Kartingkeskustelu > Aloittelijoiden kysymykset

Kartingin aloittaminen. Auttakaa!

(1/3) > >>

Puksutin:
Moro!

Olen siis 14 vuotias poika Oulusta, ja tosiaan karting kinnostaisi.

En ole vielä aivan varma, olisiko tarkoitus ihan vain harrastaa vai kehittyä pikkuhiljaa kilpailuihin asti.
Tosiaan en tunne ketään, joka kyseistä lajia harrastaisi joten kysymyksiä riittää..

Ehtiikö 14-vuotiaana vielä kehittyä tarpeeksi kisailemaan asti?
Paljonko harrastus kelpoinen kulkuneuvo maksaa?
Entäs kilpailu kelpoinen?
Paljonkos kilpaileminen + harjoitteleminen maksaa, jos autoa ei lasketa mukaan?

Noin 5 kertaa olen lähellä olevalla sisä kartingradalla käynyt kavereiden kanssa ihan huvinvuoksi ajelemassa, ja todella mukavalta harrastukselta tuntuu. Ainoa joka arveluttaa on vain rahapuoli..

tripla j racing:
ota yhteyttä prospeed finland- jussi malila, omistaa kartingliikkeen oulussa, ja sieltä saat neuvoista lähtien kaiken... ;D

Maotse:
Laitoin sulle viestiä sähkäriin.

Puksutin:
Kiitos näistä!

Vielä kaipaisin vähän apua.

Talvi tekee tulojaan, missä kannattaisi talvella harjoitella? Lähellä sijaitsevalla sisäradalla vai kuinka?

Heti ensin ei varmaan kannata ostaa omaa autoa, joten varmaan kannattaa ajella sisäradan omilla autoilla?

Jos kisoihin haluaa, täytyykö liittyä johonkin tiimiin tms?

Kysymykset ovat teille varmasti helppoja ja typeriä, mutta minkäs teet kun kukaan tuntevani ei kyseistä lajia harrasta..

Kiitos jo etukäteen!

MKR:
Terve,

Ajele talvi sisäradan autoilla, jotta saat hommasta vähän kiinni. Pikaisia neuvoja ajoon: Sivuluisto on eteenpäin vievästä energiasta pois. Mutkissa nojataan ulkokaarteen puoleen, jotta kartti kääntyy. (sisempi pyörä kevenee)

Täälläkin foorumilla on paljon aloitteliville opastusta joten eikun hakutoiminnolla hakemaan ja lukemaan.  ;)

P.S. Et todellakaan ole liian vanha aloittamaan. Itse aloitin yli 30:senä, reilu 10 v sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta