Tuli vastaan hienoin karting-moottori vähään aikaan. Nyt on keppipeli saatu kerrankin suunniteltua loppuun ja kompaktiksi, kuivapaino vain 18kg.
Vaihdelaatikossa mallia on otettu BMB RAZ:sta, käsittääkseni samaan tapaan pyöräytetty sisuskalut ympäri-ämpäri:
http://www.youtube.com/watch?v=miqmY1Ko-zg&t=0m47s ...jolloin lopputulos on selvästi lyhyempi moottori, jossa vielä ulkoiset osat kartingiin oivasti sopivassa järjestyksessä:
http://www.youtube.com/watch?v=miqmY1Ko-zg&t=1m6s Vielä 3D-video sisuksista:
http://www.youtube.com/watch?v=U09mE-xcUxM En tiedä kuinka yleisiä nuo tekniset ratkaisut mitä tuossa mainostetaan on KF-koneissa, mutta vastaavaa ei käsittääkseni löydy yhdestäkään KZ:sta. Maxterista ainakin nuo imupuolen insertit ja sylinterikannen rakenne, VKR:stä sylinterin asento jne.
Muutenkin on eloa KZ rintamalla. Just jokin aika sitten oli juttua LKE:n TEC-SAVin uudesta moottorista. TEC-SAV "the" kz-viripaja, nimekkäin. Milloinkahan Suomessa? Innokkaita kuskeja ja maahantuojia odotellessa..