Eli tossa päällä olevalla ruuvilla saat kiristettyä laakerit silleen etteivät liiku:
http://mkcracing.com.au/shop_1/images/588_905.jpgJa laakerista noi mustat kiinnitysruuvit löysälle tai vaikka pois kokonaan kun työnnät akselia paikalleen:
http://www.vxb.com/Merchant2/graphics/00000001/rabp_fyh_1.jpgIte teen silleen, että jätän laakerit pukista löysälle, kun työnnän akselin paikalleen.
Sitten kun oot asentanut akselin kohdalleen (keskelle), niin kiristät akselin laakeriin kiinni laakerissa olevilla ruuveilla, ja jätät laakeripukin pultit hieman löysälle jotta laakerit pääsevät elämään eivätkä ala kinnaamaan, jos sattuvat olemaan vähän poissa linjasta keskenään. Akselia voi koittaa tässä vaiheessa myös vähän paukutella kumivasaralla, mutta yleensä jos vedät tässä vaiheessa nuo laakeripukissa olevat kiristyspultit kireälle, akseli lakkaa pyörimästä tai ainakin jarruttaa. Jos jätät ne vähän löysälle, ekan ajokerran jälkeen laakerit yleesä ovat päätyneet aika hyvin kohdalleen, mutta en siltikään yleensä vedä kovin kireälle noita laakeripukin kiristysruuveja.
Jos on vanha akseli, niin viilaa pois kaikki rosot mitä on tullut esim. laakerien kiinnitysruuveista aiemmin. Ja laita CRC:tä väliin niin akseli luistaa paremmin paikalleen.
Jos jollain on joku parempi tapa tehdä homma niin kertokaa mullekin