Kirjoittaja Aihe: Rotaxin tekniset säännöt 2015  (Luettu 11929 kertaa)

mikeMCdonald

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 6
  • Kotirata: Seinäjoki
  • Moottorimerkki: Rotax max
  • Runkomerkki: CRG
Rotaxin tekniset säännöt 2015
« : 17.12.2014 23:48 »
Löysittekö jotain poikkeavaa?

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #1 : 18.12.2014 19:27 »
vanhassa kaasarissa ei saa enää käyttää kuin 5,2gr kohoja...
pari sekuntia liikaa...:D

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #2 : 18.12.2014 20:47 »
Specific regulation for Dellorto VHSB 34 QS and QD Carburetor slide shows digits “40” in casting. Jet needle must be stamped with “K98”. Two floats marked "3,6 gr" or “5,2 gr” are legal to be used only (valid for 125 Junior MAX and 125 MAX). Two floats marked “5,2 gr” are legal to be used only (valid for 125 MAX DD2)

Siis DD2;ssa.

lasselaakso1

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 291
  • Kotirata: Pippo
  • Moottorimerkki: X30
  • Runkomerkki: Mad-Croc
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #3 : 18.12.2014 22:03 »
Jos näitä "euro-sääntöjä" luetaan kirjaimellisesti, niin siellä oli myös mainittu että jokaisessa kisassa on sallittu kahdet slicksit, ja kahdet sadekelinrenkaat. Mikäli sama sääntö olisi suomen sarjassa, tarkoittaisi se n. 1000 €:n rengaskuluja/viikonloppu (pelkästään kuivalla ajettaessa, jos mukaan lasketaan perjantain treenisetti).
Ilmeisesti järjestäjällä on kuitenkin vapauksia muuttaa sääntöjä paikallisesti.

Nysse

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 223
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #4 : 20.12.2014 18:33 »
Moi,

MPT:n sivulla sanotaan paksulla tekstillä, että teknisiä sääntöjä noudatetaan moottorin osalta.

Tero

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 299
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #5 : 21.12.2014 12:02 »
Ei ole tekninen sääntö, mutta oleellinen muutos säännöissä menneisiin kausiin (lainaus MPT:n sivuilta http://www.rmcfinland.net/):


Lainaus
Kauden 2015 Grand Final paikat on jaettu

2015 Grand Finaliin pääsee suomesta ajamaan kaikkiaan kahdeksan kuljettajaa!

Junior luokasta kaksi, Senior luokasta kaksi, DD2 luokasta yksi, Master luokasta kaksi ja DD2 Master luokasta yksi kuljettaja.


Aika makeeta, äkkiseltään voisi veikata että lisäpaikat motivoi vielä kovempaan taisteluun kärkisijoista  8)

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #6 : 21.12.2014 12:50 »
kai tulet mukaan yrittämään??? ;D
pari sekuntia liikaa...:D

TB-Racing

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #7 : 21.12.2014 17:56 »
DD2 
SQ muutos Minimi 1.30

tripla j racing

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 343
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #8 : 21.12.2014 18:28 »
joo, ei ihme, että luvataan uusien osien kestävän pidemmänkin huoltovälin ;D
pari sekuntia liikaa...:D

Tero

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 299
Vs: Rotaxin tekniset säännöt 2015
« Vastaus #9 : 22.12.2014 15:19 »
kai tulet mukaan yrittämään??? ;D

Heti kun maailmanfinaaliin pääsee kaksi parasta sarjasta MiniMax Masters  ;D


 

Team Laine Verkkokauppa