämään kartti vierestä seisten. Ei tule ylivetoa. Kaasun liika liikkeen voi myös rajoittaa stoppari vaijerilla, jos sille on kiinnitypaikka.
6
Ostetaan / Rotax max senior evo
« Uusin viesti kirjoittanut Bonneville 13.07.2018 05:22 »
Tarjoa Maxin huollettua evo-settiä, täydellisenä.

Vaihdossa tyrkytän siistiä CRG+Vortex KF3 -pakettia.
7
Myytävänä/Annetaan / M:Sniper Camber/caster säätösarja OTK, Jyväskylä, 80€
« Uusin viesti kirjoittanut hmtp 12.07.2018 11:44 »
OTK runkoon sopivat Sniper säätöpalikat. Suora sopivuus, pulttaa kiinni-sarja. Tilattu Pkt-kartingilta.

https://www.pktaxles.com/pkt-otk-sniper-adaptor-kit-complete.html



Hinta:
80 euroa

Sijainti:
Jyväskylä

Ota yhteyttä mieluiten puhelimitse.
Myyjä: Harri Pennanen
Puhelinnumero:  Nollaneljäsataa 544501
Sähköposti:
8
Aloittelijoiden kysymykset / KF6:lle ratastusta Jämsään
« Uusin viesti kirjoittanut Valtte 11.07.2018 20:12 »
Minkä kokoisilla rattailla kannattaisi aloittaa testaus?
9
Tekniikka ja säännöt / Vs: Vortex ROK manuaali / räjäytyskuva
« Uusin viesti kirjoittanut Forsto 11.07.2018 19:26 »
Iso kiitos!!
10
Formula 250 / Vs: 250 pakoputki
« Uusin viesti kirjoittanut xeeno 11.07.2018 19:12 »
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10