Eli laitetaas kuvaa vielä eturattaasta, jos joltain löytyisi kyseinen ratas:
Ja kuva vielä kampiakselin päästä, kuinka ratas siihen asettuu:
Sori kännykkälaatuisista kuvista. Lisätietoa vielä tuosta kampiakselin päästä, eli se on täysin suora 12mm akseli, ei kartiota, eikä myöskään paikkaa kiilalle. Veto kampiaksilalta välittyy rattaaseen noiden kuvissa näkyvien ruuvikantojen avulla ja ratas kiristetään lopuksi paikalleen tuolla isohkolla mutterilla, joka tulee kampiaksilan päähän. Hankala tuohon on alkaa soveltamaan mitään uudempien vehkeiden ratasta. Saa toki tehtyä, mutta ei jaksaisi joka kerta tehdä ratasta, kun edellinen on ajettu loppuun.
Sitten se toinen ongelma, eli ven mallisen pääsylinterin tiivistekumit ei käynyt tähän meidän auton pääsylinteriin. Tämä sylinteri on myyty minulle FD merkkisenä, mutta ilmeisesti se on oikeasti Intrepidin valmistama. Tietääkö joku mistä tuohon saisi ne uudet tiivistekumit? Otin noista vanhoista tiivistekumeista mitat, niin sisäreikä oli 11mm ja ulkokehä 19mm.