Kyllä on vaikeaa. Voivoi. Nyt oon ostanut ton tuotteen mikä linkistä tuli. Toi Step 1 ei menny yhtään, niin kuin siinä lukee. No odotellaan postipostia ja ihmetellään mitä se kusti kotiin kuljettaa.
Missään vaiheessa ei kysytty mitään -vanhan omistajan nimiä or "jotain" or "jotain".
Epätoivoisin odotuksin....
Siis missä kohtaa meni eri tavalla? Laitoit Transponder ID -kohtaa transponderin numeron? Ja Details -kohtaan edellisen omistajan etu- ja sukunimen tai hänen sähköpostiosoitteen tai viimeisimmän hänen tällä transponderilla ajamansa kilpailun?
Näinhän ohjeissa sanottiin...
Sen jälkeen hoidettiin maksu ja odotetaan Mylaps:n vastausta että he ovat tehneet tuon muutoksen.
Toimin Mylaps:n edustajana Suomessa ja vaikka tämä ongelma poistuukin Flex:n myötä, niin olemme toki kiinnostuneita asiakkaiden mahdollisista ongelmista mitkä liittyvät näihin transpondereihin, dekoodereihin luuppeihin tai mihin tahansa Mylaps:n tuotteisiin.
Eli jos nuo edellisen omistajan tiedot jäi antamatta, niin voit toki laittaa ne mulle, niin hoidan asian eteenpäin. Pistä vielä kuva transponderista sähköpostiini, niin mun ei tarvitse selitellä Mylaps:lle enempää. Osoite on info@teamlaine.fi