Kartingkeskustelu > Aloittelijoiden kysymykset

raket 85 kuristimella tai ilman: kaaharin säädöt

(1/3) > >>

mihi11:
Kaipaisin vähän apua. Raket85 moottori toimii loistavasti ilman kuristinta kaaharin lähdössä. Olen käyttänyt L-ruuville säätöarvoa 2.5-2.7 ja H-ruuville 0.3-0.5. Kun kuristimen laittaa kaasariin kiinni, niin meno hyytyy täysin. Huippunopeus on noin juoksuvauhti. Pitääkö kaasarissa käyttää täysin eri säätöjä kuristimen kanssa ja jos, niin mitä luokkaa voisivat olla toimivat säädöt?

jeronen72:

--- Lainaus käyttäjältä: mihi11 - 18.08.2013 16:38 ---Kaipaisin vähän apua. Raket85 moottori toimii loistavasti ilman kuristinta kaaharin lähdössä. Olen käyttänyt L-ruuville säätöarvoa 2.5-2.7 ja H-ruuville 0.3-0.5. Kun kuristimen laittaa kaasariin kiinni, niin meno hyytyy täysin. Huippunopeus on noin juoksuvauhti. Pitääkö kaasarissa käyttää täysin eri säätöjä kuristimen kanssa ja jos, niin mitä luokkaa voisivat olla toimivat säädöt?

--- Lainaus päättyy ---

Ettei vain kuristinlevyt ole väärässä järjestyksessä siten, että pienempi aukkoinen on kaasarin puolella? Tuolloin kuristin ottaa kaasarin läppään kiinni eikä kaasu aukea kunnolla.

mihi11:
Levyt on oikeinpäin asennettu. Ilman kuormaa ottaa kierroksia hienosti mutta ei kuorman kanssa.

jeronen72:

--- Lainaus käyttäjältä: mihi11 - 18.08.2013 18:21 ---Levyt on oikeinpäin asennettu. Ilman kuormaa ottaa kierroksia hienosti mutta ei kuorman kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Mm. Ei nuo ruuvin säädöt niin metsässä ole. Oletko tarkistanut sytkän ajoituksen?

mihi11:
Sitä en ole tarkastanut. Oletin, että kuristimen lisäys ei vaikuta sytytyksen sääntöön kun auto toimii ilman kuristinta. Tuntuu kuin auto eo saisi bensaa riittävästi...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta