Kirjoittaja Aihe: F250 / Outlaw / muut viritykset kisailut lahdessa 19.9.2015  (Luettu 24698 kertaa)

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition
Järjestetäänpä taas pikku kokoontuminen Lahdessa nopean ja/tai erikoisen kaluston kesken lauantaina 19.9.2015 Lahti Openin yhteydessä. Tarkoittanee siis Outlaw, F250/450, KZ ja ties mitä muita härveleitä luokasta riippumatta vaihteilla tai ilman.

Ajoaika klo 12-18, formaatilla reenit, jonkinmoinen aika-ajo ja ainakin pari lähtöä. Katsotaan sitten miten on aikaa. Samalla ajellaan myös TAG kestävyyskisa ja kerhon vuokrakalustolla Amateur Open. Ehkä myös muita luokkia. Tähän muille lisätiedoksi, että sunnuntaina ajellaan kerhokisafinaalit.

Osallistumismaksu ratamaksun verran, eli 20e. Kertalisenssejä saatavilla lisähintaan, mikäli omaa ei ole.

Ehdotan, että kertokaahan tähän viestiketjuun jos olette tulossa.

Toivottavasti pääsette mukaan!

- Tomppa -

Hiltupe

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 54
  • Moottorimerkki: Honda CR250
  • Runkomerkki: Intrepid
Moi.
Hieno hommaa päästään taas Lahteen.
Minulla on F250 nro27 ja Samulla on kz2 nro 13
Ollaan tulossa perjantaina.

Petri

Järjestetäänpä taas pikku kokoontuminen Lahdessa nopean ja/tai erikoisen kaluston kesken lauantaina 19.9.2015 Lahti Openin yhteydessä. Tarkoittanee siis Outlaw, F250/450, KZ ja ties mitä muita härveleitä luokasta riippumatta vaihteilla tai ilman.

Ajoaika klo 12-18, formaatilla reenit, jonkinmoinen aika-ajo ja ainakin pari lähtöä. Katsotaan sitten miten on aikaa. Samalla ajellaan myös TAG kestävyyskisa ja kerhon vuokrakalustolla Amateur Open. Ehkä myös muita luokkia. Tähän muille lisätiedoksi, että sunnuntaina ajellaan kerhokisafinaalit.

Osallistumismaksu ratamaksun verran, eli 20e. Kertalisenssejä saatavilla lisähintaan, mikäli omaa ei ole.

Ehdotan, että kertokaahan tähän viestiketjuun jos olette tulossa.

Toivottavasti pääsette mukaan!

- Tomppa -

vesagee

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 41
Minä tulen kakspuolikkaan kanssa viivalle.
 Treenit on kyllä tältäkin kesältä jäänyt vähiin, mutta eikö se ollut niin että lahjattomat harjoittelee. ;D

Kartingmonster

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 6
Moi. Wankel mukana numerolla 0.

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Miten tuo Amateur Open toteutetaan, olis kyllä kiinnostusta! Mitkä koneet autoissa on ja paljonko kertalisenssi ja osallistuminen maksaa, montako kuskia mahtuu mukaan jne.. :-X

Tuninki

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 27
Amateur Open ajetaan kerhon vuokra-autoilla.
Tiettyinä päivinä ajetut harjoitusajat oikeuttavat paikan finaaliin seitsemälle nopeimmalle..

Lisätiedot: http://www.lahdenfk.fi/fi/tapahtumat/amateur-open-2015

Tomi Talja

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 252
    • www.tttalja.fi
  • Kotirata: Lahti & Lappeenranta
  • Moottorimerkki: Leopard
  • Runkomerkki: Energy Evo dumpster rescue edition

Hiltupe

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 54
  • Moottorimerkki: Honda CR250
  • Runkomerkki: Intrepid
Moi.
Ei päästä tulleen kisaileen.
Minä olen kuume lunssassa.

Petri


 

Team Laine Verkkokauppa