Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Cadet, Mini, Raket, KF6 ja Yamaha / Cadet vuosinumerot
« Uusin viesti kirjoittanut MKR 17.01.2020 18:44 »
Cadet huoltajat:
Huomatkaapa että jos meinaatte ajella RakeCUP:in yhteydessä Cadet lisäluokkaa, niin on hyvä hakea autoon vuosinumero etukäteen AKK:n sivulta:
https://www.autourheilu.fi/lajit/karting/vuosinumerot/cadet-2020/

Ei ole kisapaikalla sitten niin hässäkkä, kun ei ole viidessä autossa sama numero..
 ;)
2
Harrastajat / Kartingliiton palkintogaala kuvia
« Uusin viesti kirjoittanut Matti Puhakka 15.01.2020 09:17 »
3
Cadet, Mini, Raket, KF6 ja Yamaha / Karting liiton palkinnoidenjako kuvia
« Uusin viesti kirjoittanut Matti Puhakka 15.01.2020 09:13 »
https://psalonen.1g.fi/kuvat/Kartingliitto+2019/
Tästä linkistä löydät liiton palkintojako kuvia
4
TAG / Vs: Jun Max vs. Jun Max EVO tehot
« Uusin viesti kirjoittanut ratia69 14.01.2020 14:09 »
Kiitos tiedosta! Tämä on jotain, mitä oletinkin. Nyt voin hyvillä mielin itse ajaa vanhalla JunMaxillani (tai hankkia aikuisten Evon sopivan tilaisuuden tullen). Ensin pitää vähän kehittyä itse ajamisessa ja saada renkaat myös pitämään parhain päin (tilalle uudehkot renkaat, oikeat paineet jne). Juniorille (sitten, kun ikää tulee tarpeeksi), voikin hankkia uudempaa versiota  :)
5
TAG / Vs: Jun Max vs. Jun Max EVO tehot
« Uusin viesti kirjoittanut LekaMi 14.01.2020 08:15 »
2013 kone ei ole kilpailukykyinen ilman viimeisimpiä päivityksiä nykykisoissa. Pataan tulee useita kymmenyksiä/kierros.
Ero tulee nykyisestä, siis 2017 asti käytössä olleesta sylinteristä, kaasuttimesta (2015->), pakoputkesta ja sähköistä.

http://www.rmcfinland.net/ohjeet/

https://youtu.be/fa6D-1epqSk

6
Ostetaan / Kulmiensäätölaserit
« Uusin viesti kirjoittanut Mi-ka 12.01.2020 18:25 »
Ostetaan kulmiensäätölaserit, mielellään magneettikiinnitteiset. Muitakin voi harkita. Autossa 25mm akseli.

miksu2015 ät outlook.com
7
Myytävänä/Annetaan / M:IAME X30 -moottori vm. 2012, Lahti, 900€
« Uusin viesti kirjoittanut Tuninki 08.01.2020 11:15 »
IAME X30 -moottori vm. 2012. Moottori ollut harraste-/kilpailukäytössä yhdellä omistajalla. Moottoria huollettu säännöllisesti ja kaiken kaikkiaan ajotunteja n. 70h. Alakerta uusittu n. 10h sitten ja männällä ajettu 4h. Pakettiin kuuluu siis kaikki osat, mitä alkuperäisessä paketissa ollut; moottori, sähköt (ns. vanhat sähköt), vesilaitteet yms. Mukaan myös toinen Tryton Hobby -kaasutin. Moottoripukki kuuluu myös mukaan.

Eli täysi moottoripaketti harrastajalle!

Voin myydä myös ajovalmiin auton kyseisellä moottorilla, GP Racing vm. 2018 -rungolla ja AIM Mychron 4-mittarilla (kierrosaika, moottorin kierrosluku ja veden lämpötila -anturit). Paketin hinta 2250€.

Rungolla ajettu 8 IAME Series -viikonloppua, käytetty aina runkosuojia.



Hinta:
900 euroa

Sijainti:
Lahti

Ota yhteyttä mieluiten .
Myyjä: Topi Tuunainen
Puhelinnumero: 0447576287
Sähköposti:
8
TAG / Vs: Jun Max vs. Jun Max EVO tehot
« Uusin viesti kirjoittanut ratia69 08.01.2020 07:25 »
Kysyn asian toisella tavalla. Olisiko juniori kilpailukykyinen tällä vanhalla 2013 koneella nykykisoissa? Tarkoitan kaluston osalta. Ja, jos ei, kuinka paljon tulee pataan? Sen olen myäs jostakin kv-palstalta lukenut, että esim. sylinteri on pyritty tekemään tasalaatuisemmaksi verrattuna vanhaan. Onko sitä sitten vieläkin parannettu parina viime vuonna? Ja edelleen, minulla on se käsitys, että tehoero vanhan ja uuden moottorin välillä ei johtuisi sylinteristä.
9
TAG / Vs: Jun Max vs. Jun Max EVO tehot
« Uusin viesti kirjoittanut Meitzi 07.01.2020 23:39 »
Moottorin valmistaja ei koskaan, ei koskaan voi tehdä muutosta joka on huonompi kuin edellinen. Eli mikä tahansa muutos pitää olla joko tismalleen yhtä hyvä tai hieman parempi.
Eli, kun nyt rotaxin pytty on lähiaikoina uudistunut, jotta se olisi tasalaatuisempi. Tasalaatuisempi tarkoittaa siis sitä, että ei olisi enää niin iso ero jos sattuu tulemaan hyvä tai huono. Niin hehän eivät voi tehdä tästä uudesta keskivertoa vaan sen on pakko olla yhtä hyvä kuin edellisen paras. Ja onko uusi sytytys parempi kuin vanha? on.
10
TAG / Jun Max vs. Jun Max EVO tehot
« Uusin viesti kirjoittanut ratia69 07.01.2020 20:37 »
Moro!

Kaivan vanhan vastakkainasettelun pölyistä pöytään. Kertokaahan nyt faktaa asiasta, onko EVO versio tehokkaampi kuin vanha (2013) Jun Max? Minulle on kerrottu, että eroa ei ole, mutta miten nuo joskus julkaissut tehokäppyrät kertovat toista (tehoero EVOn hyväksi > 2kW välillä 8500 - 12500 rpm).

Minulla on vanha Jun Max ja en missään tapauksessa ole siihen tyytymätön, sillä on hauska ajaa. Mutta, kun alan vertailla junnujen tuoreita kierrosaikoja aika-ajoissa syksyltä, jään niistä 1 - 3 s (Kangasalan radalla, korjaus: toki erot ovat 2 - 4 s elokuun aikoihin verrattuna, mikä ei selity missään tapauksessa pelkällä tehoerolla...). Tiedän, ero on niin suuri, että pelkkä tehoero ei sitä selitä... Olen jo vanhemman puoleinen kuski ja ajan vain huvikseni, mutta joskus on kiva tehdä vertailuakin etenkin, kun yritän pitää pintani Sen Maxien kanssa. Ajotaidoissani on hiomista, mutta olisi hyvä, jos edes kalusto olisi sinne päin (tai ainakin voisin tappiota edes yrittää selittää alitehoisella koneella tai olisin ainakin tietoinen siitä ;)) Onko joku täällä foorumilla itse penkittänyt vanhaa (-2014) ja uutta mallia (EVO) rinnakkain?
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10
Team Laine Verkkokauppa