Kartingkeskustelu > Formula 250

F250/450 + Outlaw kisailut Pippossa 21.9.2013

(1/7) > >>

Tomi Talja:
Laitetaanpa virallinen tiedote tästäkin ja jatketaan tässä jutussa keskustelua aiheesta.

Päijänne Cupin yhteydessä ajetaan F250/450 + Outlaw-kisailu, molemmissa luokissa täysin harrastemielellä. Eli tästä kuukausi eteenpäin on aikaa kasata vihdoin vehkeet takaisin kuntoon ja suunnata Lahteen. Aatoksissa olisi saada kattava kirjo osallistujia mukaan. Nyt ei ajeta SM:stä, vaan ulkoilutetaan autoa urakalla.

Säännöt F250/450:
- Öö... Ajokuntoinen ja ainakin omasta, sekä katsastajan mielestä turvallinen laite. Renkaat 5" tai 6".
- Muuten sääntökirjan mukaan, yhteispaino viitteellinen.
- Lisenssin omistaminen on vähintäänkin suotavaa, mikäli et sitä omaksi turvaksesi ole vielä ostanut. Pistä viestiä jos ei ole lappua, niin hommataan kertalisenssikaavakkeita.

Outlaw:
- Samat kuin edellä kohdassa 1 ja 3, muuten täysin älyvapaa. =)

Formaatti:
- F250/450-luokalla pyritään ajamaan aika-ajo + 2 kisalähtöä seisovalla valolähdöllä.
- Outlaw-kalustolla time-attack tyyppinen suorite. Toivotaan muutakin kalustoa paikalle, kuin mun ja JariV:n autot. ;)

Osallistumismaksu 20€
Oma ponderi mukaan jos löytyy. Lainaksikin saa.

Jatketaan aiheesta tähän keskusteluun.

- Tomppa -

Hiltupe:
Hieno hommaa. Nyt sitte kaikki laittaan kalusto kuntoon ja rientoihin mukaan...
Voikos varikolla yöpyä?
Tulen ainaski vanhemman pojan kans joka ajaa Rotax Max, nuorempi poika ei vielä tienny ajaa Rotax Jun.

salris:
Ilmoittautumislomake ja info löytyy:
http://www.lahdenfk.fi/fi/tapahtumat/paijanne-cup/lisaluokat

- Risto -

JariV:
Ilmoittauduttu mukaan.

Kelivarauksella toki sitten, sliksit mulla on ainoostaan.

Ps Tomi, otan kaasarin mukaan niin saat sen sit samalla ellen jo ennemmin tuu muutoin ajamaan.

Tomi Talja:
Kyllä, varikolla voi yöpyä, sähköä on ja takavessat/suihkut ovat auki.

Jari voi tulla mun puolesta aiemminkin ajelemaan.  ;D
(Ellet sitten pistä postilla...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta