Kirjoittaja Aihe: Jarrupalat CRG:hen  (Luettu 5230 kertaa)

japa-fi

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 21
Jarrupalat CRG:hen
« : 15.10.2013 20:03 »
Vanhaan CRG:hen pitäisi saada jarrupalat. Onko vinkkejä nettikaupoista, joissa on hyvä valikoima?
Kuvassa näkyvät jarrupalat hankin viime kesänä jaatiselta ja mielummin kokeilisin vaihtoehtoista tuotetta, nämä kun kuluivat loppuun järkyttävän nopeasti, eli n 5 fossiilikisaa, 1 kestofossiili + 100kierrosta tattarisuota.
Millä tuotenimellä/koodilla kannattaa etsiä tämmöisiä paloja?

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 331
Vs: Jarrupalat CRG:hen
« Vastaus #1 : 15.10.2013 20:07 »
Palojen korkea kulutus on CRG:lle normaalia, jäähdytetyllä levyllä voi kulutusta vähentää kuten myös kovilla paloilla tuntuman kustannuksella.
TAG:ssa noita paloja vaihdetaan palat per kisa.



japa-fi

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 21
Vs: Jarrupalat CRG:hen
« Vastaus #2 : 15.10.2013 21:17 »
Edelliset palat vaihdettiin kun niillä oli ajettu 8-9 fossaria, kestofossari + epämääräinen määrä harjoittelua (=ei muista) tattiksella. Niissä oli vielä milli tai pari pintaakin jäljellä, toisin kuin nämä jotka olivat jo metallilla. Pitänee kysyä jaatiselta kovempia paloja.
Jarrulevy on yksinkertainen (1 levy), reitetty, mutta ei sen kummosempaa jäähdytystä.

TAG ei taida olla ihan köyhien ihmisten hauskanpitoa :).

TA

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 256
Vs: Jarrupalat CRG:hen
« Vastaus #3 : 15.10.2013 22:08 »
eksyvä ei tietä kysy

teppo98

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Jarrupalat CRG:hen
« Vastaus #4 : 15.10.2013 22:14 »
Ihan normaalia tuommoinen kulutus. Luultavasti olet oppinut jarruttamaan lyhyemmässä matkassa joka jo sekin kuluttaa jarruja. Toinen vaihtoehto on että palat ovat liian lähellä levyä, hinkkaa levyä vasten/ei viilene kunnolla. Viimeinen vaihtoehto on että vanhat palat oli kovemmat. :) kysäse  jaatiselta kovempia paloja. Pitäis auttaa.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Jarrupalat CRG:hen
« Vastaus #5 : 15.10.2013 22:25 »
TAG ei taida olla ihan köyhien ihmisten hauskanpitoa :).

Kun tehot ja vauhti kasvaa, niin kasvaa osien kulutuskin. R120 luokat ovat kyllä selvästi edullisempia, mutta samoilla Ven04 jarruilla tuli TAG:ia ajettua useempikin vuosi. Kikka oli kuluttaa enemmän rengasta kuin jarrua. Palat sai sillä kestämään 2-3 kisaa. (Ei tosin ole nopein tapa ajaa R120:sellä...) Yhtäkaikki: TAG on halpaa verrattuna esim ralliin.  ;)
Homman Pitää Olla Hauskaa

lasselaakso1

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 291
  • Kotirata: Pippo
  • Moottorimerkki: X30
  • Runkomerkki: Mad-Croc


 

Team Laine Verkkokauppa