Puuhamaa > Hiekkalaatikko

MiniKart - kart racing game

<< < (3/5) > >>

jeronen72:

--- Lainaus käyttäjältä: enpu - 12.04.2013 09:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ziiz - 12.04.2013 09:36 ---Yritin mennä ajamaan mut se kysyy ja kysyy toistamiseen vaan rekisteröitymistä eikä etene ???

--- Lainaus päättyy ---

Mitä se sanoo kun kirjotat alkuun tunnuksen ja salasanan ja painat enteriä?
Mitä selainta käytät?

Toimiiko muilla?
Mulla ainakin kirjautuu ongelmitta.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla kanitti kanssa kun käytin persuselainta, mutta ongelma poistui lataamalla ilmainen Google Chrome selain. Nyt on poikien kanssa yhdessä tahkottu samalla tunnuksella kierroksia - kele kun koukuttaa :)

Milläköhän renkailla nuo rataennätykset on ajettu :)

Team Laine:

--- Lainaus käyttäjältä: jeronen72 - 12.04.2013 12:42 ---Milläköhän renkailla nuo rataennätykset on ajettu :)

--- Lainaus päättyy ---
Viritetyillä vehkeillä... koska on jälkikatsastus?  :P No positiivista on että Lahden ja Vihdin radoilla todellisuudessa pääsee kovempaa kuin tietokoneella, ainakin itse. Lahden radalla pääsin koneella sentään jo koko kierroksen rataa pitkin... eli onneksi autoja ei ohjata nuolinäppäimillä.

Kaasupoljin:
Koskas peliin tulee nettipeli että päästään ajaa toisiamme vastaan kisaa reaaliajassa?  ;D

enpu:
PÄIVITYS!

MiniKart on ollut pelattavissa vasta 2 päivää ja nyt jo ajettu yhteensä yli 800 kierrosta, mahtavaa!

Päätin jakaa kuskit kolmeen luokkaan A, B ja C. Luokitukset menevät tällä hetkellä kierrosmäärien mukaan.

C luokkaan tarvitsee 5 ajettua kierrosta.
B luokkaan tarvitsee 50 ajettua kierrosta.
A luokkaan tarvitsee 500 ajettua kierrosta.

Jokaisella luokalla on omat rataennätykset.

Jokaisen luokan tilanteet näkyvät tilastot-sivulta: http://www.minikart.net/stats

Mitä olette mieltä tästä luokituksesta?


Seuraavaksi tulossa lisää ratoja, ja sen jälkeen tietokone-ohjatut vastustajat, niin päästään ajamaan myös kilpaa.
Reaaliaikaista nettipeliä joutuu valitettavasti vielä odottamaan.

Kaasupoljin:
Mites pystyiskö tohon laittamaan sellaisen että tosta Stats-valikosta pääsis nimimerkkiä painamalla jokaisen kuskin omiin statseihin mistä näkis jokaisen eri radan ajetut kierrokset ja ajat yms?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta