Kirjoittaja Aihe: Vortex ROK:n kaasarin perusasetuksista?  (Luettu 3784 kertaa)

hondahc

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 13
  • Kotirata: Lahti
  • Moottorimerkki: Vortex ROK
  • Runkomerkki: Birel
Vortex ROK:n kaasarin perusasetuksista?
« : 13.08.2014 20:41 »
 Meillä meni nyt jo korjattujen tyhjäkäyntiongelmien takia tuo Dellorton 30mm-luistikaasari purkuun, jossa huomattiin säädöt/suuttimet tarkistettua että luistin neulassa on viisi eri korkeusasentoa, joka säädetään laittamalla lukkorengas johonkin neulassa olevaan viiteen uraan. Mikä on perusasetus tuolle neulan korkeudelle, meillä se oli asetettu toiseksi lähimpään uraan neulan kärjestä lukien, eli neula oli siis toiseksi korkeimmassa asennossa (matalin asento = laihin seos?, korkein asento = rikkain seos?)

 Pääsuutin oli näköjään 168, kun perussuutin on 160, onko omaksi iloksi ajavalle harrastelijalle mitään merkitystä pääsuuttimen koolla, jos se siis ei ole täysin pielessä?

 Kiitollisena vastauksia odottaen!

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: Vortex ROK:n kaasarin perusasetuksista?
« Vastaus #1 : 13.08.2014 22:23 »

Tässä käsikirjassa perusasetukset:
http://www.kartservice.nl/pdf/DOC_Handbuch_Dellorto.pdf

Kunhan ei mene säädöt liian laihalle, niin huvikseen ajavalle ei ole asetuksilla ihan niin väliä.
Homman Pitää Olla Hauskaa


 

Team Laine Verkkokauppa