Noniin. Kampura kävi koneistamolla mutkan ja alkutilanne oli 1.2/100 ja 1.0/100. Koneistaja laitto kuitenkin heiton sovitusti nollaan ja kampuran pitäisi nyt olla täysin suora.
Kone kasaan ja käyntiin. Mosa laulo pukilla aivan erilailla kuin aikaisemmin. Puristuksia mittarin mukaan oli kylmänä n. 10bar, kun ennen koneremppaa alle 8bar.
Hetken konetta käytettiin vielä, jonka jälkeen perus ilmavuodon oireet -> tyhjäkäynti 5000rpm. Noh kaasari pois ja imujalan ja imuaukon tiiviste jälleen kerran palo/suli. Sen jälkeen hetki mietittiin että mikä ihme tuon aiheuttaa. Noh toinen pultti on niin väljä kierteistään, että pääsee heilumaan, jolloin tiiviste sulaa.
Tässä on youtube-video kiinnityspulttien välyksestä ->
http://www.youtube.com/watch?v=79k0eNW3ZVMMillä me saadaan tiivistettyä tuo toinen reikä, niin tiukaksi ettei se enää heilu? Täyttöhitsaus ja uudet samanlaiset kierteet?
Nyt pikaisia vinkkejä, koska kisat on jo torstaina ja vika on selvästi paikannettu. KIITOS!