Kirjoittaja Aihe: Mychron 4 viat ja mahdolliset korjaajat.  (Luettu 20503 kertaa)

romy

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 83
Mychron 4 viat ja mahdolliset korjaajat.
« : 25.06.2016 19:14 »
Kuka osaisi korjailla ko.mittaria? Tinauksia, antureita,ohjelmia,jumituksia ym,ym

Sit olis muutama vika joihin kaivataan jotakin selitystä. Onko tuo mang.anturi jotenkin korjattavissa? Ei lue aikaa kuin iha joskus satunnaisesti?
Yx mittari jumittaa satunnaisen epä säännöllisesti?
Lämpöanturin liitin hiukan huonosti lukee lämpöä, pitäs vaihtaa liitin. Kuka vaihtais?


tejupe

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 22
  • Kotirata: Ruuhimäki
  • Moottorimerkki: Rotax Max
  • Runkomerkki: Sodi
Vs: Mychron 4 viat ja mahdolliset korjaajat.
« Vastaus #1 : 25.06.2016 22:42 »
En tiedä korjaajaa, mutta mukava kuulla etten ole ainoa joka noiden ongelmien kanssa tappelee... 4 kpl Mychron 4 mittareita hajonnut jollakin edellä kuvatuista tavoista... Tähän asti kaikki on vakuuttanut mittarien toimivan hienosti :o

DSMarko

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 768
Vs: Mychron 4 viat ja mahdolliset korjaajat.
« Vastaus #2 : 26.06.2016 21:57 »
Helsingissä on muistaakseni Vallilassa elektroniikkakorjaamo, jossa tutut on Mychroneja korjauttaneet. Piirilevyn juotokset ja liittimien juotokset tyyppivikoja.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallinnassa, et aja tarpeeksi kovaa"
Mario Andretti

Eizo

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 21
Vs: Mychron 4 viat ja mahdolliset korjaajat.
« Vastaus #3 : 27.07.2016 21:04 »
Itse tehnyt joskus lämpöanturin huonohkolla menestyksellä. Anturi kyllä toimi mutta säännöllisen epäsäännöllisesti väärin. Liitin on muistaakseni binder M9 ja napojen määrän näkee vanhasta liittimestä. Liitin itsessään ei ainakaan silloin ollut mitenkään hirvittävän edullinen. Tarvitsi ainakin omaan liittimeen hieman tinausta.
Ja Mychronin yleiseen toimintaan sen verran että meillä hajonnut yhden kerran näytön kiinnitys korvat sekä lattakaapeli. Itse ajatellut investoida eri merkkiseen mittariin.
Itse tiedän joitain muitakin kellä samoja ongelmia. Joillakin on mittari myös kestänyt kisa käytössä jo yli 5 vuoden ajan. Eli tuurista taitaa olla kesto kiinni. Tässäkin taitaa olla kyse vähän siitä että Ladan hinnalla ei Mersua saa...


 

Team Laine Verkkokauppa