Kartingkeskustelu > Tekniikka ja säännöt

Raket 120 sähköstartilla vai ilman?

(1/4) > >>

Tomo:
Tere,

Olisi uusi tai käytetty kone hakusessa ja en oikein ole päässyt selville että onko sähköstartillisessa mitään eroja vs. Ilman sähköstarttia olevaan. Olisiko porukalla heittää tähän mitään kommentteja?paljon mieluummin kun hommaisi tuon sähköisen version niin ei tarttisi erillistä startteria.

Se mitä tiedän tähän mennessä on että ilman sähköstarttia olevasta koneesta kannattaa poistaa narykäynnistin koska tämä ilmeisesti vie jotain hevosvoimien sadasosia ja hajoaa helposti.

Onkohan sähköstartissa mitään vastaavia häviöitä? Näitä ei jostain syystä radoilla paljoa näy..
Pääseekö sähköstartillisilla samoihin kisoihin vai onko tälle jotain estettä?

Ilmeisesti kone on muutoin samanlainen lohkoa lukuunottamatta?

team noukas:
itellä startilla oleva ja olen tykännyt yksi pentax mennyt kolmessavuodessa, huonoja puolia sen verran että tarvii pitkät ketjut kakstoista etusella startin takia, mutta nykyään taitaa saada ykstoistasta etusta mikä helpottaa tilannetta ja saa pientä ratasta taakse ja voihan ketjut jatkaa itse

B.O.A.:
Mulla on kanssa startilla oleva kone, eikä ole ollut valittamista. Paitsi juuri tuo ketju asia, hankin muutamat pisintä mallia olevat ketjut pakkiin ja nyt homma on hoidossa. Seuraavaksi eturattaaksi meinasin kanssa laittaa sen 11-piikkisen.
Neljä vuotta olen ratoja kiertänyt ja viides alkamassa, itse koneessa ei ole ollut mitään ongelmia.

Tomo:
Okei,

Onkos vielä tietoa että saako näillä sähköstartillisilla osallistua kaikkiin kisoihin ja onko mitään tehohävikkiä startittomaan verrattuna jos haluaisi pärjätäkin?

awi:
Vähän häviää painossa, joka ei liene ongelma jos paino ei ole ongelma. Sääntökirjoista noita ei usein löydy, joten armuuden vuoksi kannattane varmistaa järjestäjältä. Itse en näkisi ongelmaa enkä usko, että kukaan muukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta