Kirjoittaja Aihe: Raket 120 sarjat..  (Luettu 253301 kertaa)

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #270 : 04.10.2011 20:12 »
No niin aika herätellä taas tämä joka syksyinen ketju.
Naamakirjassa OB porukoilta kysellään paikkoja, jossa tahtoo kisailla.
http://www.facebook.com/questions/146916092070930/

Osa tarjolla olevista radoista on sellaisia, joilla ajellaan muitakin sarjoja.
Oisko sarjayhteistyölle nyt tilaa...tuskimpa vaan

Slowfly

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 210
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #271 : 05.10.2011 08:14 »
Oisko sarjayhteistyölle nyt tilaa...tuskimpa vaan

Vuosien kokemuksella voisin sanoa, ettei mitään mahdollisuuksia. Kun edes yksikertaisesta asiasta, kuten sääntöjen yhdenmukaistamisesta ei päästä yhteisymmärrykseen, niin ihan mahdotonta ajatelle syvempää yhteistyötäkään. Taitaa olla enää eteläisimmän Suomen sarjat elinkelpoisa, OB on ainakin minun mielestäni niin kuollut sarja etten ole ajanut kisaa sitten 2009 kesän (silloinkin keikkakuskina).
« Viimeksi muokattu: 05.10.2011 08:25 kirjoittanut Slowfly »

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #272 : 26.11.2012 13:31 »
Katos AKK laittaa oman lusikkansa R120-kuppiin.
Saadaan varmaan taas yhdet uudet mosasäännöt.

http://www.autourheilu.fi/35307.aspx

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #273 : 26.11.2012 13:48 »
Katos AKK laittaa oman lusikkansa R120-kuppiin.
Saadaan varmaan taas yhdet uudet mosasäännöt.

http://www.autourheilu.fi/35307.aspx

Vaan en löytänyt säännöistä mitään mainintaa Raket 120 luokasta....
-petri-

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #274 : 26.11.2012 20:05 »

"RRW-kilpailut ovat tarkoitettu seuraaville raket luokille: cadet, micro, 85/95 junnu ja yleinen, 120 "
Homman Pitää Olla Hauskaa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #275 : 26.11.2012 20:07 »
ja
...
Raket-luokitukset
Raket 60 ja 120 luokitukset ovat työn alla Rauno Syysmäellä
...

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #276 : 27.11.2012 11:33 »
Pointti oli se että sääntökirjassa kyllä puhutaan aikuisharrastajaluokista, yli 16 v jne. Mutta muut Raket luokat on mainittu nimellä, Cadet, Micro, Raket Junior ja yleinen. Niille on määritelty osallistumissäännöt kuten ikärajat, lisenssit, painot, renkaat, rungot  yms kaikki tarpeellinen.

R120 on kone, ei luokka. Aikuisharrastajasäännöistä sanotaan että kilpailunjärjestäjä lähettää säännöt AKK:hon kun ilmoittaa kilpailusta. Nyt kun kalenteriin ilmestyy RRW kilpailuja, joista yksi on 120, puuttuu vielä aika paljon sääntöjä. Ei niitä montaa tarvitse olla, ikä, paino ja renkaat noin aluksi. Koko tämä topicci pyörii sääntöjen yhtenäistämisen ympärillä, nyt olisi hyvä paikka tehdä se tai sitten tulee vielä AKK säännöt muiden lisäksi.
-petri-

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #277 : 27.11.2012 12:35 »
Juu varmaan muutakin säännöstöä tarvitaan kuin koneen luokkari tuohon liittyen.



vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #278 : 18.02.2013 17:20 »
Huhupuheiden mukaan nuo R120 mottisäännöt ois putkahtamassa ulos ja OB:ssä mahdollisesti mennään niihin.
Palotilan mittauksessa kai tulellee käyttöön sama insertti kuin R95:ssa.
Tuollasta kuullut itse tähän liityen. Onko muille kantautunut tietoon mitään lisää asian tiimoilta?


Jartsa

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 302
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #279 : 02.03.2013 19:49 »
Huhupuheiden mukaan nuo R120 mottisäännöt ois putkahtamassa ulos

Kuka ja missä tämmösiä huhuja on puhellut ?

Palotilan mittauksessa kai tulellee käyttöön sama insertti kuin R95:ssa.

Todennäköisesti insertti tuleekin mukaan kuvioihin, kun tiedossa on laatijataho ;) Mutta miks ? Joku viisas vois tuon insertin käytön edut ja tarpeen vaikka täälläkin esitellä ja perustella ? Myös XonCupin säännöissä tuo insertti oli mukana parisen vuotta, mutta siitä luovuttiin mm ylimääräisen puhdistelutyön sekä harrastesarjaan ehkä hieman "hifistelyn-omaisen" luonteen takia.
Hiki päässä, järki jäässä ja ämmää konees. Jopa samanaikasesti. Xonsporttia.

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #280 : 02.03.2013 19:59 »
Niin AKK:ltahan tuollaisia on luvattu ulos, jotta jokainen R120 sarja saisi mahdollisuuden ottaa ne käyttöön eli yhdenmukaistaa säännöt läpi Suomen. Näin kuskien ei tarvitse enää arpoa saako jossain ajaa jollain kokoonpanolla ja jossain taas toisella. Tämä on mielestäni hyvä asia ja mitä yksinkertaisemmat säännöt aloittelijoille, sen parempi. Pirkanmaalla tulee sarja olemaan isompi kuin viime vuonna. Lapistakin kuului huhua että siellä olisi R120-sarja ensi kesänä ja tietysti pääkaupunkiseudulla. Missä muualla? Jossain vaiheessa olisi hyvä pitää yhteinenkin palaveri, jossa kaikki tahot käyvät sääntöehdotukset läpi ja kommentoivat niitä. En tiedä onko liitosta tehty mitään kommenttikierrosta eri R120-sarjoihin, mutta toivottavasti sellainenkin vielä ehtii tulla ennen kuin ne julkaistaan.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #281 : 02.03.2013 21:06 »
Kuka ja missä tämmösiä huhuja on puhellut?
Paikallisen koneenlaittajan kautta, jossa räpätti virkistäytymässä ens kesää varten.
Ei saanutkaan ulos normaalissa ajassa. Lie kysellyt järjestävältä taholta alustavia infoja millä tekniikkapahvilla mahdollisesti mennään.
Insertin vaihto 95:n kanssa samaksi, kun tietääkseni meinaa sitä, että ko insertillä mitaten palotilan koko jotain muuta kuin tuttu 16.5
Ei halunnut lähteä arvailemaan mikä palotila tuolla mitaten AKK pahvissa on.

Ymmärtääkseni tuolla insertilla on otettu pois mahdollisuutta pelata tulpan ja sen reijän kanssa.

Varmaankin OB, Töysän sarja ja XON kanssa lie kans hengissä ensikin kaudella, joissa näillä tärylätkillä päristellään.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2013 21:31 kirjoittanut vtuonone »

Slowfly

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 210
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #282 : 03.03.2013 18:56 »

Varmaankin OB

Viime vuoden sarjan elinvoimaisuuden muistaen, korostaisin OB:n kohdalla sanaa "varmaankin"!

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #283 : 03.03.2013 21:02 »
Huhupuheiden mukaan nuo R120 mottisäännöt ois putkahtamassa ulos

Kuka ja missä tämmösiä huhuja on puhellut ?

Palotilan mittauksessa kai tulellee käyttöön sama insertti kuin R95:ssa.

Todennäköisesti insertti tuleekin mukaan kuvioihin, kun tiedossa on laatijataho ;) Mutta miks ? Joku viisas vois tuon insertin käytön edut ja tarpeen vaikka täälläkin esitellä ja perustella ? Myös XonCupin säännöissä tuo insertti oli mukana parisen vuotta, mutta siitä luovuttiin mm ylimääräisen puhdistelutyön sekä harrastesarjaan ehkä hieman "hifistelyn-omaisen" luonteen takia.
Pirkanmaan Fosari on kompannut XOn tekniikka sääntöjä, jos AKK:sta putkahtaa mosaluokitus, noudatetaan sitä. Muuten mennään kuten ennekin, Vega SL8 satoi tai paistoi, vapaat välitykset ja 160 kg.

Insertti ei ole vaikea juttu, kun sellainen on määritelty, käydään ostamassa kartingkauppiaalta.  Palotilan mittaus tehdään sen avulla. Ainoa mikä muuttuu on että insertin pituus laitetaan samaksi kuin kilpailijan tulppa. Se on varsin helppo tehdä mitalla. Sitten mitataan määritelty palotila hyd.öljyllä. Jos pullahtaa öjyt pihalle tulee hylky. Helppo tehdä ja tasapuolinen kaikille. Ts. pitkällä tulpalla haettu palotilan pienennys ei enää onnistu.
-petri-

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #284 : 03.03.2013 21:12 »
Palotilan mittaus tehdään sen avulla. Ainoa mikä muuttuu on että insertin pituus laitetaan samaksi kuin kilpailijan tulppa. Se on varsin helppo tehdä mitalla.
Onko tuo R95 mittaus tapa tuo, 85:ssa ja OB:n säännöissä tuota kierteen pituutta on mittailtu.

95:n säännöissä lukeepi, jotta
Palotila CIK insertti kiinteällä väliholkilla joka on alkuperäisen kierteen mittainen.
Eli tarkistellaanko 95:ssa tulppaa erillidenä yksilönä, koska tuon kanssa leikkiminen on varmasti kanssa kielletty.
Eli, jos prikan lisäksi käyttää vaikkapa tulpan alle tulevaa lämpöanturia niin se on vaan henkilökohtainen voi voi palotilan kannalta.

PS:muutamaa kautta on hukua tuosta OB:stä kuulunut, että jos kuskilkm pysyy tuossa viimekauden kesken tulleessa 2:ssa niin mahdollisesti uusia ja uus vanhoja porukoita ois radalle tulossa pärisemään.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2013 21:15 kirjoittanut vtuonone »

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #285 : 03.03.2013 21:33 »
Eli, jos prikan lisäksi käyttää vaikkapa tulpan alle tulevaa lämpöanturia niin se on vaan henkilökohtainen voi voi palotilan kannalta.
Toivottavasti kukaan ei käytä prikkaa ja tulpan lämpötila-anturia, koska näinhän ei ole tarkoitettu, vaan prikka otetaan pois. Tämä kyllä kerrotaan anturin ohjeissakin.

"To keep the sensor in contact with the cylinder head, it is necessary to remove the washer from the plug when installing the thermocouple"
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #286 : 03.03.2013 22:01 »
Toivottavasti kukaan ei käytä prikkaa ja tulpan lämpötila-anturia, koska näinhän ei ole tarkoitettu, vaan prikka otetaan pois. Tämä kyllä kerrotaan anturin ohjeissakin.
"To keep the sensor in contact with the cylinder head, it is necessary to remove the washer from the plug when installing the thermocouple"
Kyllä noissa pidempi kierteisissä tulpissa on näkynyt tuolla anturin kaverina noita ainakin olevan.
Oma anturi asettuu tuonne pakokäyrään niin eipä tuota ole tullut ihmeteltyä sen enempi. 95:n tulpat näyttää kaikki olevan snadeja ainakin tuossa vanhassa luokkaripahvissa. Onko tuo BPM9Y muuten joku ihan uusi tulppa, kun vastaan ei ole missään liikkeessä kävellyt moista.

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #287 : 04.03.2013 12:08 »
Tuo inserttijuttu onkin vielä auki, kun 95 koneessa on vain kolme NGK tulppaa sallittu (kaikki samankokoisia) on inserttikin kiinteä.
Jos taas 120:ssä on sekä lyhyitä että pitkiä tulppia, niin inserttiäkin tulee voida säätää. Ja kyllä meillä oli R85 koneessa ylimääräinen kupariprikka juuri tiukan palotilan takia. Se kun unohtui, tuli hylky.

Mitäpä näitä miettii, odotellaan jos Rauno saisi luokkarin tehtyä ensin.
-petri-

Jartsa

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 302
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #288 : 04.03.2013 12:28 »
Pirkanmaan Fosari on kompannut XOn tekniikka sääntöjä.....
....... Ts. pitkällä tulpalla haettu palotilan pienennys ei enää onnistu.

Itseasiassa Xon-luokkaria noudattamalla ei tuo palotilan pienennys pitkällä tulpalla tähänkään asti ole onnistunut ;)
Ts. määritellyt/luvalliset tulpat.

Insertistä ja sen käytöstä vielä sen verran, että eihän se toki vaikeaa ole. Katsastajalle vain hiukan lisää hommia, jos sitä pitää mittasäädellä ja ehkä jopa pestäkin joka mittauksen välillä...tarkkana saa olla myös kun se mitattavaan koneeseen kirrataan paikoilleen. Mm siksipä siitä Xonissa luovuttiin ;)

Hiki päässä, järki jäässä ja ämmää konees. Jopa samanaikasesti. Xonsporttia.

T1mo

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 134
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #289 : 04.03.2013 14:55 »
mitä yksinkertaisemmat säännöt aloittelijoille, sen parempi. Pirkanmaalla tulee sarja olemaan isompi kuin viime vuonna. Lapistakin kuului huhua että siellä olisi R120-sarja ensi kesänä ja tietysti pääkaupunkiseudulla. Missä muualla?
Töysän kartking sarjassa alkaaa käsitykseni mukaan nyt 10 kausi ja samoin tais olla myös xoncupissa. Ite oon ajanu tuota töysän sarjaa 2 kesää ja viimekesänä vieraillu pirkanmaan fossareidein kisoissa. Säännöt molemmissa tais olla aikalailla xon yhteensopivat, mitä nyt sitten töysässä paino 155kg ja sadepyöränä dunlop. Tärkeintä mun mielestä rento meiniki ja itse ajaminen. Nämä voidaankin sitten pilata turhilla sääntöhipistelyillä. Tärkeimmät säännöt omasta mielestä on kuitenkin, että kartti on ehjä, paino, slicksipyörät samat joka sarjassa, palotila ja että moottoria ei viritetä. Loput inserteillä leikkimiset, painot, sadekummit yms pikkuseikat voi mun puolesta päättää järjestäjä. Mulla oli viimekesänä aika tiukilla pirkanmaan fossareissa toi paino, kun joutu melkeen kupla ottassa ajaan, mutta ei tuo haitannut ja hauskaakin oli :D.

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #290 : 06.03.2013 12:24 »
Lainaus
mitä yksinkertaisemmat säännöt aloittelijoille, sen parempi. Pirkanmaalla tulee sarja olemaan isompi kuin viime vuonna. Lapistakin kuului huhua että siellä olisi R120-sarja ensi kesänä ja tietysti pääkaupunkiseudulla. Missä muualla?

Oulussa ja Rovaniemellä sarjat jatkaa kuten ennenkin ja Haaparannalle/Tornioon ovat perustamassa omaa sarjaansa. Näiden sarjojen yhteistyönä luultavasti vedetään myös North Cup, jossa siis kunkin sarjojen tietyt osakisat ovat North Cupin osakilpailuja.

-Saku

Toi kuulostaa hyvälle tavalle kasvattaa kiinnostusta pohjoisessakin.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

Linksu

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 126
    • Speed Garage
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #291 : 16.03.2013 17:22 »
Tuosta insertistä sen verran että jos tuolla 95:sen insertillä tehdään moottori niin se on kyllä tiukempi kuin ilman inserttiä ja näin ollen ei voi ajaa sarjassa jossa inserttiä ei käytetä.
Karting moottorien tehonmittausta sekä säätöä.Raket 120 Herkistykset.
info(at)speedgarage.fi
Speed Garage
www.speedgarage.fi

Linksu

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 126
    • Speed Garage
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #292 : 16.03.2013 17:30 »
Pirkanmaan fossiilisarja ainakin on facebookissa kerännyt hyvin jäseniä. Jännityksellä odotellaan kisoja kuin paljon sielä on kuskeja.

https://www.facebook.com/groups/102223023228330/
Karting moottorien tehonmittausta sekä säätöä.Raket 120 Herkistykset.
info(at)speedgarage.fi
Speed Garage
www.speedgarage.fi

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #293 : 16.03.2013 23:16 »
Tuosta insertistä sen verran että jos tuolla 95:sen insertillä tehdään moottori niin se on kyllä tiukempi kuin ilman inserttiä ja näin ollen ei voi ajaa sarjassa jossa inserttiä ei käytetä.
Sehän riippuu paljonko tuolla insertillä palotilaksi määritetään 16.5 se tuskin on.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2013 00:02 kirjoittanut vtuonone »

Jarzki

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #294 : 18.03.2013 10:16 »
Mä arvon vieläkin menenkö KartKingiin vai Pirkanmaan Fosareihin. Kehukaas nyt joku Pirkamaan sarjaa oikein kunnolla  :)

Kävin koko viime kesän Töysässä ajamassa. Siellä paras plussa oli ihan törkeen hieno rata ja hyvänä kakkosena Veljekset Keskinen siinä vieressä, johon voi käytännöllisesti dumpata hameväen.

vpy

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #295 : 18.03.2013 10:32 »
Mä arvon vieläkin menenkö KartKingiin vai Pirkanmaan Fosareihin. Kehukaas nyt joku Pirkamaan sarjaa oikein kunnolla  :)

Kävin koko viime kesän Töysässä ajamassa. Siellä paras plussa oli ihan törkeen hieno rata ja hyvänä kakkosena Veljekset Keskinen siinä vieressä, johon voi käytännöllisesti dumpata hameväen.


Tuu vaan Töysään mittaamaan vauhtis tutulla radalla.
Mukavaa, jos saadaan lisää autoja radalle...

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #296 : 18.03.2013 12:02 »
Mä arvon vieläkin menenkö KartKingiin vai Pirkanmaan Fosareihin. Kehukaas nyt joku Pirkamaan sarjaa oikein kunnolla  :)

Kävin koko viime kesän Töysässä ajamassa. Siellä paras plussa oli ihan törkeen hieno rata ja hyvänä kakkosena Veljekset Keskinen siinä vieressä, johon voi käytännöllisesti dumpata hameväen.
No kai sun sitten pitää ajaa kesällä Pirkanmaan sarjassa, kun täällä ei tarvitse hameväkeä dumpata mihinkään, ne ovat joko varikolla tai osa radallakin.  ;D
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #297 : 18.03.2013 12:04 »
Ja eipä tuo Pirkanmaan fosari parane kehumalla, kisat yleensä maanantai iltaisin, pienet osanottomaksut, englantilaiset lähdöt ja leppoisa meininki. Sarjaa pyöritetään koska itse harrastetaan ja pitää olla jotain järkevää tekemistä. Juu ja Pirkanmaan fosarissa ajaa naisetkin.

Miinuksia; Toijalan rata on vanha, Siwa on lähin kauppa, paskat palkinnot (vanhoja pyttyjä joihin dymolla tekstit) ja kahvitkin joutuu joskus keittämään itse. Sarjavoitosta sentään annettiin työkalusarjat palkinnoksi.

Samat järjestäjät kuin Icekart kisoissa Kurisjärvellä, joten se on tuttua.

Edit. aja molempia sarjoja niin paljon kuin ehdit, ei tulee vapaa-ajan ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2013 12:09 kirjoittanut saaskpe »
-petri-

T1mo

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 134
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #298 : 18.03.2013 12:37 »
Edit. aja molempia sarjoja niin paljon kuin ehdit, ei tulee vapaa-ajan ongelmia.
Ite ajattelin tehdä näin. Tosin pääpaino töysässä kun matkaa sen 50km. Toisaalta eihän sinne toijalaankaan oo kun 150km ja kyllä sen maanantainakin ajelee jos siltä tuntuu  ;). Miinuksena tosiaan rata aika pomppunen, mutta tuo taas oman mausteensa ajoon. Ja kyllä sitä tösysässäkin löytyy pomppuja kun ajaa kanttariin. Ei meinaan tunnu mukavalta ajaa ekaa mutkaa leveeks ja hakata takamusta kanttariin  ;D Rento meininki molemmissa sarjoissa eikä turhan kalliit osanottomaksut.

Tommi Lehto

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 412
  • Kynäniska
Vs: Raket 120 sarjat..
« Vastaus #299 : 21.03.2013 06:01 »
Edit. aja molempia sarjoja niin paljon kuin ehdit, ei tulee vapaa-ajan ongelmia.
Ite ajattelin tehdä näin. Tosin pääpaino töysässä kun matkaa sen 50km. Toisaalta eihän sinne toijalaankaan oo kun 150km ja kyllä sen maanantainakin ajelee jos siltä tuntuu  ;). Miinuksena tosiaan rata aika pomppunen, mutta tuo taas oman mausteensa ajoon. Ja kyllä sitä tösysässäkin löytyy pomppuja kun ajaa kanttariin. Ei meinaan tunnu mukavalta ajaa ekaa mutkaa leveeks ja hakata takamusta kanttariin  ;D Rento meininki molemmissa sarjoissa eikä turhan kalliit osanottomaksut.

En oo muutamaan vuoteen Toijalassa ajanut mutta ei siellä pahasti pomppuja ole ajolinjalla ;)

Siitä hieno rata että sinne tulee kohtuu pito aika nopeasti ja kaikki on lähellä kun se on niin "kompakti" varikon osalta.


 

Team Laine Verkkokauppa