Kirjoittaja Aihe: KIITOKSET PIRKAlaisille RMC Lentolan kisasta  (Luettu 6389 kertaa)

JSM Racing Team

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Hei Pirka Ry,
Yleensä, kun annetaan palauteta, niin se on valitettavan usein, vain negatiivistä.Lisäksi se tehdään nimettömänä tuolla suomi24-kanavalla.
Minä haluan esittää Teille kaikille Pirkalaisille ISOT KIITOKSET hyvin järjestetystä RMC-osakilpailusta 18-22.5.2016.
Erityisesti haluaisin kiittää Lahokosken Henkkaa, koska hän tekee töitä kisojen aikana 24/7 eli ollen paikalla koko ajan.
En halua väheksyä kenekään muun tekemää työtä, olette kaikki Pirkan vapaaehtoiset "suurella sydämellä" tekemässä hienoja kisoja Lentolan karting-radalla. Erityisesti jäi mieleeni myös kahvilan Pia, iloinen, hauska, tomera ja tehokas työ-nainen, joka oli laittanut itsensä peliin, lähes yötä myöten, siivoten vessoja ja saunaa yöllä sunnuntainan klo 00.30. Että meillä asiakkailla on aamulla siistit tilat mennä vessaa tai suihkuun. Tai aamukahville kahvilaan.

Miten me asiakkaat näitä ahkeria ja meidän kilpailijoiden eteen työtä tekeviä ihmisiä kohtelemme?
Tämä seuraava kommentointi ei tietenkään koske kaikkia! Osalla meistä kuitenkin on "sikamaiset tavat" käyttäytyä kisapaikoilla. Ymmärrän kyllä, että "kuningas-alkoholi" tekee ihmisestä hieman "holtittoman".....mutta ei kaikista sekään...
Kaikesta alueella näkemästäni päätellen näin me käyttäydymme;
Tiputtelemalla wc-, käsipaperit, tyhjät rullat jne. roskan vessan lattialle. Jättämällä tyhjät pullot ja tölkit saunan lauteille tai pukkarin penkille. Lisäksi vielä voimme kataa niissä olleet juomat matolle tai lattialle. Heittelemällä vielä tölkit ja pullot roska-astiaan, vaikka selvästi on merkitty niille omat keräyslaatikot. Lompimalla hiekkaiset kengät jalassa vessoihin ja saunan pukuhoneeseen. Polttamalla tupakkaa ja heittelemällä natsoja joka paikkaan.
Kaikki tehdään ajatuksella; Ei kiinosta tai ei kuulu mulle! Lisäksi vielä valitetaan, jos joku asia ei mennyt mieliksi.
Tälläinen käyttäytyminen on nähtävissä jokaisella kilpailupaikalla ei vain tällä Lentolan reissulla.
Itse kokemuksesta tiedän, että "paskasin duuni" kisapaikoilla on; miesten vessan siivous ja saunaillan (miesten) päätteeksi saunan siivous.

Voisimmeko me asiakkaat muuttaa tapojamme niin, että talkoilla töitä tekevät pääsisivät helpomalla näistä pitkistä kisaviikonlopuista??
HAASTAN TEIDÄT KAIKKI karting kisoja kiertävät asiakkaat, kilpailijat, mekaanikot, ilmoittajat, tallit, kauppiaat,  katselijat, siis kaikki "vauvasta-vaariin" miettimään voisinko minä omalta osaltani helpottaa näiden vapaaehtoisten talkotyötä tekevien ihmisten työtaakkaa kisaviikonlopun aikana. Toivon että TE KAIKKIN otatte tämän haasteen vastaan. Lisäksi valittamisen sijaan voisi vaikka kysyä itseltään peilin edessä, että voisinko minä tehdä jotain toisin. Kisapaikalla voisi vaikka auttaakin jotenkin, mutta tietenkin jos on aikaa!

Kiitos siitä, että; Lentolassa riitti sähköä, myös majoitus-alueella, koko pitkän viikonlopun ajan, saunat oli lämpimänä ja takapuolen alle se haluttu laudeliinakin oli saatavilla. Kahvilasta sai mahan täytettä ja ihmiset olivat ystävällisiä.
Jos jostain voi antaa palautetta niin aikataulut sunnuntain kilpailun osalta olisi syytä olla jaossa jo lauantai-iltana. Tämä sunnuntain aikataulujen puuttuminen/ virheellisyys EI KOSKE Pirkalaisia. Tässä asiassa katseet voi kääntää sarjajärjestäjän suuntaan.
Lauantain aikataulun viivästykselle kukaan ei voinut mitään, mutta miten tälläisissa asioissa tiedotetaan, kun kuulutusta ei voi käyttää. Siihen voisi miettiä vastaisuuden varalle toimintasuunnitelman, että tieto kulkee kiplailijoille ja mekaanikoille edes jotenkin.

TÄRKEIN SANA kaikille PIRKALAISILLE= ISO KIITOS HYVIN JÄRJESTETYSTÄ RMC-Osakilpailusta ja lämpimästä saunasta joka ilta!
PS: Erityisterkut KYNÄLLE!
Kiittäen: Marita ja Motor-Sågit

unclewili

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 37
  • Kotirata: vihti
  • Moottorimerkki: iame x30
  • Runkomerkki: Formula K
Vs: KIITOKSET PIRKAlaisille RMC Lentolan kisasta
« Vastaus #1 : 31.05.2016 12:02 »
Itse en paikalla ollut Lentolassa, mutta yleisellä tasolla kyllä voin olla pitkälti samaa mieltä kaikesta. Toki kuitenkin on huomioon otettavaa, että kymmenen hengen saunasta kulkee illan aikana läpi pyöriät 200 henkeä, ja se ei voi olla näkymättä tilojen siisteydessä, sama toki koskee saniteettitiloja, kuka olisi sitten se arjen sankari joka tyhjentää roskikset vessoista kun ne tulee täyteen ettei niistä täysistä astioista ne roskat valuisi lattioille...tupakointi ja alkoholin kanssa läträäminen on kyllä varsin arveluttavaa nuoriso/lapsitapahtumassa, mutta isukeillakin tarvittee kai olla omat huvinsa näillä reissuilla, jotta harrastus on kaikille mieluisaa.


 

Team Laine Verkkokauppa