Kirjoittaja Aihe: Bossen jääkart "tykit"  (Luettu 4654 kertaa)


ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Vs: Bossen jääkart "tykit"
« Vastaus #1 : 04.03.2013 13:11 »
Baddingiä mukaillen: "Kaikki kilpa-autoja tuulennopeita, ne kultaa janoaa ei mitään hopeita!"

Tosiasiassa näitä jäärata-vuokrausmestoja pitäs saada lisää, tulis varmasti taas ihan oikeita aikuisharrastajia lajin pariin..

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Bossen jääkart "tykit"
« Vastaus #2 : 04.03.2013 18:26 »
Vielä kun tuonne löytysi jostain uusia nastarenkaita, kun kaikki olemassa olevat paikat sanoo eioota. Eli vinkkiä jos jollain on uusia nastarenkaita, mutta ei mitään vajaanastaisia kitkoja, kiitos.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Bossen jääkart "tykit"
« Vastaus #3 : 04.03.2013 21:10 »
Kätevä duunaa hätävaroiksi nastarenkaat sliksin päälle melko helposti.
Tehdään sopivasta tavarasta 2 tiukka sovitteista pantaa per rengas.
Pantaan reikiä haluttu määrä ja rei'istä läpi lyhyitä ruuveja.(Lyhyimmästä päästä mitä löytyy)
Sitten vaan paineella pannat kireeksi renkaan päälle ja avot käsissä on hyvin pelaavat nasta renkaat.



Jarzki

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Bossen jääkart "tykit"
« Vastaus #4 : 09.04.2013 14:28 »
Miksei niitä voi itse nastoittaa? Kunnon liimalla kun nämä tämänvuotiset dakot nastoittaa, niin kestääkin yhden sata kertaa kauemmin. Liekö siellä linjalla unohtunut vallan liima, kun irtoavat niin naurettavan helposti. Myyty Hölmölään (suomeen) kaikesta huolimatta.

Minä aion ainakin ensi vuoden icekart rientoihin kunnolla korjata nuo kuusi sarjaa vanhoja dakoja.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2013 14:30 kirjoittanut Jarzki »

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: Bossen jääkart "tykit"
« Vastaus #5 : 09.04.2013 17:33 »
Miksei niitä voi itse nastoittaa? Kunnon liimalla kun nämä tämänvuotiset dakot nastoittaa, niin kestääkin yhden sata kertaa kauemmin. Liekö siellä linjalla unohtunut vallan liima, kun irtoavat niin naurettavan helposti. Myyty Hölmölään (suomeen) kaikesta huolimatta.

Minä aion ainakin ensi vuoden icekart rientoihin kunnolla korjata nuo kuusi sarjaa vanhoja dakoja.
Eiköhän noi säännöt ensi vuodeksi IceKart:ssakin muutu, sillä jos renkaita ei ole enää saatavilla, niin jokin muu ratkaisu tai merkki on valittava. Jos noita saisi jokainen itse nastottaa, niin alkaa toiset pakenemaan maisemaan pelkkien renkaiden takia.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa


 

Team Laine Verkkokauppa