Kiitos muillekin omasta puolesta mukavasta ja asiallisesta keskustelusta.
Jani
RMC:ssä isoin vika on se että kilpailuviikonloput on 2 päiväisiä ja 2-3 niistä on vielä jossain Kemi-Utsjoki-linjan tuolla puolen.
Kisat on kaksipäiväiset, mutta molemmat päivät omia kilpailujaan. Mikään ei estä, että perjantai-iltapäivänä treenaat (kuten treenaat pe TAG-kisaankin), lauantaina kilpailet ja lähdet kotiin.
Itse asiassa Mastereissa noin moni tekeekin.
Esim. Kotka 19.-20.5 on Sinua lähellä, rata on mainio ja kunto hyvä, kuskit tykkäävät... Ja maksu on vain 70 e (TAG 90 e päiväkilpailu), warmup, aika-ajo, kolme erää, pre-finaali ja finaali.
Ajoa Jani Sun ranteille varmasti riittävästi
MKR
0.2sek/kierros on muuten todella paljon. Ajatteles: 15 kierroksen jälkeen ero on maaliviivalla pelkästään koneesta 3 sek.
0.2 s/kierros ei todellakaan ole paljon. Nimittäin kun on kyse Pekka Perusharrastajasta.... Jo ajamalla yhden mutkan v..x häviää reilusti enemmän
Tuossakin saattaa olla, että koneen ominaisuuksia tai säätömahdollisuuksia ei ole kaikkia käyty läpi. Meidän molemmat omat koneet ovat prikulleen yhtä nopeita (tai hitaita
), mutta eri luonteisia.
Toinen vääntää alhaalta (kuski tykkää), toinen kiertää helpommin, mutta vaatii isompaa ratastusta.
Toinen juttu, kuten varmaat minua reilusti koneempana tiedät, ei runkoa saada kuin 1-2 kertaa kesässä 100% säätöihin. Ja silloin aika huononee reilustikin enemmän kuin 0.2s/kierros.
Ratkaisee kuka luottaa eniten vähän huonommissa säädöissä olevaan autoon...
Vauhdikasta kesää myös omasta puolestani!