Kirjoittaja Aihe: WINTER CUP 2012  (Luettu 48747 kertaa)

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012
« : 28.11.2011 18:23 »
Nyt se jälleen alkaa. Talvisin on mahdollista ajaa myös omilla autoilla sisätiloissa. Kart in Club aloittaa 4.12.2011 alkaen sunnuntaisin oman Winter CUP-sarjan ja mukaan pääsevät alkuvaiheessa Cadett ja KF6-luokan luokan kuljettajat. Ajaminen alkaa sunnuntaisin kello 1800 aikoihin ja päättyy kello 2100 tietämissä.

Osallistujilla tulee olla tietysti oma luokan sääntöjen mukainen kalusto, ponderi (saa myös vuokrata paikan päältä), ajovarusteet ja halu oppia ajamaan!

http://www.kic.fi/wintercup.html

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #1 : 28.11.2011 18:58 »
Kenellekkään ei varmaan tule yllätyksenä että ehdotan Brigs&Stratton WorldFormulan voimin etenevää aikuis"viihde"harrastaja ajomahdollisuutta, mikäli tilaa ja aikaa junnutoiminnasta riittää?
 :P
Kisaa ei olisi tarvetta vetää, ihan vapaat lapitkin on sisällä omalla autolla ihan riittävän haastavaa ja nopeatempoista.
On meinaan varsin tehokasta reeniä. Talven jälkeen ulkoradat tuntuu kuin lentokentiltä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 28.11.2011 20:27 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #2 : 28.11.2011 19:31 »
Komppaan MKR:n ehdotusta ja oon mukana kunhan jostain saan käsiini tollasen maailmanformulan.

TJR

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 152
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #3 : 28.11.2011 20:23 »
Mä komppaan kanssa... tätä on pari talvea odotettu...

Kenellekkään ei varmaan tule yllätyksenä että ehdotan Brigs&Stratton WorldFormulan voimin etenevää aikuis"viide"harrastaja ajomahdollisuutta, mikäli tilaa ja aikaa junnutoiminnasta riittää?
 :P
Kisaa ei olisi tarvetta vetää, ihan vapaat lapitkin on sisällä omalla autolla ihan riittävän haastavaa ja nopeatempoista.
On meinaan varsin tehokasta reeniä. Talven jälkeen ulkoradat tuntuu kuin lentokentiltä.  ;D


KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #4 : 28.11.2011 21:00 »
Kenellekkään ei varmaan tule yllätyksenä että ehdotan Brigs&Stratton WorldFormulan voimin etenevää aikuis"viihde"harrastaja ajomahdollisuutta, mikäli tilaa ja aikaa junnutoiminnasta riittää?


Kyllä ne Maailman Formulat pääsee mukaan jos porukkaa löytyy, 10 on maksimi per luokka...

PS. K-30 tiimin kuljettajien autoissa tulee olla öljyn/romunkeräysmatto kiinnitettynä rungon ja radanvälissä.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #5 : 28.11.2011 22:05 »
Hieno homma!!  ;D
Uskon että paltiarallaa 5-8 autoa löytyy viivalle kaikenkaikkiaan. Moottoreita on nyt syksylläkin ollut tarjolla Foorumilla, ja voin kysellä niiltä joilla tiedän tuollaisia puimureita olevan.

PS. K-30 on kehittänyt vuosien, ellei peräti vuosikymmenen, ahkeran ja peräänantamattoman tutkimus ja testaustyön tuloksena toimivan ja erehtymättömän automaatti-huoltojärjestelmän karttiin:
Ne komponentit jotka ovat tulleet elinikänsä päähän ja ovat siis vaihdon tarpeessa: Hajoavat tai putoavat itse kyydistä !!

Sanomattakin on selvää että tähän, ihan F1:sistäkin puuttuvaan systeemiin, on kulunut runsaasti teskitilometrejä sekä taloudellista panostusta. (lähinnä juomiin)
 ;D
Homman Pitää Olla Hauskaa

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #6 : 28.11.2011 22:14 »
Mites raket120?

JTH

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 72
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #7 : 28.11.2011 22:36 »
Täällä myös kiinnostusta tuohon B&S:lla ajamiseen. Vapaat kierrokset ilman kilpailua ehkä parempi vaihtoehto. Pääsee useampi kuljettaja ajamaan samalla autolla.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #8 : 28.11.2011 23:00 »
Hienoa.
Nyt on jo neljä (kunhan Astro saa jostain koneen) puimuria kasassa.  :)

Ei muutakun ensi Sunnuntaina jo heti aamusta KIC:n takaovelle jonottamaan Kartti kainalossa. ;)
B&S:t varmaan vetää ihan pumppu 98E bensalla? Renkaat mustat ja pyöreet? (mieluiten 4kpl ja jotenkin kiinni autossa   :P )
Homman Pitää Olla Hauskaa

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #9 : 28.11.2011 23:25 »
Enää ei puutu kun Rotaxit... ;D

"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #10 : 28.11.2011 23:26 »
B&S:t varmaan vetää ihan pumppu 98E bensalla?

Sisähallissa olisi kyllä hyvä käyttää tuota Nesteen pienmoottoribensiiniä (http://www.neste.fi/artikkeli.aspx?path=2589%3b2655%3b2698%3b2707%3b2708%3b10164) tai vastaavaa Aspen+ polttoainetta (http://www.aspen.se/fi/Kuluttaja/Tuotteet/Muut_polttoaineet/Aspen__). Tuota Nesteen bensaa saa ihan pumpusta ainakin Eläintarhan Nesteeltä Helsingistä ja Porvoossa Asentajantieltä. Ja toki hieman kalliimmalla taitaa olla jopa Prisman hyllyssä.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #11 : 28.11.2011 23:57 »
Meinaatko että ne sisähalliautot ajaa tolla?
 :o

Ilmeisesti ajetaan sillä millä ne vuokra-autotkin kulkee?
« Viimeksi muokattu: 29.11.2011 00:07 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #12 : 29.11.2011 08:34 »
Kellään myydä tai vuokrata briggs&strattonia? :)

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012 käytännön asioista
« Vastaus #13 : 29.11.2011 16:32 »
Elikkä mukaan pääsee Cadett, KF6 ja World Formula kalustolla. Tällä hetkellä KF6:sia on tulossa 7, Cadetteja 4 ja 0 World Formulaa. TJR ja MKR varmaan käynnistelevät jo kuljetuskalustoa ja ovat tulossa...

Muutamia käytännön asioita liittyen ajamiseen:

1. Winter CUP on tarkoitettu Cadett, KF6 ja World Formula luokan kalustolle.
2. Osallistumismaksu on 65 euroa ja se sisältää polttoaineen öljyineen. World Formuloiden polttoaineessa ei ole öljyä.
3. Ajaminen alkaa kello 18.00 aikoihin, paikalla kannattaa olla kello 17.00 jolloin tankataan autot.
4. Tankin tulee olla tyhjä. Öljyä ei tarvitse, eikä saa lisätä polttoaineeseen.
5. Ajaminen tapahtuu omalla vastuulla, alaikäisellä kuljettajalla tulee olla huoötaja mukana.
6. Ajovuorojen pituus on 10 minuuttia.
7. Jokaisella tulee olla oma transponderi autossa. Mikäli ei ole omaa transponderia, sellaisen voi vuokrata.
8. Takarenkaidensuoja on pakollinen, ja sen tulee ulottua renkaan ulkoreunaan.


http://www.kic.fi/wintercup.html

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012 käytännön asioista
« Vastaus #14 : 29.11.2011 22:39 »
... TJR ja MKR varmaan käynnistelevät jo kuljetuskalustoa ja ovat tulossa...

Wolksvaattorissa on jo hehkutus aloitettu. Onhan KIC:n parkkipaikalle jo järjestetty asianmukainen jarruverkko Mötörhomeemme saapumista ajatellen?
Tosin TJR:lle homma tuli sen verran puun takaa että jo sovitut tomintaliikkeet estävät fyysisen paikalle aineellistumisen.

Hommailkaahan moottoreita, niin ei tartte yksin kurvailla.
 :)
Homman Pitää Olla Hauskaa

JH2003

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 133
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #15 : 03.12.2011 13:13 »
Muistatko Markku minkä kokoisella takarattaalla VM:ssä ajettiin ja mikä oli ketjun pituus? Kokeilin meidän brikkaria niin ainakin se vielä pyöri eikä ollut ruostunut kiinni  :P

Minkälainen moottoripukki tossa piti olla? Muistaakseni leveempi ettei ota penkkiin kiinni?

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #16 : 03.12.2011 20:37 »
Cadetissa normivälläri on OK, KF6:ssa 10 eteen ja taakse 92 niin silloin soittaa...
WF:ssa kun laskww 75 km/h huipun mukaan niin silloin on alueella...

Kimi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 563
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #17 : 04.12.2011 19:15 »
Moi,
Huomasin tämän vasta nyt, ensi sunnuntaina tullaan  paikalle.
Meillä oli Viinikkalassa ratastuksena 17/82, eikä KUKAAN mennyt lujempaa.
Ymmärrän ettei Markku ole soittanut, kun se ei tykkää jäädä kakkoseksi ;D.
Jos ei ajeta kisaa, niin onko takapuskuri pakollinen, enkä ponderiakaan silloin tarvitse.
Meille riittää pelkkä hurvittulu  ;)
Hinta vaikuttaa hyvältä jos bensa kuuluu hintaan, ja toi hinta on tietysti per AUTO.


Terv. Liikkuva Shikaani
Roomalainen sananlasku
"Vartti paskalla on kymppä radalla"

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #18 : 04.12.2011 19:23 »
Siellä se Markku ajeli ainoana aikuisviihdeharrastelijana.

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012
« Vastaus #19 : 04.12.2011 22:36 »
Sitten on sisäkausi avattu. Hauskaa oli, ja monelle radan fyysisyys tulikin yllätyksenä...
Seuraavan kerran huristellaan 18.12.2011 ja silloin tehdään uudet linjaukset. Nyt paikalla oli yksi Cadetti ja yksi World Formula. Jos seuraavalla kerralla ei Cadetteja ja World Formuloita ole riittävästi, tilalle otetaan uudet luokat. Nuo luokat ovat Raket85 ja Raket 120. Eli nyt rivit kuntoon Cadett ja WF-porukat.
KF6:sia tulee sitten ensi kerralla varmasti maksimäärä, eli 10 kpl.
Kuvia illan tapahtumasta löytyy Kart in Clubin Facebook-sivuilta http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150456493454777.379984.195287359776&type=1

PS: Hyvin näytti naisväkikin viihtyvän kahvion puolella...

www.kic.fi

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #20 : 04.12.2011 23:49 »
Siis mitäh?  Olisko sisälle oikeasti mahdollista päästä ajamaan Raket 120:llä?  Sittenhän ton koko worldformulan hankinnan voi unohtaa, varmaan löytyy kiinnostuneita ja kalustoakin aika paljon enemmän.

Mites ton polttoaineen kanssa sitten tehdään, kun nuo radnen vekottimet vaatii aika rutkasti öljyä?

World formulat ja 120hän voi ajaa vaikka sekaisin, etenkin kun ei ole kisa. Tattiksellahan noi on samassa kisassakin.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #21 : 05.12.2011 00:44 »
Muistatko Markku minkä kokoisella takarattaalla VM:ssä ajettiin ja mikä oli ketjun pituus? Kokeilin meidän brikkaria niin ainakin se vielä pyöri eikä ollut ruostunut kiinni  :P

Minkälainen moottoripukki tossa piti olla? Muistaakseni leveempi ettei ota penkkiin kiinni?

VM:llä ajettiin 16/82-83 vällärillä, riippuen siitä oliko alla SL56 vai HG3:set.
Ketjunpituuden tein "sopivaksi", eli hyllystä ei löydy niin pitkiä vaan pitää nakertaa itse. (en ole laskenut paljonko lenkkejä mulla on)

Mä tein normi moottoripukin päälle "siirtolevyn" 5mm rautalevystä jolla saan koneen ulommas.

Lainaus
Ymmärrän ettei Markku ole soittanut, kun se ei tykkää jäädä kakkoseksi.

Häh? Mitä se Kimi siellä horisee? Mää en ole aikoihin välittäny pärjäämisestä. Ykkösenä on tylsä ajella. En kyllä tykkää ajella kakkosenakaan, vaan mieluummin sijoilla joilla ei ole mitään väliä.

Syöksyin tänään puolenpäivän maissa pajalle raapimaan n 3 vuotta seissyttä -02 CRG katiskaa, varustettuna WF moottorilla, pois säilytyspaikastaan.
Vempele oli selvästi levännyt hyvin. Moottori pyöri narusta vedettäessä ja olin näköjään muistanut tyhjentää kaasarinkin.  :o
Valutin öljyt ulos ja uutta voiteluainetta peliin. Kaasarin purin ja puhaltelin suuttimet varmuuden vuoksi. (pääsuuttimessa näytti lukevan .97) Pakoputkeksi laitoin jälleen Leopardin/100cc putken joka ehkä nahistaa aavistuksen, mutta on mukavan hiljainen.(tuskin vaikuttaa kierrosaikaan?) Bensaa tankkiin ja taistelua muoviksi muuttuneiden letkujen ja korkintiivisteen kanssa.  ::) Tulppa irti ja akulla lyhyitä pyöräytyksiä hetken aikaa, jonka jälkeen tulppa takas kiinni, katkaisin On asentoon ja parin pötkäyksen jälkeen WF alkoi puksuttamaan.  ;D
Runko oli hyvinkin paksun ja sitkeän pölykerroksen peitossa jota koitin hieman veistää ohuemmaksi WD40:sen avulla. Yhden LeopardCup kisan vedetyt Vega SL6:set alle ja pontsat paikoilleen. Arvioin sopivaksi välläriksi 16/86 (Kimi ajelkoon millä lystää  ;) Hyvä sille jos on nopein, jos kerran siitä niin tykkää. )  VM:ltä peräisin olevat ketjut oli juuri sen verran naftit, että koneen pukki otti kiinni sivuponttoonin tuen hitsauksiin. Ketjut oli kireellä kun viulunkieli ja kello alkoi olemaan sitä luokkaa että olisi nostettava kalusto kyytiin ja suunnattava kohti suorituspaikkaa eli KIC:a. Nykäisin sahalla vielä nopeesti yhden 85:sen rattaan toiselta reunalta halki valmiiksi jotta voisin vaihtaa sen perillä, kun pidempien ketjujen tuhertamiseen olisi kuitenkin mennyt enemmän aikaa.
Vermeet legendaariseen K-30 kuljetuskalustoon ja ensimmäisestä risteyksestä U-käännös takaisin, kun pätkähti mieleen että alla olisi syytä olla talvirenkaat. Noh, talvirenkaat lensi kuljetuskaluston alle vauhdilla joka olisi saannut F1 tiimin nauramaan maassa kierien.

Rengasoperaation jälkeen huruttelin KIC:lle kuudeksi ja lykin kaluston varikolle. Askartelin 85:sen rattaan paikoilleen ja aloin virittäytymään ajorupeamaan. Kypärään muuten kannattaa ottaa kirkas visiiri, koska keinovalossa värjätyt tahtovat olla turhan tummia.
KIC:n tynnyristä gasoa tankkiin, renkaisiin jotakuinkin +1bar siitä mitä ulkona ja radalle. Ekoilla kierroksilla meinasi parikertaa tulla reunat lähempään tarkisteluun, kun rataprofiili ei ollut ihan täysin muistissa. Havaitsin myös että jarruille olisi kannattanut tehdä jotain ennen ajorupeamaa. Pienesti taisi olla männät jumissa. :P
noin 7min päristelyn jälkeen alkoi vauhti nousemaan ja hiki puskemaan puseroon. :)  16/85 on hieman pitkä välläri, kun kytkin ryki aikalailla hitaimmissa kohdissa eikä lyhyillä suorilla ollut rajoittaja lähelläkään. Varmaan 16/87 olisi lähempänä totuutta? Hetken varikolla puuskutettuani ja herkisttettyäni jarrusatulan männät singahdin uudestaan radalle. Nyt jarrut toimivat, eli pienestäkin hipasusta auto poikittain.  ::) CRG:n Ven-04 jarrut ovat "vähän" ylitehokkaat sisähommiin...  :-[ Mutta eipä kovin moneen paikkaan KIC:llä jarrua tarvitse, kunhan auto on tasapainossa. Nyt alkoi vauhti jo hieman nousta ja aloin saamaan ajorytmistä kiinni. Kierrosaikoja en tiedä, kun jätin AIM:inkin kotiin. Eipä niin väliäkään, kun nyt vaan testaillaan.  :D
Rata on haastava jossa oikea ajolinja sekä rytmi selvästi palkitsee parempana ulostulona seuraavalle suoralle. Käsiä ei juuri pääse lepuuttamaan, eli aika ei todellakaan tule pitkäksi. Autoa on myös vietävä millintarkasti reunasuojuksia hipoen joka kehittää hienosti autonkäsittelytaitoja ja luottoa omaan ajamiseen.

Seuraavassa välissä päästin vähän ilmaa jarruihin, jotta sain ne vähemmän nappaaviksi. Tämä toimikin hienosti, tosin yksi mäntä näytti edelleen jumittavan silloin tällöin. (täytynee purkaa ennen seuraavaa kertaa)
Juuri ennen klo 21:tä alkoi ajaminen jo tuntua pelottavan luonnolliselta ja huomasin jo vetäväni aikalaila limiitillä kumien vinkuessa kartin liukuessa nelipyöräluisussa.  ;D JEEEE !!!  Onneksi aika loppui ennenkuin lähti homma (taas) lapasesta.

Kivaa oli ja seuraavalla kerralla lisää porukkaa paikalle ehdottomasti !!
 ;D KIITOS KIC !!!!
Homman Pitää Olla Hauskaa

iskä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 816
  • Kotirata: Vihti
  • Moottorimerkki: TM/ TT- rock/ yamaha
  • Runkomerkki: Ninar
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #22 : 05.12.2011 02:57 »
mahtuiskos jammuja mukaan?
.

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012 -Raket 120 ja Raket 85-
« Vastaus #23 : 05.12.2011 20:19 »
Puhelimet käy kuumina ja kysytään pääseekö ajamaan Raket 120:llä...
Kyllä pääsee jos porukkaa tulee tarpeeksi. Tulevana sunnuntaina on mahdollisuus ottaa "koeajot" kello 1900 jälkeen parin tunnin ajan jos porukkaa saadaan kokoon tarpeeksi. Eli vähintään 10 kuskia/autoa tulee olla paikan päällä ja ennakkoilmoittautuneena. Luokkina R129 ja R85.
Ennakkoilmot voi laittaa osoitteeseen sami.lappalainen@kic.fi, lisäinfoa saa puhelimella numerosta 0400489665.

Netissä lisää www.kic.fi/wintercup.html

Nyt kannattaa laittaa sanaa kiertämään, aktiiviset kun pääsevät ajamaan...

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #24 : 06.12.2011 01:34 »
Pystyisitkös tarkentamaan tota öljyasiaa, eli mikä merkki ja prossa? Noi räpätit kun tunnetusti tarvitsevat samaa kuin huva pizza, eli "paljo olju".

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012
« Vastaus #25 : 06.12.2011 13:03 »
Öljyn merkki: Motul
Öljy-%:3,5 %

Ihan varmuuden vuoksi on lisätty öljynmäärä bensassa, 2000-luvun alussa se oli sisällä ajettaessa 2% ja hyvin toimi...

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #26 : 06.12.2011 21:04 »
Kyllä. 2% toimi hyvin sisällä, kun siellä ei huudateta pitkään maximi rpm:llä.
Ennustan että R120:seen saa lykätä aikas isoa ratasta taakse.
Löysin 2000-luvun alkuajoilta sellaisia rattaita kun 92,94 ja 97(!)  :o
Silloin nykerrettiin myös 10piikkisiä eturattaita pronssiholkkilaakerilla.  :P
Homman Pitää Olla Hauskaa

TJR

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 152
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #27 : 06.12.2011 21:30 »
Kyllä. 2% toimi hyvin sisällä, kun siellä ei huudateta pitkään maximi rpm:llä.
Ennustan että R120:seen saa lykätä aikas isoa ratasta taakse.
Löysin 2000-luvun alkuajoilta sellaisia rattaita kun 92,94 ja 97(!)  :o
Silloin nykerrettiin myös 10piikkisiä eturattaita pronssiholkkilaakerilla.  :P

Saitko sä sen World Formulan toimimaan nykybensoilla?

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: WINTER CUP 2012
« Vastaus #28 : 06.12.2011 22:28 »
Saitko sä sen World Formulan toimimaan nykybensoilla?

Hyvin lykki. No roplemos.  :D
Homman Pitää Olla Hauskaa

KIC

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 122
    • http://www.kic.fi
WINTER CUP 2012 Raket85 ja Raket120
« Vastaus #29 : 07.12.2011 20:55 »
Tällä hetkellä sunnuntaina on tulossa vain kolme kuljettajaa. Jos 10 kuskia ei löydy ei tapahtumaa järjestetä. Ja jos kysyntää ei löydy, niin silloin tulevaisuudessakin jää R85 ja R120 pois, eli nyt viidakkorumpu soimaan ja porukkaa kasaan!
Talviajomahdollisuus on ainutkertainen ja se kannattaa hyödyntää...helmi-maaliskuussa saattaa jo viikonloppuin olla järjestäjillä muuta toimintaa, joten jos nyt homma ei starttaa.
Eli ilmoittaumisia peliin meilillä osoitteeseen sami.lappalainen@kic.fi
ja lisää löytyy www.kic.fi/wintercup.html

Sivulla olevaan listaan kannattaa lisätä mukaanotettavaksi omat työkalut ja varikkokäryy. Ketjun voiteluun parasaina on ketjuvaha, kertavoitelu kun riittää koko illaksi. Hiekka kun ei radalla pölise...

www.kic.fi


 

Team Laine Verkkokauppa