Kartingkeskustelu > Karting Vapaa

Finnish Touring Cars Cup - Uusi tyylikäs ja kustannustehokas ratasarja!

<< < (2/6) > >>

MKR:

Aika aneemista verrattuna Kartingin SM-Sarjaan:
http://www.kartingsm.fi/content/fi/36/20340/Karting%20SM%202016%20palkinnot.html

Lisäksi tuollaisella GT3 autolla kisaaminen on kuin Prisman kassajonossa ostoskärryä luotsaisi verrattuna edes TAG-harrasteluokan karttiin, puhumattakaan että rahaa palaa valtavasti enemmän.  ;D

Mukavaa Joulua kaikille!
 ;)

isukki:

--- Lainaus käyttäjältä: MKR - 23.12.2015 20:53 ---
Aika aneemista verrattuna Kartingin SM-Sarjaan:
http://www.kartingsm.fi/content/fi/36/20340/Karting%20SM%202016%20palkinnot.html

Lisäksi tuollaisella GT3 autolla kisaaminen on kuin Prisman kassajonossa ostoskärryä luotsaisi verrattuna edes TAG-harrasteluokan karttiin, puhumattakaan että rahaa palaa valtavasti enemmän.  ;D

Mukavaa Joulua kaikille!
 ;)

--- Lainaus päättyy ---

MKR, mä en halua nyt mitenkään kettuilla tai muuta.. mutta.. Eikös kavereilla ole kuitenkin ihan hyvä tarkoitus ja eikai noita sarjoja voi liikaa olla (tai voi tietenkin, mutta kyllä tää kai on ihan piristävä tulokas)? Hyvä jos kavereilla riittää intoa ja halua.

Itseäni luokka ei kiinnosta koska ei ole ajankohtainen minulle, mutta kyllä mä mielelläni kavereiden konseptiin tutustuin. En halua ketään puolustella tai syytellä, mutta halusin vain sanoa sen että ei se turha leukojenlouskuttaminen tuo juurikaan asiasisältöä enempää ketjuun.

On totta että tää on kartingforum ja jäseniä tulisi etsiä myös lajinulkopuolelta, en kuitenkaan usko että kyseinen konsepti olisi suoraan viemässä meiltä lajin harrastajia pois. Toki näin voi tapahtua mutta siinä kohden harrastaja joka vaihtaa lajia olisi sen varmasti tehnyt sen muutenkin tai mahdollisesti jopa lopettanut koko autourheilun.

Näin leikkimielinen kevennys nyt lopuksi: Ne ketkä ei mahdu karttiin niin valitsee koppiauton :D ;) 

Kiitos, anteeksi ja hyvää uuttavuotta!

tripla j racing:
mukavaa seurata kahden eri, asiaansa intohimoisesti suhtautuvan harrastajan, perusteluja oman lajinsa paremmuudesta...tai ainakin oman lajinsa parhaista puolista ;)
lisää keskustelua vaan, kaikki harrastajat lajista riippumatta, auttavat asiaamme näkymään ja lisäävät vaikutusmahdollisuuksia... :)

MKR:
Heips,

Kokeilkaapa kirjoitella vaikka Ralli-, Jokkis- tai Pienoisautoilu foorumeille kutsuja esim Fossiili-, Rotax tai TAG sarjaan. :D
Veikkaan ihan samanlaista vastaanottoa.
Toki Suomi on vapaa maa ja meillä kaikilla on mielipiteemme, niin minulla kuin hänelläkin. Kuten aiemmin mainitsinkin niin toivon todella että FTC saa homman pyörimään ja että siitä löytyisi piristysruiske näivettyvään Rata-Autoiluun Suomessa. Samalla lailla toivon että rankasti hiipuva Karting lajimme löytäisi mahdollisimman moni uusi harrastaja. Harrastajamäärien hiipuminen johtaa väkisinkin siihen että jäljelle jääville kustannukset nousevat niin kaluston kuin harrastepaikkojenkin hintapaineiden noustessa esiin.

Kun itse v2009 totesin että TAG alkaa olemaan tylsää ja ehkä hieman fyysisesti rankkaakin luille ja nivelille, niin ihan omatoimisesti keksin käydä lukemassa Legends luokan autoista juttua netistä ja tämän jälkeen testaamassa sellaista Ahvenistolla. :) Hieno laite, mutta liian pitkä rata...

:)
Mukavaa ja menestyksellistä vuotta 2016 kaikille!!

maxiv:
En ihan suoralta kädeltä tyrmäisi tätä vääräksi foorumiksi... Vois ainakin kuvitella että moni koppiautokuski on aloittanut autourheilun kartilla? Eli sikäli täällä saattaa hyvinkin pyöriä potentiaalista "mainoksen uhria"... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta