Kirjoittaja Aihe: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!  (Luettu 5089 kertaa)

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Minä puserran ja väännän, itken ja nauran mutta minä olen HIDAS! Kerro minulle miksi minä olen hidas, Kilpailu päättyy 9.9.2012. Parhaimman kommentin kirjoittanut saa karting-aiheisen palkinnon!

Parhaimmasta kommentista järjestetään äänestys tai raati valitsee voittajan, katotaan nyt.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 17:47 kirjoittanut ziiz »

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!
« Vastaus #1 : 26.08.2012 19:14 »
Tarvitset sinne radalle ihmisiä, jotka osaa sua neuvoa siellä paikanpäällä. Katsoa, että sulla on kaikki perusasiat kunnossa. Jos ei ole, niin sieltä voi löytyä syitä.

Voi myös olla, että susta ei vain ole kartingkuskiksi :)

Ja hyvin vaikea täällä forumilla on todellisia neuvoja antaa. Radalla ne asia tehdään.

Missä olet hidas?
Mikä rata?
Mikä luokka?
Paljonko olet ajanut/kokemus?
Ikä?
Mitä tarkoittaa hidas? Mihin verrattuna?

Slowfly

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 210
Vs: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!
« Vastaus #2 : 26.08.2012 20:03 »
Minä puserran ja väännän, itken ja nauran mutta minä olen HIDAS! Kerro minulle miksi minä olen hidas, Kilpailu päättyy 9.9.2012. Parhaimman kommentin kirjoittanut saa karting-aiheisen palkinnon!

Parhaimmasta kommentista järjestetään äänestys.

Yksinkertaisesti rahan puute! Jokainen olympiaurheilijakin valitti palattuaan Lontoosta, että kun ei ole rahaa, niin ei ole saumoja. Sillä rahalla lienee saavan aivan ylivertaisia lenkkareita, joten kai sama pätee kartingiin?!

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!
« Vastaus #3 : 26.08.2012 22:13 »
Pikkaisen muotoilemalla ihan omasta viestistäsi löytyy vastaus...
Minä puserran ja väännän->olen HIDAS!

Kimi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 563
Vs: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!
« Vastaus #4 : 28.08.2012 23:58 »
Moi,
Sulla on sama vika kuin mulla. Paska on paska eikä se siitä miksikään muutu ;D
Olet yksinkertaisesti huono!

Jos taas tarkoitat että olet aivoiltasi hidas, niin sitten tämä on vähän väärä palsta.
Tuota voit kompensoida ottamalla vähän ennakkoa jarrutuksissa ja kaasutuksissa.

Pari kertaa näytät kaverille, että tuosta ohi, ja kolmannella kerralla leikkaat eteen, niin ei se enää
niin hirveen reippaalla vauhdilla sieltä tule. Olet nostanut suhteellista nopeuttasi.

Olpe78 on ihan väärillä jäljillä, ei radalla saa mitään neuvoja, kusettajia kaikki ;)
Painelet vaan sitä enteriä ja adrenaliini pintaan täältä foorumilta, niin kyllä se vauhti löytyy.


Kuuntele muiden selityksiä, miksi niillä ei kulje ja varmista ettet tee samoja virheitä.
Väärät paineet, kaasari ei toimi, sytskä pielessä, auto puskee tai yliohjaa, perästä puuttu pito, runko rynkyttää, välitys väärä, huoltamaton moottori, kytkin luistaa, kaasu ei aukea kokonaan, imuvaimennin tukossa, jarrut katos, jarrut liian äkäset, taka-akseli jumissa, auraukset pielessä, ohjauksessa väljää, kaasari rikkaalla, neula vuotaa, puskurit lahaa asfaltiin, laakerit kuluneet, taka-akseli kiero, painopiste pielessä, visiiri paskanen, hanskat hiertää, kengät liian pienet.

Turha hitautta on valittaa, valitset vaan noista jonkun. Niin muutkin tekee.
Suomessa on noin 5Miljuunaa kartingkuskia, kaikki on eri tasoisia. Olet varmaan 100.000 parhaan joukossa, joten ei kannata valittaa.
Terv. Liikkuva Shikaani
Roomalainen sananlasku
"Vartti paskalla on kymppä radalla"

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Vs: KILPAILU! kerro miksi minä olen niin hidas!
« Vastaus #5 : 31.08.2012 17:46 »
Kilpailun väliaikatietoja:

KIMI JOHTAA


 

Team Laine Verkkokauppa